Tirsdag 8.Juli

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Neh, e det ingen som ha laga tråd endå :P jaja, då årn eg det ;)

Fie sto opp klokka 07 i dag, også spist vi frokost, også kjørt vi tell Korgen førr å sjå om de ha kjølebagg tell vi ska på stranda i dag, meeeen det hadd de ikje....men fekk lån ein gammel ein av mamma, så det årna seg :)

Fie ha fått kleppa panneluggen sin i dag tell frisør :) så ho slæpp å ha den ned i auan...det kosta bære 30kr!! e jo belligar en ein sjokolade :P Ellers så søv ho kvila no, ho la seg faktisk ned i dag :P så bi det middag litt tidligar i dag, også fær vi på stranda i lamme mamma :)

Hehe ja det var en billig klipp!:D kos dere på stranda idag :)

God dagen:)

Idag våkna alle rett før 8 her :D deilig! Jeg dusjet jentene og etter det, meg selv :) sambo har vært ute å gått med Emira og Liana mens Leoh sov, og kjøpt ny hjelm til Emira (som merkelig nok var rosa:P )

Får ta dem med ut etterpå også.. veldig skiftende vær her idag:confused:

Vinden igår skaffet oss litt bedre utsikt:P haha.. men det ble visst fikset på idag:(:P
1404822819612.jpg

1404822836664.jpg
1404822848814.jpg
1404822857644.jpg

Så skjønne de er. Tenk at Leoh og Liana er snart 1 og 2 år :-) :-) deilig at det blåste litt kanskje? :-D:-D:-D

Så deilig med billig klipp til Fie. Trodde ikke man fikk noe så billig lenger :-) kost dere på stranden? :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi har Vært på IKEA, møtt en venninne med mann og barn. Vært innom tatoverinssjappa og bestilt time 20. August :-) spennende. Kom til å ta noen timer. Kommer før/etter bilder når jeg er ferdig :-) :-)

i dag har det Vært 31 g :-( syykt varmt. Nå regnetr det og tordner og lyner her. Deilig.

I morgen er det jobb igjen :-)

HVA Gjør dere i dag? :-)

Så skjønne de er. Tenk at Leoh og Liana er snart 1 og 2 år :-) :-) deilig at det blåste litt kanskje? :-D:-D:-D

Så deilig med billig klipp til Fie. Trodde ikke man fikk noe så billig lenger :-) kost dere på stranden? :-) :-)

Ja tenk det du:eek: og dine er snart 2 og 3 år:eek::D:D hehe.. tiden går!

Var godt å ha litt utsikt i et døgn før det ble pakket inn igjen :P hehe skikkelig luksus å kunne se noe ut av vindu:P haha

God ettermiddag! :)
Vi stod opp 9.15 i dag, åt, dro til bhg på besøk (veldig koselig) og stakk bortom dagmamma på en kort visitt etter det. Vesla var sur og trøtt da vi kom hjem, så da ble den en god dubb på henne mens jeg laga moussaka fra bunnen av.:)

Ellers har vi kosa oss ute på verandaen i finværet. 24º og sol/overskya. Ligger og soler baksida mi nå, mens mann og barn leker inne.:)

Vigdis: Ikke værst med en billig klipp! Greit å få vekk litt hår når det er så varmt. Kos dere på stranda!:)

Anita: Kjekt å få gløtta litt ut gjennom presenninga da.:) Fine bilder av byggmesterne.

Lennypenny: Så spennende med tattoveringstime! Skulle du bruke noen av de cherryblomstene du la ut bilde av? Godt med litt uvær når det er så varmt. Det gjør godt å få "renska opp" litt.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har Vært på IKEA, møtt en venninne med mann og barn. Vært innom tatoverinssjappa og bestilt time 20. August :-) spennende. Kom til å ta noen timer. Kommer før/etter bilder når jeg er ferdig :-) :-)

i dag har det Vært 31 g :-( syykt varmt. Nå regnetr det og tordner og lyner her. Deilig.

Spent på tatoveringen din altså :D gleder meg til å se bilde :) skal se om jeg får råd til å ta en liten på armen å i sommer.. men først må jeg se om jeg får noe dagpenger ;):P

31g er varmt:eek: veldig varm og tett luft her også, men bare litt over 20g.. men jammen ille nok det når det er lummert :P hehe.. bare synd det tordner så sjeldent her!

Spent på tatoveringen din altså :D gleder meg til å se bilde :) skal se om jeg får råd til å ta en liten på armen å i sommer.. men først må jeg se om jeg får noe dagpenger ;):P

31g er varmt:eek: veldig varm og tett luft her også, men bare litt over 20g.. men jammen ille nok det når det er lummert :P hehe.. bare synd det tordner så sjeldent her!
Lummert her ennå :-( får alltid så hodepine :-(
Hvordan tatovering vil du ha? Spennende :-);-):-) håper pengene kommer raskt :-) :-)

Vi stod opp 9.15 i dag, åt, dro til bhg på besøk (veldig koselig) og stakk bortom dagmamma på en kort visitt etter det. Vesla var sur og trøtt da vi kom hjem, så da ble den en god dubb på henne mens jeg laga moussaka fra bunnen av.:)

Ellers har vi kosa oss ute på verandaen i finværet. 24º og sol/overskya. Ligger og soler baksida mi nå, mens mann og barn leker inne.:)

Vigdis: Ikke værst med en billig klipp! Greit å få vekk litt hår når det er så varmt. Kos dere på stranda!:)

Anita: Kjekt å få gløtta litt ut gjennom presenninga da.:) Fine bilder av byggmesterne.

