tirsdag 4 desember

totteline

Gift med forumet
ja så var vi oppe igjen og det er en ny dag med endel på planen [:)].

Våknet til -1 grad og regn ute og mega GLATT[:@] . Olav holdt på å skli ned trappa ute[&:].

På planen står legetime ( skal stenge babyfabrikken ) og så skal vi på konferanse time på skolen.
så dagen flyr.

Bymusa og camillahe: det var koselig å treffe dere igjen i går, vi har 3 nydelige barn[:)]. Håper det gikk bra med gutta da de fikk sprøyter.

Ha en flott dag alle sammen[;)]

mornings[;)]

ganske kaldt her oxo i dag, har snøva gått i natt..så nå har jeg akkurat fyrt opp i ovnen så her blir gått å varmt..er så koslig å sitte inne når d snør å er vinter ute[:)]

i dag skal vi bare slappe av å kose oss..sambo kom hjem i går , så han sover enda..
skal trille en tur i allefall[:D]

Idag ska vi få besøk av han lille Sebastian (han e ellve daga eldre enn Hannah), ei eg har blitt kjent med på augustforumet som e flytta tel senja!!

Så fikk vi kontrakten på huset på mail, vi må lese gjennom den å godkjenne den før vi får i posten å kan skrive under!!

Håpe bare vi får solgt dettan fort......tjihii..
Men det største problemet e å få tak i snekkera....... uuuhhhæææ......
Det e jo sååååå lite å oppdrive... tjihi...

Næi nu å e gå å sjekke om eg har fått fyr i ovn......

Kos dåkk idag jenter!!!!!!

I dag skulle vi egentlig vært hos fysioterapeuten, men siden Adrian fikk vaksinene sine i går så har vi utsatt det til neste tirsdag i stedet.  Passet ganske bra egentlig, for vi kommer jo ingen vei når det er så glatt ute[;)].

Totteline:  Ja det var veldig koselig i går! Var ikke så veldig populært å få en sprøyte i hvert lår, men han var ikke så vanskelig å trøste etterpå.  Det var verre å være hos legen som reiv, slet og trykket på beina og lårene hans for å sjekke om han hadde hoftefeil.  Når jeg kom hjem så jeg at han til og med hadde revnet litt opp og begynt å blø litt helt øverst i den folden på låret[:(].  Dumme legen!!! Han som har vært og tatt ultralyd og alt.  Ikke fant de noe der i hvert fall, og legen fant også til slutt ut at det ikke var noe i veien.
Har ikke vært dårlig etter sprøytene, bare trøtt, så det er i hvert fall bra[:D]!

Bymusa:  Ble bildet du tok med mobilen bra?  Kan du legge det inn på dataen?  *VIL SE[:D]!*

Ellers så kommer dagen til å bli brukt til litt vasking av klær og å tenke ut litt hva de forskjellige skal få i julepresanger.  Er veldig flink til å planlegge og lage lister og slikt, men er ikke alltid jeg får gjort så mye av det som jeg planlegger[8D].
Forressten så fikk jeg endelig tid til å bade Alfie (den ene hunden) i morges...så da har jeg i hvert fall gjort NOE fornuftig [:)].

Driv å vaske i et glass-skap vi har på stua. Kjøre glassan i oppvaskmaskin så dæm bli rein å fin te jul. Imårra kjæm mamma å svigermor å hjelpe mæ me rundvask. Heldi som har så snill mamma å svigermor [:D]
Så i kveill ska æ bare forbered rundvasken - ta ne litt gardina å forskjelli fra veggan. Kenneth e jo på jobb så ellers bli de bare kosing me Jonas og Charlie. Skulla absolutt ha vært på tur me wowsen, men veit rett å slett itj om æ rekk de... [:)]

I dag har vi hatt en dårlig start!
Bo-Kristian våknet klokka 5!!!!!!!!!!!!!! *PUH*
ble ammet og lagt i egen seng.. noe som tydeligvis ikke var med i hans plan... så han skrekk og skrekk..
Jeg ga etter og la han i vår seng- når han endelig sovna var det ikke plass til meg... så jeg og Eirik lå på 50% og Bosse på 50% ... !!!
i 9 tiden var han igjen klar for mat- han fikk det og la seg til å sove... i 10 min fikk jeg sovet før han begynte å skrike... PUH-- men når jeg hadde stått opp og skulle ta han opp.. da hadde han jammen meg sovna...

Han synes nok det var deilig med hele senga for seg selv og en syngende mamma i rommet.

Men vi kom oss på trening- han sov gjennom den også.. :D

Etterpå har jeg dusjet og støvsugd heimen og sent Eirik innover til Bruce konsert :)
og gjett hvem som sover enda?????
                                                hihihi

I kveld får jeg besøk, vi skal spise pepperkaker, drikke gløgg og se Grey's :D

Back
Topp