Tirsdag 26.08

God kveld :)
Travle dager med studier, familiekos på ettermiddagen og husarbeid som hoper seg opp til stadighet ;)

Har gjort klart fruktfat og Puffits som Hermine skal få med seg i bhg i morgen. Er spent på hva hun synes om sykkelen :D Men hun får ikke den før på ettermiddagen, ellers vil hun aldri gå i bhg i morgen :p

Tenk, 2 år!!! :eek: :D

Slapper av på sofaen i ny arvet kosedress etter kusina, i str 98 :eek: :rolleyes:
Vis vedlegget 74348

Vakker tulle du har der :D tenk 2 år ja! Syns vi akkurat postet 1års-tråder her inne jeg:eek:

Haha så kult med lue med W på:D kansje Wael begynner å sove lenger om morgen nå? At han blir sliten av barnehagen:)

Hørtes veldig koselig ut med kjærestetid:D og god mat:) fine bilder!
Ja håper det :-D men var kl 6 idag haha....
Takk :-) Viktig å ikke glemme hverandre i småbarnstiden :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Deilig dag da! Får ikke opp bildene for nettet her er så rart i dag, eller så er det tlf min som er teit.

Går det fint i bhg?

Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her noen ganger :-(:'(
Ja går veldig fint.
Hvordan er det med dere? :-D

God ettermiddag :)

Lillebror, eller han Broooor, som Simone kaller han, tar seg en dubb og Simone og sambo er ute og sykler. Jeg sitter i sofaen og gjør ingenting. Uvant men deilig ;)

Vi dro til byen på kafé i dag mens Simone var i barnehagen, og stakk innom jobben min med et takkekort fra fødselen til N. Litt sent ute med de, men bedre sent enn aldri ;-) Når Simone har lagt seg så skal jeg pakke kofferten for jeg reiser til Trondheim i moren tidlig.

Vis vedlegget 74306

Litt uklart men de satt ikke i ro så lenge ;)

Sååå søte :-)

Lykke til i morgen. Skal du på sykehuset?

Tenk 2 år ja! Tiden har flydd de 2 årene! Tipper sykkelen blir stor stas :-D Så gøy med medbrakt bursdagsfat da! Husker det var kjekt da vi var små, men i bhg til Simone er det visst ikke ønskelig med medbrakt på bursdager. Men de lager til og feirer der.

Fine Hermine i fin kosedress :) Her har vi brukt str 98 lenge ;-) og noe i 98/104 også..hihi..

Barnehagen lager vel som regel enten smoothie eller fruktspyd når barna har bursdag, men det er lov å ha med eget dersom man vil. Veldig greit synes jeg. Barna blir jo feiret selv om foreldrene velger å sende med noe eller ei ;)

Hehe, vi har akkurat begynt på 92, så at noe i 98 passer var litt rart :p

Takk :) ja de er ganske like nå. Når Simone ser babybilder av seg selv så sier hun at det er Brooor.

Skal ha høydose ja. Kun to igjen etter den, så føler at tiden går raskt nå!

Så bra at du nærmer deg slutten på høydosekurene da!!! Tida går utrolig fort når man har små barn, kanskje like greit når man først er syk? ;)

Sååå søte :-)

Lykke til i morgen. Skal du på sykehuset?

Alt er bare vra med oss :) dere også? Trives dere i Sverige?

Skal på sykehuset noen dager og få sterk dose cellegift ;)

Barnehagen lager vel som regel enten smoothie eller fruktspyd når barna har bursdag, men det er lov å ha med eget dersom man vil. Veldig greit synes jeg. Barna blir jo feiret selv om foreldrene velger å sende med noe eller ei ;)

Hehe, vi har akkurat begynt på 92, så at noe i 98 passer var litt rart :p

Det hadde vært koselig å sende med her også, men vi får heller lage en god frokost og levere sent den dagen eller noe slikt ;)

Hehe..ja de str varierer litt. 104 er sjelden brukt her, men noe er like smått som 92/98..bukser har vi i 92 som et litt store og i 98 som er litt korte...

Har dere hatt en fin bursdagsmorgen? :)

Så bra at du nærmer deg slutten på høydosekurene da!!! Tida går utrolig fort når man har små barn, kanskje like greit når man først er syk? ;)

Ja vet du, jeg tror at barna er grunnen til at formen min er "så bra", for jeg har ikke så mye tid til å tenke på at jeg er syk ;-p jeg står opp kl 07.00 og holder det gående til kl 21.30. Da er det sofatid før senga kaller (som regel alt for sent). Holder meg "busy" og aktiv så kroppen ikke skal bli lat og forfalle..haha ;)

Det hadde vært koselig å sende med her også, men vi får heller lage en god frokost og levere sent den dagen eller noe slikt ;)

Hehe..ja de str varierer litt. 104 er sjelden brukt her, men noe er like smått som 92/98..bukser har vi i 92 som et litt store og i 98 som er litt korte...

Har dere hatt en fin bursdagsmorgen? :)

Ja det er helt utrolig hvor stor forskjell det er på de klærne!

Hehe, jada, vi har hatt det koselig! Hermine fikk se på Nrk Super i to timer, spiste brødskive med salami (etter eget ønske) og ble med til barnehagen uten hyl og vræl! Jeg regner det som suksess :p ;)

Ja vet du, jeg tror at barna er grunnen til at formen min er "så bra", for jeg har ikke så mye tid til å tenke på at jeg er syk ;-p jeg står opp kl 07.00 og holder det gående til kl 21.30. Da er det sofatid før senga kaller (som regel alt for sent). Holder meg "busy" og aktiv så kroppen ikke skal bli lat og forfalle..haha ;)

Det høres veldig fornuftig ut! Skjønner det kan være veldig slitsomt til tider, det er det jo selv når man er helt frisk! Men kan tenke meg det hjelper godt på når man har to så gode grunner for å holde seg på beina og i aktivitet ;)

Ja det er helt utrolig hvor stor forskjell det er på de klærne!

Hehe, jada, vi har hatt det koselig! Hermine fikk se på Nrk Super i to timer, spiste brødskive med salami (etter eget ønske) og ble med til barnehagen uten hyl og vræl! Jeg regner det som suksess :p ;)

Kosemorgen og fin levering. Det er kjekt :) håper resten av dagen blir like fin!

Alt er bare vra med oss :) dere også? Trives dere i Sverige?

Skal på sykehuset noen dager og få sterk dose cellegift ;)

Så fint å høre :-) Hvordan er formen?
Vi trives i Sverige :-)

Håper det har gått bra med deg idag :-)

Back
Topp