tirsdag 29 juli gitt

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)][:)] god morgen

Og jeg er på jobb og spiser frokost foreløpig. Skal snart jobbe bitelitt

Hei sveis! [:)]

I dag sov ikke ungene til halv 9. De sov til 7.15. Det ble noe helt annet det! [&:]
Er visst den store krangledagen i dag. De har omtrent ikke gjort annet siden vi stod opp. Tobias kasta fatet sitt i gulvet ved frokostbordet også, bare flaks det ikke gikk i 10.000 småbiter!
Jeg skal ikke på trening før kl 19 i dag. Blir PulsSpinn da. Hater at det ikke er barnepass der på sommeren! Må trene etter at sambo kommer hjem, og jeg liker best å trene på morgenen.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Tar gårsdagens tråd inn her jeg;) Looney, når får vi omvisning i det klesskapet ditt? Synes jeg shopper mye, men du slår meg nok glatt[:D][:D]

Suki, det er i Vimmerby ja. Vi sov i telt, så vi kunne gå til parken, men det var hoteller og i nærheten av parken. Et som hette Karaktershotellet (sånnca[:D]) så koselig ut. Vi var og innom Gøteborg, men gadd ikke Liseberg. Kan også anbefale Daftø camping i strømstad om dere er der.

Og oi så lei meg jeg ble for at det nettopp regna noen dråper. Da blir husmalinga utsatt en dag til. Det var SYND altså[8D]

Nå ser jeg forresten at Looney er i preammetåka! Det er jo ikke 29.JULI! [8D] Heldigvis kan vi kanskje si, hadde vært skikkelig deprimerende om sommeren stod på hell, og jeg vandra rundt som et bleikt lik... 

Ja mer klar for juni ennå ja[8D][8D][8D] Her har jeg kranglet med mini i morges, blitt venner, levert i bhg, tatt sol handlet og kjøpt babybjørn vippestol i presang til min svigerinne som er på overtid nå!! Nå skulle jeg bare ha meg litt mat før jeg tenkte å shine hele huset, trene litt... kanskje sole meg litt hvis solen fremdeles er der og så grille i ettermiddag. Det var den dagen ja!![8D][:D]

Mini er ganske så umulig for tiden altså. Hvis jeg sier nei, så spør han hundre ganger til. Jeg holder på midt og svarer han bare at du har hørt meg så hjelper ikke spørre flere ganger. Da svarer han bare noe med at han gjør det uansett eller truer med å ta noe osv. Spytter og hyler når han blir sint... blir helt matt jeg. Orker ikke all denne kranglingen.. Hva gjør dere hvis dere i det hele tatt har slike situasjoner da?? Jeg er knallhard og bestemt så skjønner ikke helt hvorfor han plutselig nå skal begynne å styre?[&:][&:]

Delia: Vi er også inne i en tøff trasseperiode med Hannah. Hun tester grenser big time![&:] Når jeg sier ting hun ikke liker så bare overser hun meg og later som hun ikke hører. Også slår hun seg vrang på helt basic rutine greier som f.eks. legging eller tannpuss. Men jeg tviholder på mitt og tar kampen. Desverre medfører det en god del hyl og skrik i heimen for tida.....[&o]

Ellers er det en rolig dag. Mannen har dratt på jobb (jobber kveld denne uka) og når Sivert våkner så skal vi på butikken en tur.[:)] På søndag reiser jeg nordover til mamma og blir der i 11 dager. Det blir så koselig! Gleder meg skikkelig.[:D]

Trasses her og gitt... fra begge! Tobias er i pre-trassen, som vi kaller det, hehe. Han gir seg FORT da, bare han har fått lov å komme med surleppa si først. Ida derimot, trasser litt verre...

Vi har sittet ute noen timer nå. Jeg MÅ kjøpe meg bikini snart altså, sitter jo her med det verste singlettmerket som det går an å oppdrive! [&:][8D] Nå skyer det over der ute, så vi har trekt inn. Skal straks lage middag, blir deilig, for jeg er litt sulten!

