Tirsdag 220311

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)]

Skatteoppgjøret er ute på nett, og da må jeg si det er fantastisk at vi betaler store summer for fancy datasystemer som ikke fungerer, og ingen får logget seg inn[&:]

Herlig!!

Jeg er spent nemlig[:)]

Skulle og bare sjekke skatten før vi kjørte i barnehagen, men det ser ikke ut til å funke nei.... Ååårh[>:]

Jeg gjør som i gamledager og venter på at den kommer i posten.

Stikker på trening jeg[:)]

ORIGINAL: WZ

Jeg gjør som i gamledager og venter på at den kommer i posten.

Jeg får den kun på nett[&:] og det er jo topp når det ikke fungerer[:@]

venter til den kommer i posten jeg..... føler at det ikke står noe spennende der likevell

Holdt på å blåse bort i bhg i dag[X(] S trassa da jeg skuklle kle på han argh altså[>:]
Unga sov forholdsvis til grei tid i dag, kvart på sju ell noe.... da hørte jeg S ligger og synger bæ bæ lille lam..... også litt etterpå så vekker han A[8D]
Jeg skal sløve i dag og, gjør ikke annet jeg[:-] får vel prøve å pakke litt i dag, er jo bare ca 1 mnd til vi flytter[:D][:D]

Jeg er tålmodig når det gjelder skatten...

I dag var Heidi tilbake i bhg igjen..Jett om ungene blei glad når di så henne..Noen kom til og med bort og gav henne klemmen[:)]

Jeg har benytta dagen så langt med effektiv trening..Så nå er planen å gå tur med ei nabojenta...Må bare få sms i fra henne først

Den der skatten deres får dere ha i fred for meg, jeg vet jeg går i 0, sånn sett er frikort kjekt! [8D] Sambo er så nevrotisk (han sjekker gjerne kontoen rett før han betaler noe, og rett etterpå, hadde det gått an, så hadde han sjekka underveis også), så han har regna ut hvor mye han får igjen for lenge siden.

I dag sov ungene til 7, knall! [:D] Tok dem med meg på PulsSpinn, og etterpå dro vi på biblioteket og lånte oss noen filmer. Ute pissregner det jo skikkelig, så greit å ha noe å gjøre inne!
Resten av dagen skal brukes til håndarbeid for min del, og ungekos. jajamennsann, skikkelig spennende dag!

Ha en fin dag dere! [:)]

Hei jenter! I dag er det innedag i fine solskinnet[X(] Mini sa han hadde vondt i magen og måtte spy i går, men gode mammaen som jeg var så sa jeg jada og tok han på badet for kveldsstellet. Der fylte han doen ja stakkar[&o] Sånn går det når han titt og ofte ha snakket om at han må spy (har sett det i bhg), og jeg kjenner at ulv-ulv prinsippet gjorde seg gjeldende[X(] Jeje.. i dag vaskes det for fullt her, ikke mer igjen av verken sengeklær eller håndklær så ikke mye nattesøvn for å si det slik!![&o][&o] Stakkars gutten min har fått i seg en kvart skive i dag.. Sluttet heldigvis å spy i femtiden i morges, men er nå full i feber!![&o] (Er det vanlig å ha feber ved omgangssyken?)

Så blir hvertfall hjemme i dag og i morgen ja.. SÅ får jeg håpe at jeg slipper ta opp igjen praksis, men det får da så være.. gullet mitt er viktigst!![:)][:)][:)]

Åååå DUMME ALTINN! Jeg vil vite hvor mye jeg får igjen!!! Men jeg kommer aldri til å komme inn sikkert[&o][&o][:(]

Kaster bort den fine dagen i det fine været for å sitte her å vente på at altinn skal komme opp igjen - JA jeg er rar!

ORIGINAL: Delia

Hei jenter! I dag er det innedag i fine solskinnet[X(] Mini sa han hadde vondt i magen og måtte spy i går, men gode mammaen som jeg var så sa jeg jada og tok han på badet for kveldsstellet. Der fylte han doen ja stakkar[&o] Sånn går det når han titt og ofte ha snakket om at han må spy (har sett det i bhg), og jeg kjenner at ulv-ulv prinsippet gjorde seg gjeldende[X(] Jeje.. i dag vaskes det for fullt her, ikke mer igjen av verken sengeklær eller håndklær så ikke mye nattesøvn for å si det slik!![&o][&o] Stakkars gutten min har fått i seg en kvart skive i dag.. Sluttet heldigvis å spy i femtiden i morges, men er nå full i feber!![&o] (Er det vanlig å ha feber ved omgangssyken?)

Så blir hvertfall hjemme i dag og i morgen ja.. SÅ får jeg håpe at jeg slipper ta opp igjen praksis, men det får da så være.. gullet mitt er viktigst!![:)][:)][:)]

Ja tror noen får feber med omgangsyken..Det har både jeg og mine jenter hatt

Jeg dro på trening og har trent en kjempe bra BodyPump time i dag. Så tok jeg sol før jeg har hentet begge barna[:)] Nå er vi hjemme. N kjeder seg og J sover. Josephine har styra masse i natt så jeg er sliten og det er tydligvis hun og fo hun har sovet i hele dag[&:]

Hadde troen på at altinn skulle være oppe igjen nå, men den gang ei....fantastisk!! Håper skattepengene mine har gått til et så flott system og server[:D]

Indisk mat til middag i dag for deretter å ta med Nicholas på turning[:)]

aaaahhhhh, jeg å vil inn på altinn[:@][:@][:@] kom nesten inn en gang, men ga opp for jeg trodde det gikk kjappere om jeg starta opp på nytt med innlogginga..[8|] jadda, lurt[>:]

Fy faen skatteoppgjøret gikk virkelig min vei.....

Delia: God bedring til pjokken!

Herreguuuuuud, som det blåser her!! Regner og styrer på, elva er kjempestor, og i morgen skal det også være storm og utrolig mye nedbør! Bare å glede seg, altså...

Jepp, kom inn for en time siden. Fikk igjen nærmere 50.000, og enda står alt av huslån osv på samboeren slik at han går i null.

Visste at jeg skattet for mye, men hadde aldri trodd jeg skulle få igjen så mye gitt[:D] Drømmer om ferie, shopping, vin og masse kos[:)][:)]

Smeltet masse snø på gårdsplassen vår og i den teite veien som jeg er uvenn med[:)] Det liker jeg. Og alle tre terrassene våre er helt tørre nå[:)][:)]

Æææææsj Looney - men fyyyy så digg! Vi fikk igjen 36 000 tilsammen vi, ganske så deilig ja[:D][:D] Jeg har bare tjent 60 000 i 2010 så tenkte å ligne oss under et eller noe siden vi er gift, så kanskje vi får igjen litt til![:D][:D][:D]

Hurra for skatteoppgjør - jeg drømmer om ferie i Cuba![:D]

Jeg vil jo reise laaaaangt på ferie men er nedstemt visstnok[>:]

Men ser ut til at vi tar 14 dager i Marbella i Spania i år igjen. Mange fra svigerfamilien som skal nedover så masse lekekompisser for N og masse barnevakt, så en helt grei deal. Samboeren må bare få fri fra jobben først[:)]

Så nå skal jeg på flybillett jakt[:)]

Suki: da du fornyet pass til barna måtte du ha med bilde eller tok de det der?

Back
Topp