tirsdag 26.januar'10:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

jaja, da blir det en ny hjemmedag på meg. thomas har sovet meget dårlig i natt, ynka og offa seg og sier han har vondt i halsen. det kan jeg tro, han gråt jo nesten i flere timer[&o] så han sover helldivis enda, fikk en paracet som gjorde susen. har allerede ringt legekontoret og fikk time senere i dag. liker ikke at ungene er sjuke når jeg skal bort, drar på tur i morgen så da vil jeg sjekke det før jeg reiser.

en gladnyhet her fra; maria vil endelig gå i bukser og helst jeans[:D][:D] ooo, lykke! det tok jo bare 5 år[;)] åja, hun har vært ei skikkelig prinssese, kjole hver dag i alle de år[8|][;)][:D]

lykke til i dag, mcbaby[:)][:)]

God bedring i heimen MaRtE! [:)]

Ja, da har jeg trent, og ungene har lekt seg. Fikk trent i 2 timer i dag, o lykke! [:)] Også skal jeg ta en runde med programmet mitt senere, så det blir 2,5 times trening i dag. Det må da være nok!
Skal straks spise lunsj her, og legge ned lillemann. Han er litt trøttsinna, han har nettopp ødelagt togbanen Ida satte opp, og det ble IKKE poppis!

ORIGINAL: Shopoholic

God bedring til tassen Marthe, også så gøy at hun vil ha på noe annet enn kjole [:D] Her nekter A og ha på kjole så di gangene hun har så truer jeg hun [:-]

Deilig med trening skrållan! [:)]

Jeg har nettopp gått tur med lillemor, brrr kaldt. Men hun sovnet, så nå skal jeg ta av alle sengetøya og vaske litt. Driver og ordnet soverommet vårt litt nå og sambo blir gal på meg, alt jeg henger opp blir skjevt så han må ta det ned og henge opp igjen hihi [:D]

jeg får ikke henge opp ting lenger jeg[8D] dere skulle virkelig ha sett da jeg skulle henge opp ei magnettavle på rommet til thomas[8|][8D][:D]

takk for hilsningene[:)]

mcbaby er nok på føden, har jo ikke vært her i dag[:D]

jeg derimot, er her alt for mye...[8|]

Ja, McBaby er sikkert opptatt nå! [:)] håper i allefall det, for hennes del... [:)]

Vi må vel skalke lukene til kvelden også, nå kommer vinterekstremværet! 

hva mener du, skrållan?? blir det like kaldt igjen??? nå er det nok!!!

Nei, det kommer en storm i kveld! Den har allerede begynt i nord-norge, og kommer til oss i kveld. Er sendt ut flomvarsel også. 

.

McMor: hva er det for noe? Aldri hørt om.

Ikke jeg heller høstmamma, prøv å google det. Tror faktisk ikke jeg greier å forklare det...

Uffm McMor så trist å høre[&o][&o] Men er det slik at de får stoppet blødningene nå hvertfall?? Og må du medisineres eller går det av seg selv? Trenger ikke svare altså...

Håper det går fort og at dere snart kan prøve igjen!![:)]

huff McMor... [&o][&o][&o] sender deg en kjempeklem!

Nå har vi spist middag! [:)] ble fiskepinner her i dag, det liker ungene! [:)] Tobias slukte 4 stk, og smatta og sa mmmmm til hver en bit han kasta innpå. Lille matvraket. Ida spiste faktisk 2 fiskepinner og 2 store poteter, det er ganske bra, siden hun knapt har rørt mat i år...

Sitter og venter på at maten skal synke ned nå, så skal jeg trene. Må vel vente til etter barne-tv, så jeg ikke forstyrrer, hehe.

Takk for gode ord! Og det med blødningene er vel et kapittel for seg selv, jeg skal inn på ul på fredag og da ser de sikkert etter om det er rester. Jeg skulle ikke blødd selv om jeg har det molagreiene. Tror nok jeg må til utskrapning igjen, dersom dette ikke er siste krampetrekning fra kroppen sin side på å støte alt ut[8|] 

Men det skal gå bra dette, jeg kan jo bare ikke ha mer uflaks nå som en kollega sa[:D]

ORIGINAL: Shopoholic

ÅÅ jeg er i greys sjokk!! Herregud trist jo! [&o]
Jeg driver og shopper litt på nett samtidig her, og ser jeg har vært ganske så raus, tror jeg må plukke ut noe [&:] Eller så får vel sambo klaus, begrenser seg hvor mye jeg klarer og dra inn i hus i smug! [X(]

hoho, som meg du[;)][:D]

Back
Topp