Tirsdag. 4 mars!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Heeei Heeei :)

Hva skjer?

Snuppisene har fri idag pga planleggingsdag i bhgen :) så nå sitter de å bader ;) sambo er også hjemme, sånn at det ikke blir for mye for meg, og jeg sov til 9 idag:D vet ikke helt hva vi skal finne på, for jeg var så flink at jeg la igjen både dresser og regntøy i barnehagen igår:eek: men vottene huska jeg på å ta med da! haha..

Hva skal dere idag? :)

Hallo :)

Jeg sitter med en kaffekopp og en salat på lesesalen :P

Vi rakk aaakkurat tidsnok til frokost i bhg idag. Måtte ta bilen for vi skal til mamma på middag, og det tar lengre tid å kjøre til bhg enn å gå, men orka ikke å gå opp bakkene hjem igjen og SÅ kjøre til Uit etterpå :p ;) Er nyyyydelig vær her idag, med blå himmel og sol, så skulle gjerne gått en tur, men det blir det heller ikke noe av idag :P
Vi skal spise pinnekjøtt hos mamma idag :rolleyes: Og i kveld kommer mannen hjem igjen :)

Jeg har nå gått ned 10 kg siden i sommer :D :D :D Hurra!

Vi rakk aaakkurat tidsnok til frokost i bhg idag. Måtte ta bilen for vi skal til mamma på middag, og det tar lengre tid å kjøre til bhg enn å gå, men orka ikke å gå opp bakkene hjem igjen og SÅ kjøre til Uit etterpå :p ;) Er nyyyydelig vær her idag, med blå himmel og sol, så skulle gjerne gått en tur, men det blir det heller ikke noe av idag :P
Vi skal spise pinnekjøtt hos mamma idag :rolleyes: Og i kveld kommer mannen hjem igjen :)

Så flink du er:-) Deilig å få spise borte;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hva skjer?

Snuppisene har fri idag pga planleggingsdag i bhgen :) så nå sitter de å bader ;) sambo er også hjemme, sånn at det ikke blir for mye for meg, og jeg sov til 9 idag:D vet ikke helt hva vi skal finne på, for jeg var så flink at jeg la igjen både dresser og regntøy i barnehagen igår:eek: men vottene huska jeg på å ta med da! haha..

Digg å få sove til ni, jeg kan ikke huske sist:D
Kos dere masse sammen i dag:)

Heisann

Nasse har skreket en hel del i natt, glovarm med feber. Så det har blitt noen runder på mannen og meg, jeg får jo ikke løfte henne enda.
Hun sover nå sin andre dupp allerede.
Litt av ei barseltid, ro og hvile er det lite av:D
Lille snøft sover kun oppå meg, eller hvis hun får fortsette å sove på ammeputa, jeg bærer henne i senga oppå den, men jeg er litt bekymret over om det er så bra for nakken og ryggen? Hun ligger slik som på bildet. Veldig myk den ammeputa da, det er doomoo sin.

Ellers blir det å sitte inne og se på godværet:cool:;)

Vedlegg

• 1393928128391.jpg
    1393928128391.jpg
    34,4 KB · Visninger: 16

Så flink du er som har gått ned såå mye siden i sommer :D hurra!

Kos dere masse med pinnekjøtt på mammabesøk :)

Heisann

Nasse har skreket en hel del i natt, glovarm med feber. Så det har blitt noen runder på mannen og meg, jeg får jo ikke løfte henne enda.
Lille snøft sover kun oppå meg, eller hvis hun får fortsette å sove på ammeputa, jeg bærer henne i senga oppå den, men jeg er litt bekymret over om det er så bra for nakken og ryggen? Hun ligger slik som på bildet. Veldig myk den ammeputa da, det er doomoo sin.

Synd å høre om natten deres :( men tenl hvor "rolig" alt kommer til å bli når mini har bedre sovemønster og nasse er frisk ;)

Så søt Elise er:rolleyes: syns det så ut som at hun lå godt jeg :)

Heisann

stakkars Anette, og foreldrene! :( Kanskje dere skal ta å ringe legen og høre om hun kan få prøve Abbotticin istedet for Appocilin? Om det er ørebetennelse hun har altså. Den smaker bringebær, og Hermine ba om "meje" da hun fikk den :eek: ;) :P Flytende Ibux virka også som om hjalp bedre mot øreverk her enn paracet ;)

Nydelig lite snusk!!! :rolleyes: Hermine sov MASSE oppå ammeputa i starten, vi hadde Cozyfix, så den var jo som en madrass ;) Skjønner det er slitsomt at hun vil sove oppå deg, men jeg hadde gjort hva som helst for at babyen skulle sove ;) De blir jo ikke bortskjemt på kos i starten akkurat ;) :)

Heisann

Åhhh så skjønn Elise er ♡
God bedring til Anette. Kanskje hun har en infeksjon?
Slitsomt med 2 små til tider,men det er verdt det på sikt hehe ..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hva skjer?

