Tirsdag 23.november

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

1 mnd til lillejulaften ja, sweet! [:D][:D]

Våkna av ungene halv 7 i dag, da hadde Tobias tissa gjennom pysjen sin. Prøvde å få dem til å sove mer etterpå, jeg er nemlig så trøtt for tiden, men den var de ikke med på.
Stikker på PulsSpinn kl 9, de får være i barnepassen og slite ut stakksrs dama som er der imens. Senere i dag skal jeg prøve å lure til meg en dupp mens Tobias sover, mulig tvn får være barnepassern til Ida. Hurra, jeg er årets mor!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Skrållan- Hurra for årets mor!!

Jeg sitter nå her på jobb og blomsterer. Rolig i dag. Litt deilig...skal ha møte kl 11, men da blir det bare å sitte å høre på, så greit det også....

Ellers en helt vanlig tirsdag. Middag, leking, tv, bad og sove.

Ha en fin dag alle sammen!

Heisann tupper!

1 mnd til lille julaften, hurra

I dag er jeg hjemme med snuppa for hun er syk (feber i går og puster litt tungt). Virker i god form i dag da, til tross for at hun var klar for å starte dagen kl.04.. fikk komme i senga vår da, og fikk henne til å "slumre" til 6.

Har en avtale kl.10 nå så gubben blir hjemme første halvdel av dagen. Han er så flink nå, lot meg sove to timer ekstra, ryddet kjøkkenet mens jeg sov og nå støvsuger han så jeg slipper å belaste bekkenet mitt med det siden i dag[:D] Snille mannen min[:)]

Når jeg kommer hjem blir det vel lunsj på meg og snuppa, dupp på hu, også får jeg besøk av ei jeg gikk på vgs med (vi fant plutselig ut at vi er naboer og gravide med 14 uker imellom terminene), så det blir koslig[:)]

Ellers blir det vel litt rydding utover kvelden, ser ikke ut her! Og jeg skal jo pynte til jul i helga[:D]

Mårnings!

Årets mor, og forsåvidt pasient her i dag også. Skulle til sykehuset til øre, nese hals som ligger minst en times kjøring unna. Våknet en time før jeg skulle være der, så da måtte man ringe å ydmykende forklare situasjonen. Får bare vente på ny time da igjen...huff, flaut.

Guttene er hjemme med meg i dag, har så vondt i hodet at jeg ikke orker tanken på å sette meg i bilen å risikere noe. Tenkte å høre om svigermor har lyst å ha de på besøk noen timer i løpet av dagen, så jeg får sove litt. Kjenner det skal bli godt å få sambo hjem etter 14 dager i nordsjøen på fredag. Er sliten inn til margen, og det har jeg jo ikke tid til. Skal rydde litt i huset i dag om tabelettene funker bra nok. Har vasket hele huset til jul, utenom vaskerom, kontor, gjesterom og klesrom....og de er jo de kjedeligste og de med mest rot...usj, kjedelig, men godt når det er gjort.

Om pappaen min kan sitte barnevakt i kveld skal jeg opp på volleyballtrening med herrelaget, det er alltid morro. Kjekt å få litt utfordringer. Sovnet på sofaen i går, så har enda ikke fått bestillt julekort og fotobøker, så det hadde vært deilig å fått ut av verden.

Men aller først skal jeg finne meg en kopp kaffe, og ta en stk gogutt i armkrokene og kose meg litt før jeg tar et skippertak og to.

Ha en herlig dag jenter

Back
Topp