TIRSDAG 23 MARS

Julia09

Forumet er livet
VIP
[:)]Hehe, har til nå trodd at det var søndag... Måtte faktisk forandre overskrifta, slik at det ikke står søndag men TIRSDAG!! For det er vel det riktige??[8D]

Nå stråler sola ute, og jeg skal snart ut på trilletur med lillemor[:)] 
Ble tidlig morgen her i huset - kl. 5.15 var bleien klar for å bli skifta, og det var ingen mulighet for noe annet enn å stå opp... Men nå får jeg da hele dagen med meg!
Ikveld er siste dagen hjemme hvor jeg vokste opp, imorgen reiser jeg nedover til Hamar igjen! Skal ta sola med meg tror jeg[;)]

Ønsker alle dere flotte jenter en nydelig dag[:D][:D]

så sprek du er som skal ut på tur så tidlig... jeg er het skutt jeg, sovet så dårlig i natt[&:] føler meg helt kokko i hode...

Vært oppe siden kl halv seks jeg også....sovet megadårlig!!!! Sikkert pga alle sommerfuglene i magen.
Men hopper nå straks i dusjen for å gjøre meg klar til dagens ul på sykehuset[:D][:D][:D] Wiiiiiii
Så spent som jeg er[:)] er jeg fem uker på vei? eller ni som legen trodde? Tipper det blir noe midt i mellom jeg[:D][:D]
Oppdaterer dere da jeg kan. Kan ikke love jeg får gjort det i dag,men garantert i morgen tidlig[:D][:D][:D]

Ha en super dag alle snupper[:)]
PS: her bare snør det[:'(][:'(][:'(]

LYKKE TIL!!!

Åh, misunner deg bare LITT!![:)][:)][:)] Gleder meg til å høre om opplevelsen!

Her snør det, og jeg sitter inne med storebror som har feber stakkar..

Koser oss med Brannmann Sam; gjelder å gjøre det beste ut av det!

Ønsker alle en flott dag!

Akkurat stått opp,kvalm som et uvær,så nå sitter jeg å tvinger i meg litt brødmat,usj.
Skyller ned med vann,hehe[8D]
her regner det i dag,så tipper det blir innedag på meg å snuppa mi [:D]

Mornings jenter!

I natt har jeg ikke sovet noe godt, men ser at det ikke er bare meg.
Mannen har tatt med seg vesla i bhg, så jeg kan slappe av litt og rydde og sånn.
Er litt bekymret for spiren, men er sikkert ingenting. Er bare redd for at jeg bare har innbildt meg positiv test og symptomer [8D][&o]
Skal til sjekk for noe annet hos gyn den 16, og håper hun sier vi kan se på UL da[:D]

god moooooooooooorgen jenter [:)][:)]

jeg er på jobb, som alltid [:'(] men jeg har mye å gjøre, så da går dagen heldigvis fort! [:)]

Julia09 ---> jeg skal prøve å svare på din PM i løpet av dagen - har ikke glemt deg snuppa, har bare så mye som jeg skulle gjort, både på jobb og hjemme ! <3 [:)]

ha en fin dag alle sammen! [:)]

Back
Topp