Tirsdag 26.08

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God dagen fruer! :P

Liana våkna 6 idag å.. og IKKE uthvilt! Gjespa, sutra og var i dårlig humør:( ba sambo si til de i bhgen at hun kan sove så lenge hun vil idag.. men jeg er litt redd dette er en ond sirkel! For hun sovner jo ikke på kvelden før i 8-9 tiden..så blir altfor kort natt på hun!

Ellers har jeg ikke gjort så mye enda:P dusjet og slappet av! Leoh har sovet og får nå mat av pappan:) men jeg/vi må støvsuge og sette på en klesvask hvertfall..

Har dere sovet godt inatt? Hva driver dere med? :)
Håper dere får en fin dag!

Lille-store Leoh-mann <3
1409048479303.jpg
1409048489100.jpg

Liana våkna 6 idag å.. og IKKE uthvilt! Gjespa, sutra og var i dårlig humør:( ba sambo si til de i bhgen at hun kan sove så lenge hun vil idag.. men jeg er litt redd dette er en ond sirkel! For hun sovner jo ikke på kvelden før i 8-9 tiden..så blir altfor kort natt på hun!

Ellers har jeg ikke gjort så mye enda:P dusjet og slappet av! Leoh har sovet og får nå mat av pappan:) men jeg/vi må støvsuge og sette på en klesvask hvertfall..

Lille-store Leoh-mann <3
Vis vedlegget 74251
Vis vedlegget 74252
Så fornøyd han er med å kunne sitte selv å leke :) Herlig!

Lille-store Leoh-mann <3
Vis vedlegget 74251
Vis vedlegget 74252
Så kjipt med så tidlige morgener :-( Ikke lett å forstå seg på søvnen til barn altså. Blir jeg aldri klok på!

Han er så stor. Snart 1 år nå :-D :-D
Fine klær han har :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ungene ble levert 7.30, og Mina gråt litt da jeg gikk. Men gikk fort over. Skal hente de kl 15 :-)

Vi har vært å handlet til ungene . Litt gensere og strømpebukser til begge :-) Og en lue til Wael med W foran ... måtte bare :P

Måtte vekke Wael kl 7 idag. Første gang nesten tror jeg hehe. Mina våknet med en gang hun hørte jeg sto opp 6.45 :-D

Khalid og jeg har vært på piknik. Spist grillet kylling,grove rundstykker og verdens diggeste gulrotkake ♡ Kjærestekos ♡ Ikke hver dag vi har det :-)

Hva gjør dere på? :-)

Vedlegg

• 1409054581323.jpg
    1409054581323.jpg
    103,5 KB · Visninger: 13
  • 1409054596713.jpg
    1409054596713.jpg
    103,7 KB · Visninger: 12
  • 1409054609894.jpg
    1409054609894.jpg
    105,6 KB · Visninger: 12
  • 1409054624878.jpg
    1409054624878.jpg
    88,1 KB · Visninger: 11
Så fornøyd han er med å kunne sitte selv å leke :) Herlig!

Hehe ja fornøyd med det :D men tar ikke lang tid før han legger seg på magen for å farte rund:P

Så kjipt med så tidlige morgener :-( Ikke lett å forstå seg på søvnen til barn altså. Blir jeg aldri klok på!

Han er så stor. Snart 1 år nå :-D :-D
Fine klær han har :-)

Nei blir heller ikke klok på det! Skulle ønske jeg visste om det kun er en fase, om det har med dagsoving å gjøre, eller om det er tenner osv:confused: men hadde hun ikke sovet på dagen, så kunne hun lagt seg 18-18:30 og da hadde hun jo fått ca 12 timer med søvn om hun våkner til den tiden! Men da kan hun være trøtt på dagen:P blir ikke klok nei!

Hehe ja snart 1 år:D klæra er arvet av fetteren:D syns Leoh kledde genseren så godt:)

Ungene ble levert 7.30, og Mina gråt litt da jeg gikk. Men gikk fort over. Skal hente de kl 15 :-)

Vi har vært å handlet til ungene . Litt gensere og strømpebukser til begge :-) Og en lue til Wael med W foran ... måtte bare :P

Måtte vekke Wael kl 7 idag. Første gang nesten tror jeg hehe. Mina våknet med en gang hun hørte jeg sto opp 6.45 :-D

Khalid og jeg har vært på piknik. Spist grillet kylling,grove rundstykker og verdens diggeste gulrotkake ♡ Kjærestekos ♡ Ikke hver dag vi har det :-)

Haha så kult med lue med W på:D kansje Wael begynner å sove lenger om morgen nå? At han blir sliten av barnehagen:)

Hørtes veldig koselig ut med kjærestetid:D og god mat:) fine bilder!

God ettermiddag :)

Lillebror, eller han Broooor, som Simone kaller han, tar seg en dubb og Simone og sambo er ute og sykler. Jeg sitter i sofaen og gjør ingenting. Uvant men deilig ;)

Vi dro til byen på kafé i dag mens Simone var i barnehagen, og stakk innom jobben min med et takkekort fra fødselen til N. Litt sent ute med de, men bedre sent enn aldri ;-) Når Simone har lagt seg så skal jeg pakke kofferten for jeg reiser til Trondheim i moren tidlig.