Deilig å sove lenge :-) så koselig at sambo er med dere idag,da blir du ikke så sliten :-) hehe typisk at man glemmer uteklærne :p

Kålormen Wael 14.10.11♡

I Sverige er det litt surt idag. Brr..
Vi har vært på mc'ern å kost oss nå :-)
Kjøpte et arabisk sølvfat med bein til,til å ha masse lys på,pledd og masse annet :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1393936052815.jpg
    1393936052815.jpg
    81,5 KB · Visninger: 17
  • 1393936071603.jpg
    1393936071603.jpg
    56,7 KB · Visninger: 15
  • 1393936084544.jpg
    1393936084544.jpg
    51,3 KB · Visninger: 16
  • 1393936100364.jpg
    1393936100364.jpg
    52,1 KB · Visninger: 16
Slik så det ut ... pluss en sånn til å ha blader oppi :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1393942955592.jpg
    1393942955592.jpg
    44,5 KB · Visninger: 14
  • 1393942987947.jpg
    1393942987947.jpg
    30,4 KB · Visninger: 13
Deilig å sove lenge :-) så koselig at sambo er med dere idag,da blir du ikke så sliten :-) hehe typisk at man glemmer uteklærne :p

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja hjelper godt å ha han hjemme når alle ungene er her :) heheh ja, og jeg gikk jo inn igjen for å hente vottene siden det skulle være stengt idag, men slo meg ikke inn at dem kansje kunne trengt noen ytterklær å:eek::P

I Sverige er det litt surt idag. Brr..
Vi har vært på mc'ern å kost oss nå :-)
Kjøpte et arabisk sølvfat med bein til,til å ha masse lys på,pledd og masse annet :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så fine barn og ting :) Wael så stor ut på det siste bilde :D

Synd å høre om natten deres :( men tenl hvor "rolig" alt kommer til å bli når mini har bedre sovemønster og nasse er frisk ;)

Så søt Elise er:rolleyes: syns det så ut som at hun lå godt jeg :)
Takk, tror jeg lar henne bare få.sove slik av og til:-)

Det skal bli godt ja, mannen er mer trøtt og sliten enn meg;)

stakkars Anette, og foreldrene! :( Kanskje dere skal ta å ringe legen og høre om hun kan få prøve Abbotticin istedet for Appocilin? Om det er ørebetennelse hun har altså. Den smaker bringebær, og Hermine ba om "meje" da hun fikk den :eek: ;) :P Flytende Ibux virka også som om hjalp bedre mot øreverk her enn paracet ;)

Nydelig lite snusk!!! :rolleyes: Hermine sov MASSE oppå
ammeputa i starten, vi hadde Cozyfix, så den var jo som en madrass ;) Skjønner det er slitsomt at hun vil sove oppå deg, men jeg hadde gjort hva som helst for at babyen skulle sove ;) De blir jo ikke bortskjemt på kos i starten akkurat ;) :)
Nei jeg gjør hva som helst hehe:D
Mannen synes ikke det var noe vits med lege igjen, så vi får bare se det an, virker i bedre form nå, tre lurer i dag på til sammen 3,5 tilmer, det hjalp vel på.

Åhhh så skjønn Elise er ♡
God bedring til Anette. Kanskje hun har en infeksjon?
Slitsomt med 2 små til tider,men det er verdt det på sikt hehe ..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Takk:) Ja, det er jo aldri noe gøy når de er syke:) Hun har nok noe sånt ja tror jeg.

Takk, tror jeg lar henne bare få.sove slik av og til:-)

Det skal bli godt ja, mannen er mer trøtt og sliten enn meg;)

Hadde jeg gjort å ;) så blir alle mer fornøyde :)

Hahah ja disse mannfolka tåler ikke mye når det kommer til lite søvn og sykdom eller lignende :P

Back
Topp