Tirsdag 25 februar

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Good morning. Lillebror er også forkjølet og var ganske urolig frem til jeg kom hjem i går. Fikk litt melk på flaske av pappaen og sov til kl 6 :D
Hva skal dere i dag?
Eskil skal til den ene tanten sin og jeg på yoga :)
Etter der blir det treff! I morgen er det karneval der og T skal få bli med !
Må ordne kostyme til Lillebror!

Surfer mobilt!

Good morning. Lillebror er også forkjølet og var ganske urolig frem til jeg kom hjem i går. Fikk litt melk på flaske av pappaen og sov til kl 6 :D
Hva skal dere i dag?

Surfer mobilt!
Hihi, kanskje han også skal være Marihøne? Kosta 49kr på Extra Leker ;) :p

Morn morn!
Hermine drømmer så fælt om natta, setter seg opp og roper "nei, nei, Martin ikke" (en som jobber i bhg), jeg blir helt bekymra :p

Hermine hadde svømt i bhg i går :eek: Og så blitt så kald at hun gråt og ville inn :( Så ulla holdt henne ikke varm når hun ble SÅ våt! Så idag måtte jeg kapitulere og sende med regndress, ga beskjed om at hun både skulle ha ullfleecedress og en tynn ull/silkedress under regndressen, håper hun holder seg varm, er jo +4 men mye kald slaps og snø. Likevel, OM hun svømmer så er det vel kun tørrdrakt som holder henne tørr :p

Jeg orker ikke å reise til Uit i griseværet, masse regn og vind, så jeg blir hjemme :p Skal bare skrive ned intervjuer jeg har på lydopptak likevel :)

Hva skal dere i dag?

Surfer mobilt!
God bdring til dere begge to :)
Sover han hele natten? Så herlig.

Kos deg på yoga :)

Sent from my iPad using BV Forum

Morn morn!
Hermine drømmer så fælt om natta, setter seg opp og roper "nei, nei, Martin ikke" (en som jobber i bhg), jeg blir helt bekymra :p

Hermine hadde svømt i bhg i går :eek: Og så blitt så kald at hun gråt og ville inn :( Så ulla holdt henne ikke varm når hun ble SÅ våt! Så idag måtte jeg kapitulere og sende med regndress, ga beskjed om at hun både skulle ha ullfleecedress og en tynn ull/silkedress under regndressen, håper hun holder seg varm, er jo +4 men mye kald slaps og snø. Likevel, OM hun svømmer så er det vel kun tørrdrakt som holder henne tørr :p

Jeg orker ikke å reise til Uit i griseværet, masse regn og vind, så jeg blir hjemme :p Skal bare skrive ned intervjuer jeg har på lydopptak likevel :)
Kjipt når de drømmer sånn. Håper det gir seg :)
Kjipt at hun ble helt våt da.. Håper det hjelper med regntøy :)

Kos deg masse hjemme,det er deilig ;)

Vi skal til Årjeng idag,på biblioteket å skrive ut søknader til barnehager.
Og ringe en del tlf :)

Vakkert vårvær,og ca 4+ grader,og SOL :)
Da blir jeg alltid glad...

Mina med nye name-it kjolen sin,og hårbørstwn sin som hun elsker over alt :)
Ha en flott dag :) ImageUploadedByBV Forum1393318432.423538.jpgATTACH=full]51926[/ATTACH]ImageUploadedByBV Forum1393318415.744042.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1393318389.603646.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1393318389.603646.jpg
    120,4 KB · Visninger: 9
God bdring til dere begge to :)
Sover han hele natten? Så herlig.

Kos deg på yoga :)

Nei, å si han sover hele natten vil være å overdrive :-p
Men i natt sov han fra 24-6 uten at vi hørte han. Frem til 24 var han urolig, men mest pga tett nese tror jeg. Uten pupp eller flaske har han sovet gjennom 1 gang :)

Surfer mobilt!

Men i natt sov han fra 24-6 uten at vi hørte han. Frem til 24 var han urolig, men mest pga tett nese tror jeg. Uten pupp eller flaske har han sovet gjennom 1 gang :)

Surfer mobilt!
Jeg teller å sove fra 24-06 som å sove gjennom da ;) prøver å være standhaftig her om at hun ikke får flaske før ca 06, for da er det morraflaske :P Men når hun sover hos besteforeldrene sover hun til 07 uten en lyd :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Surfer mobilt!
Deilig med noen gode netter.
Her er det ofte motsatt. Hun sovner som regel greit,men det virker som om hun lukter når jeg legger meg. Slår ikke feil at da våkner hun maaaange ganger. Gleder meg til bedre netter en gang hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Når man er ute i sølevær er det fint med pene søleværklær! :P

ImageUploadedByBV Forum1393334771.769085.jpg

Nå har jeg gjort enda et intervju, er på tur med bussen til byen nå og skal hente noen bøker på biblioteket. møter mannen i byen så drar vi sammen til bhg for å hente snupsi :)

Jeg teller å sove fra 24-06 som å sove gjennom da ;) prøver å være standhaftig her om at hun ikke får flaske før ca 06, for da er det morraflaske :P Men når hun sover hos besteforeldrene sover hun til 07 uten en lyd :eek:

Ja jeg mente det, at han sov natten igjennom i natt ;) men han pleier ikke det selvom han gjorde det en natt liksom :-D

Surfer mobilt!