Ikke ammetåke enda, men veldig trøtt om morgenen[:D] Lar det stå jeg til skrekk og advarsel om at sommeren går fort[:D]

Jeg er hjemme fra jobb nå. Maten er på grillen, og i kveld kommer vannkoppen hjem fra Danmarktur. Farmoren til N ringte i går og vil ta med N og to større fettere til Hunderfossen et par dager til uken eller neste uke, så da blir det enda mer ferie. Må jo sånn sett være gunstig med foreldre som ikke bor sammen[&:]

Hatt personalsamtale med sjefen i dag og fått MASSE skryt. Nesten litt i overkant faktisk. Slapp bomben på slutten og svaret fra sjefen var: gratulerer, og det kom ikke overraskende. Hun ble glad på mine vegne, og håpet inderlig at jeg kommer tilbake etter endt permisjon[:)] Og det gjør jeg jo!!

Looney: Så deilig med en slik raksjon da!!!!!!!![:D][:D][:D][:D] Og må si hele familien til N er virkelig flink!!![:)] Her er det ikke like mye gitt, men det kommer kanskje!![:)]

Trass ja... hyl og skrik før bhg. Var ikke kommet inn i bhg før grinestemmen kom på igjen[>:] Sa greit at hvis det var sutring og grining og han ikke hørte etter i dag ble det ingen tv. Og seff ble det drama i heimen[8D] Typen satt her med øretelefoner med musikk og jeg fikk bryne meg på minii fred... NÅ er det nok!! Det ble ingen tv og i seng kvart i syv... Har min mistanke om at mye av denne surmulingen er fordi han rett og slett våkner for tidlig. Han er MYE bedre humør med litt søvn innabords.. Men nå bør han skjønne tegningen ellers blir det lite å gjøre fo ham om dagne, jeg er LEI!!!!!!!!![8D][&:][&o][>:]

Ja, unger er slitsomme! Jeg merker at det er lengre mellom hvert trass fra Ida da, så jeg øyner håp i det fjerne... men så har vi jo Tobbebror, som kommer til å ta over, hehe. Han er egentlig mer klengete og sutrete han da, men trassen vil vel blomstre for fullt etterhvert. Men har hørt at jenter trasser mer enn gutter, så jeg håper det stemmer! [8D]
Ungene ligger og sover, og sambo er ute og sykler, for første gang på over ei uke. Jeg har kost meg med litt iste, og nå skal jeg rocke masse med rockeringen. Eller, så mye jeg klarer før blåflekkene bestemmer at jeg er ferdig da...

Her er det faktisk overaskende lite trass.
Takk for deeeeeet!

I morgen reiser vi videre på ferieturen vår.
Et pitstop hjemme i Oslo en natt før vi skal til sørlandet, Danmark og Bø..

ORIGINAL: Shopoholic

Mange trassebarn [:D]
Slitsomt, A og N krangler som regel hele dagen lang, venner MAX 30 min hver morgen!!!!
MEN nå er dem superherlige om dagen, mulig pga A er syk da [:-] Men jeg nyter det.
Vi rydder fortsatt, sambo pusser opp, rommet til S er snart ferdig. Måtte fader meg rive mye i gangen for og få plass til skapet, jeg har tatt feil mål, men samme. MAN FÅR ALDRI NOK SKAPPLASS!!!
[:D]

Det mener jeg og. Men samboeren mener det er jeg som har for mye dritt[&:] Kan ikke skjønne det!!

ORIGINAL: Looney

Slitsomt, A og N krangler som regel hele dagen lang, venner MAX 30 min hver morgen!!!!
MEN nå er dem superherlige om dagen, mulig pga A er syk da [:-] Men jeg nyter det.
Vi rydder fortsatt, sambo pusser opp, rommet til S er snart ferdig. Måtte fader meg rive mye i gangen for og få plass til skapet, jeg har tatt feil mål, men samme. MAN FÅR ALDRI NOK SKAPPLASS!!!

Det mener jeg og. Men samboeren mener det er jeg som har for mye dritt[&:] Kan ikke skjønne det!!

haha, looney! nei, du har sikkert ingenting[:D] tror du har mest av oss alle her inne gitt[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

haha, looney! nei, du har sikkert ingenting[:D] tror du har mest av oss alle her inne gitt[:D]

[:D][:D][:D][:D] ha ha jeg har ingenting[&:]  Gubben mener jeg og N eier alt for mye. Men jeg har jo brukt for ALT

Back
Topp