ImageUploadedByBV Forum1409070711.020080.jpg

Litt uklart men de satt ikke i ro så lenge ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lille-store Leoh-mann <3
Vis vedlegget 74251
Vis vedlegget 74252

Fine Leoh! Han er blitt så stor nå. Kjedelig med dårlige netter og morgener. Håper dere kommer over denne perioden fort. Det kan jo være en fase der hun må ha mindre søvn på dagtid og mer på natten, og vanskelig å tilpasse...jeg har egentlig ikke peiling da men ;)

Deilig dag da! Får ikke opp bildene for nettet her er så rart i dag, eller så er det tlf min som er teit.

Går det fint i bhg?

Lillebror, eller han Broooor, som Simone kaller han, tar seg en dubb og Simone og sambo er ute og sykler. Jeg sitter i sofaen og gjør ingenting. Uvant men deilig ;)

Vi dro til byen på kafé i dag mens Simone var i barnehagen, og stakk innom jobben min med et takkekort fra fødselen til N. Litt sent ute med de, men bedre sent enn aldri ;-) Når Simone har lagt seg så skal jeg pakke kofferten for jeg reiser til Trondheim i moren tidlig.

Vis vedlegget 74306

Flotte barn:D han broooor har blitt stor!:) du må ha en god reise imårra da;) blir du der lenge?

Fine Leoh! Han er blitt så stor nå. Kjedelig med dårlige netter og morgener. Håper dere kommer over denne perioden fort. Det kan jo være en fase der hun må ha mindre søvn på dagtid og mer på natten, og vanskelig å tilpasse...jeg har egentlig ikke peiling da men ;)

Ja han vokser og gror :D

Heldigvis er nettene stort sett gode! Og jeg tror nok du har rett ang soving.. kan lissom ikke nekte hun å sove på dagen så lenge hun sover færre timer om nettene.. så må prøve å bare ta ting som det kommer :)

Lite liv her! skjerpings!!:P

Liana var grinete etter barnehagen idag! Men ble i bedre humør etter litt middag og en ekkel bleie:P kan nok hende det er noen tenner i bevegelse! For er jo 8 tenner som skal ut;) jentene sover nå..la seg kl 19 begge to, og sovnet raskt:)

Leoh er våken da:P siden han måtte ha en dubb nr 2. Nå tenkte jeg å se på tv og fortette broderingen av julestrømpe til Liana! For er ferdig med kalenderen:D:D må bare ha hjelp til å sy den til ;)

Hva skal dere i kveld?

Flotte barn:D han broooor har blitt stor!:) du må ha en god reise imårra da;) blir du der lenge?

Takk :) vi lager flotte barn her i september 2012 gruppa ;)

Bruker å være 3-4 dager der oppe, men det kommer an på hvor fort cellegifta går ut av kroppen.

Ungene ble levert 7.30, og Mina gråt litt da jeg gikk. Men gikk fort over. Skal hente de kl 15 :)

Vi har vært å handlet til ungene . Litt gensere og strømpebukser til begge :) Og en lue til Wael med W foran ... måtte bare :p

Khalid og jeg har vært på piknik. Spist grillet kylling,grove rundstykker og verdens diggeste gulrotkake ♡ Kjærestekos ♡ Ikke hver dag vi har det :)

Hva gjør dere på? :)

Det så koselig ut da, det er ikke ofte man får til de! Hvor var dere?

Takk :) vi lager flotte barn her i september 2012 gruppa ;)

Bruker å være 3-4 dager der oppe, men det kommer an på hvor fort cellegifta går ut av kroppen.

Ja det er jeg så enig med:D

Håper du får komme raskt hjem igjen da :)

Vis vedlegget 74306

Så herlig bilde av fine barn :)
De er blitt bra like synes jeg ;)

God tur til Tr.Heim og lykke til! Skal du ha høysdose?

God kveld :)
Travle dager med studier, familiekos på ettermiddagen og husarbeid som hoper seg opp til stadighet ;)

Har gjort klart fruktfat og Puffits som Hermine skal få med seg i bhg i morgen. Er spent på hva hun synes om sykkelen :D Men hun får ikke den før på ettermiddagen, ellers vil hun aldri gå i bhg i morgen :p

Tenk, 2 år!!! :eek: :D

Slapper av på sofaen i ny arvet kosedress etter kusina, i str 98 :eek: :rolleyes:
ImageUploadedByBV Forum1409080287.625635.jpg

Så herlig bilde av fine barn :)
De er blitt bra like synes jeg ;)

God tur til Tr.Heim og lykke til! Skal du ha høysdose?

Takk :) ja de er ganske like nå. Når Simone ser babybilder av seg selv så sier hun at det er Brooor.

Skal ha høydose ja. Kun to igjen etter den, så føler at tiden går raskt nå!

God kveld :)
Travle dager med studier, familiekos på ettermiddagen og husarbeid som hoper seg opp til stadighet ;)

Har gjort klart fruktfat og Puffits som Hermine skal få med seg i bhg i morgen. Er spent på hva hun synes om sykkelen :D Men hun får ikke den før på ettermiddagen, ellers vil hun aldri gå i bhg i morgen :p

Tenk, 2 år!!! :eek: :D

Slapper av på sofaen i ny arvet kosedress etter kusina, i str 98 :eek: :rolleyes:
Vis vedlegget 74348

Tenk 2 år ja! Tiden har flydd de 2 årene! Tipper sykkelen blir stor stas :-D Så gøy med medbrakt bursdagsfat da! Husker det var kjekt da vi var små, men i bhg til Simone er det visst ikke ønskelig med medbrakt på bursdager. Men de lager til og feirer der.

Fine Hermine i fin kosedress :) Her har vi brukt str 98 lenge ;-) og noe i 98/104 også..hihi..

Back
Topp