Deilig med noen gode netter.
Her er det ofte motsatt. Hun sovner som regel greit,men det virker som om hun lukter når jeg legger meg. Slår ikke feil at da våkner hun maaaange ganger. Gleder meg til bedre netter en gang hehe..

Kålormen Wael 14.10.11♡
E våkner mye hvis jeg blir liggende der inne. Noe som skjer ofte da jeg sovner mens jeg roer han ned ved oppvåkning. Han sover mye bedre om jeg kommer meg tilbake til voksensenga :-p

Surfer mobilt!

Hei hei jenter :)

Så fin liten Mina, og fine Marianne også :D

Jeg, samboer og Leoh har vært på tur til Kongsberg idag:) så da fikk jentene sove til dem våknet selv (kl 7:30).. jeg har fått byttet noen plagg som har vært gaver til Liana og Leoh, shoppet litt div til barna og meg :) moro! Hehe.. vi fikk et gavekort til jul som var for hele kjøpesenteret i kongsberg, og de 1000kr gikk raskt unna :P

Liana ble skikkelig glad når hun og Emira kom hjem fra mora mi :D herlige trollet mitt! Nå skal Emira snart legge seg, og da skal jeg lage meg litt kveldsmat og en mocca og se på tv ;)

Hva skal dere i kveld da?

Hei hei jenter :)

Så fin liten Mina, og fine Marianne også :D

Jeg, samboer og Leoh har vært på tur til Kongsberg idag:) så da fikk jentene sove til dem våknet selv (kl 7:30).. jeg har fått byttet noen plagg som har vært gaver til Liana og Leoh, shoppet litt div til barna og meg :) moro! Hehe.. vi fikk et gavekort til jul som var for hele kjøpesenteret i kongsberg, og de 1000kr gikk raskt unna :P

Liana ble skikkelig glad når hun og Emira kom hjem fra mora mi :D herlige trollet mitt! Nå skal Emira snart legge seg, og da skal jeg lage meg litt kveldsmat og en mocca og se på tv ;)

Hva skal dere i kveld da?
Morro med "gratis" shopping da :D

Hva kjøpte du?

Jeg skulle egentlig trene litt når snuppa var i seng, men satte meg med i sofaen og ble såååå trøtt, så jeg dropper det og ser på tv i stedet :P

Gooood kveld.
Da har skumma over dagens tråd, og det er fælt som dere skravler..;)
Dagene flyr og jeg får ikke gjort det slag etter "jobb"! Ettemiddagene blir vel korte, så jeg gleder meg til helg og mer familietid.

Har vært innmari plaga med en muskelvondt/knuter i rygg og nakke de siste fire ukene, og etter en tung dag på jobb med konstant hodepine, har jeg nettopp vært ute i jaccuzzien og fått mykna opp litt - forhåpentligvis. Satser på en bedre dag i morra uten et snev av plager.:)
Nå blir det slappings avings i sofaen med tv og håndarbeid. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morro med "gratis" shopping da :D

Hva kjøpte du?

Jeg skulle egentlig trene litt når snuppa var i seng, men satte meg med i sofaen og ble såååå trøtt, så jeg dropper det og ser på tv i stedet :P

Haha det er skummelt å sette seg ned i sofan! Tror det er noen som syr fast rumpa i sofaputa :P

Ja er veldig kjekt med ferdig betalt shopping :P men ble jo brukt litt mer enn det å da :eek: men mest på café osv..

Kjøpte meg en ny pysjbukse, gode sokker og noe sminke. .

og kjøpte dette til Liana, + to par innesokker fra ullvang
1393358054389.jpg
1393358083871.jpg
1393358103159.jpg

Og dette til Leoh (måtte kjøpe str 74, for han har begynt å gro ut av 68:eek: )
1393358170882.jpg
1393358194829.jpg

Også fikk Emira prinsesse-tøfler og en hårbøyle ;) hun får så mye ellers, så ble ikke så mye idag :P
1393358296931.jpg

Har sett den verste filmen ever!!!!
Darfur heter den...
Noen som har sett den? Helt grusom,selvom den har fokus på mye bra. Synd man ikke kan hjelpe alle :(:(:(

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha det er skummelt å sette seg ned i sofan! Tror det er noen som syr fast rumpa i sofaputa :p

Ja er veldig kjekt med ferdig betalt shopping :p men ble jo brukt litt mer enn det å da :eek: men mest på café osv..

Kjøpte meg en ny pysjbukse, gode sokker og noe sminke. .

og kjøpte dette til Liana, + to par innesokker fra ullvang
Vis vedlegget 51985
Vis vedlegget 51986
Vis vedlegget 51987

Og dette til Leoh (måtte kjøpe str 74, for han har begynt å gro ut av 68:eek: )
Vis vedlegget 51988
Vis vedlegget 51989

Også fikk Emira prinsesse-tøfler og en hårbøyle ;) hun får så mye ellers, så ble ikke så mye idag :p
Vis vedlegget 51990
ååå,så mye fint! Sånne bodyer uten ermer digger jeg! Perfekt under gensere, når man har en unge som er for varm til å ha både langermet body OG genser på seg (som jeg ser mange barn har) ;)

Vokse ut av 68??? :eek: Hermine brukte 74 da hun var 8-9 måneder :P

Back
Topp