tirsdag 23 november, en måned til lille-julaften snakkis

Looney

Forumet er livet
VIP

Skal man legge seg da tro? Duppet vel litt på sofaen under "Cæsar" i sta mens Nicholas drev med kveldsmaten[&:] Sånn kan det gikk for slitne mammaer...

mårnings!

har akkurat betalt regninger. fikk etterbetalt lønn fra mai denne mnd, men det ble ikke mye igjen likevel ser jeg[X(] jaja, denne lønna skal ikke vare så lenge, desemberlønna kommer jo litt tidligere[;)][:D]

nå skal sjefen ha mat sier han, jeg får vel bare høre etter!

God morgen! [:)]

1 mnd til lillejulaften ja, sweet! [:D][:D]

Våkna av ungene halv 7 i dag, da hadde Tobias tissa gjennom pysjen sin. Prøvde å få dem til å sove mer etterpå, jeg er nemlig så trøtt for tiden, men den var de ikke med på.
Stikker på PulsSpinn kl 9, de får være i barnepassen og slite ut stakksrs dama som er der imens. Senere i dag skal jeg prøve å lure til meg en dupp mens Tobias sover, mulig tvn får være barnepassern til Ida. Hurra, jeg er årets mor!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Er hjemme og skriver oppgave[:)] Så fant jeg ut at skattetetaten pinadø hadde gått gjennom ligningen min og funnet ut at jeg hadde fått for lite igjen. Snakk om julepresang!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Her ble N levert i bhg kl halv elleve[:D] Det var litt sent el...gubben er hjemme med meg og driver for øyeblikket og støvsuger nede. Jeg skal straks til tannlegen og bli robbet for penger og forhåpentligvis fikset aua i tannen min.

Yjohei for snart jul og jeg har ikke tenkt tanken på julegaver enda[&:]

Tobias har begynt å reagert på medisinøkninga. Hipp hurra for at jeg skal ta diare light-bleier hver dag frem til februar!! [:'(]

ble oppringt fra skolen, maria har kasta opp masse stakkars[&o] de sto og øvde på skoleforestillinga da hun begynte å kaste opp, og det var visst ikke bare en gang. var vanskelig å komme seg fra gymsalen til klasserommet for hun spydde så mye[&o] jeg  må innrømme jeg har venta på dette og er egentlig glad vi får det før jul og ikke i jula. nå skal jeg vaske og sprite, for jeg hater å være kvalm og kaste opp!

Masse god bedring til Maria, håper dere andre slipper unna [:'(][&o]

Ida sovna i dag, klarte ikke å vekke henne heller. Det kan fort bli meget dumt til natta! Jaja, sånn kan det gå.
Tobias sitter og ser på en Drømmehagen-dvd nå, snakk om å være med da, hehe. "Mamma, Makka Makka!" "Sjåååå mamma, teppet datt ned!" [:)]
I kveld er det Grey's, hurra!! [:D][:D]

MaRte: sign Skrållan, og håper dere andre slipper unna

Middagen er inntatt, ble nydelig middag i dag. Lgde bakte poteter, kalkunpanetter, friske grønnskaer og saus. Vi spiste mye alle tre. Tanna mi ble middlertidig fikset hos tannlegen og er ikke aua mer. Har en til som må fikses på mandag da[&:] Godt å bli kvitt noe spenn, og tannlegen ler vel hele veien til banken[X(]

Nå er hele huset søtvsugd, og jeg har vasket 1 etasje. Tar andre etasje  morgen. SKal se om jeg får lagt ut noen bilder i løpet av kvelden av nye huset, og magen.

Gubben skal muligens til en kompis i kveld, og jeg skal pleie sofaen sammen med tv'en kjenner jeg.

Har bestillt oss pizza i dag vi, så nå skal vi gå å hente den
Mannen i huset er på dommersamling av et slag.

Han skal forresten til Finland om to uker.
Er det noe som er billig der eller?

Interessant dokumentar på Nrk nå, Brennpunkt.

hvor lang tid tar det før vi blir smitta da? om jeg ikke har fått det på fredag så har jeg berga?? skal bort i helga å så klart, ikke moro å være borte å ha spysyka[:'(]

ORIGINAL: WZ

Har bestillt oss pizza i dag vi, så nå skal vi gå å hente den
Mannen i huset er på dommersamling av et slag.

Han skal forresten til Finland om to uker.
Er det noe som er billig der eller?
reima? kivat? mumitrollestæsj? knekkebrød? [:D] nei, vet ikke jeg.

ORIGINAL: MaRtE:)

hvor lang tid tar det før vi blir smitta da? om jeg ikke har fått det på fredag så har jeg berga?? skal bort i helga å så klart, ikke moro å være borte å ha spysyka[:'(]

det er vel 48 timer? men mener noen har sagt at du kan ha det i kroppen din ei uke før det bryter ut også... vanskelig det der!

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: MaRtE:)

det er vel 48 timer? men mener noen har sagt at du kan ha det i kroppen din ei uke før det bryter ut også... vanskelig det der!
ei hel uke?? [:o] hvis jeg blir smitta vil jeg ha det med en gang, ikke gå å grue meg ei hel uke[>:][:D]

Back
Topp