Lennypenny: Så spennende med tattoveringstime! Skulle du bruke noen av de cherryblomstene du la ut bilde av? Godt med litt uvær når det er så varmt. Det gjør godt å få "renska opp" litt.:)

Spennende med barnehagebesøk da ;-) liker hun seg godt der? :-)

Deilig å sole seg. . Er moussaka godt? Aldri smakt Før. .. hehe. .

Deilig å renske opp luften :-)

Ja litt usikker på blomstene ennå. Har øynene oppe for alle cherryblossoms ;-) legg gjerne ut ;-) skal ta med flere typer dit :-)

Spennende med barnehagebesøk da ;-) liker hun seg godt der? :-)

Deilig å sole seg. . Er moussaka godt? Aldri smakt Før. .. hehe. .

Deilig å renske opp luften :-)

Ja litt usikker på blomstene ennå. Har øynene oppe for alle cherryblossoms ;-) legg gjerne ut ;-) skal ta med flere typer dit :-)

Tror hun kosa seg der i dag iallfall. :) Første gangen vi har vært der, så det var spennende for oss begge. Hverken jeg eller mannen har gått i bhg selv, så vi er litt spente på hva det går ut på.;)
Jeg synes iallfall moussaka er godt! Den greske versjonen av lasagne, der pastaen er bytta ut med poteter og/eller aubergin. Brukte masse fine råvarer og synes det blei knallgodt.:)

Mina startet med å klatre ut av senga i går. Vært helt take off å legge hun i det siste :( :( hopper ut 100 ganger. Gjør deres også det?
Nå ble det endelig stille der :)

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Tror hun kosa seg der i dag iallfall. :) Første gangen vi har vært der, så det var spennende for oss begge. Hverken jeg eller mannen har gått i bhg selv, så vi er litt spente på hva det går ut på.;)
Jeg synes iallfall moussaka er godt! Den greske versjonen av lasagne, der pastaen er bytta ut med poteter og/eller aubergin. Brukte masse fine råvarer og synes det blei knallgodt.:)

Ikke gått i barnehage selv,men park i 4 timer daglig .. Var mye ute husker jeg svakt i mitt minne :)
Åh det høres deilig ut,- auberginen :)
Elsker lasagne,så kanskje det kunne vært noe å prøve meg på :) :)

Ikke gått i barnehage selv,men park i 4 timer daglig .. Var mye ute husker jeg svakt i mitt minne :)
Åh det høres deilig ut,- auberginen :)
Elsker lasagne,så kanskje det kunne vært noe å prøve meg på :) :)

Mmmm...aubergin er så godt atte, men den er sikkert god uten også. Bare ha oppi nok poteter.:) Absolutt verdt et forsøk! Gjorde det første gang selv i dag og googla oppskrift. ;) Jenny tok helt av på fetaosten og trappa innpå. Tror ikke hun åt så mye moussaka.:p

Vi har ikke problemer med at hun hopper ut av senga. Hun har gjort det én gang og det var i syden da hun hadde en sofa ved siden av barnesenga si.

Oooh, IKEA <3 ha endå ikje vøre der... Men det bi ein vakker dag :-P

Åååh, ska du ta tatovering :-D eg har begynt på mi, men ha kje fått jort den ferdig endå, så tatovøren e i pappa perm :-P har ca halvparten igjen...trur eg :-P

Gled meg tell å sjå din :-D

Mi e delvis ein coverup :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Å så gøy å dra en tur til barnehagen:D var det noen der også eller?

Hehe ja var fint å plutselig kunne se farger og åssen vær det var :P men varte ikke lenge da :( haha

Lummert her ennå :-( får alltid så hodepine :-(
Hvordan tatovering vil du ha? Spennende :-);-):-) håper pengene kommer raskt :-) :-)

Ja er ekkelt vær når det er sånn!

Jeg vil ha navnene til ungene med en fin skrift :) vil ha det enten ved håndleddet eller langs underarmen.. men får lissom ikke bestemt meg helt :P ja håper jeg får dagpenger og at jeg evt får fra jeg satte meg som arbeidssøker..for da får jeg noe på etterskudd også ;) men får se!

Å så gøy å dra en tur til barnehagen:D var det noen der også eller?

Hehe ja var fint å plutselig kunne se farger og åssen vær det var :P men varte ikke lenge da :( haha
Ja, det var 10 barn og fire voksne der, så Jenny fikk leika seg litt sammen med de barna.:)

Hvor lenge skulle de holde på rundt boligen deres?

Høres godt ut! Har bare smakt sånn "norsk" versjon, med potetmos og noe kjøttgreier :P

Mina startet med å klatre ut av senga i går. Vært helt take off å legge hun i det siste :( :( hopper ut 100 ganger. Gjør deres også det?
Nå ble det endelig stille der :)

Så stress! Liana prøvde seg en gang jeg var på rommet, men hadde jeg ikke vært der og rukket å ta hun imot, så hadde hun falt i gulvet.. tror det skremte hun, for nå vil hun bare klatre over om jeg hjelper hun med det :P og håper hun venter en god stund til!;)

Høres godt ut! Har bare smakt sånn "norsk" versjon, med potetmos og noe kjøttgreier :P
Ikke noe pottetmos her, nei!:p Stekt aubergin og potetskiver i bunnen, kjøttsaus og en hvit saus oppå der igjen (med litt andre smaker enn lasagne). Og man slipper å ordne til alle lagene som i en lasagne.;)

Anbefales å prøve! Jeg googla "moussaka oppskrift" og brukte ei fra Tine's matblogg. :)

Back
Topp