Tirsdag 22.02.2011

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Tobias 2 år, 5 mnd og 1 dag - og bæsja på do helt av seg selv, og sa faktisk i fra først!! [:D][:D] Første gang han har bæsja på do uten at klyster er involvert, og mor er stolt! [;)]

I dag skal vi på PulsSpinn, eller - jeg i allefall. Ungene skal jo leke i barnepassen. Etterpå skal vi på biblioteket, også skal Tobias klippe seg 11.45. Lynet McQueen-hår står på ønskelista... [:)]

Senere i dag skal vi bare være hjemme, minstemann ønsker seg pizza til middag i dag, så mulig jeg slår til med en frossenpizza da. Ser ikke helt poenget med å lage en hjemmelaga bare for oss tre, særlig med tanke på at ungene garantert ikke spiser så alt for mye.

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

Hei hå..
Så bra Tobias har bajset på do helt av seg selv da...
Mali har ingen basjetrøbbel, annet enn att hun nekter å gjøre det på do.... Hun har sluttet med bleie på dagtid, så hun venter alltid til natta med å gjøre seg ut.. For noen uker siden nektet hun å basje å det resulterte til slutt i diare[8D]

I dag har samboeren min bursdag[:D] Å vet fortsatt ikke hva jeg skal kjpe til han[8D] Tips mottas med takk[:D]
Men i dag reiser vi til Paris, så blir vell en fin feiring alikevell da. I går kjøpte han vell gaven sin selv, en ny bil, Kia Ceed...[:)]
Gleder meg masse til uken som kommer her.. Masse spennende ting vi skal finne på i Paris, gleeeedings...

Rekner med Tobias blir knall tøff med Lynet mc queen sveis[:D]
Legg ut bilde da[:)]

Heisann!

I dag har jeg vært til jordmor - hun er verdens beste!![:)]
Fått svar på alt jeg lurer på og skal tilbake igjen om 2 uker.
I morgen skal jeg på ultralyd og estimering, så vi er litt spente på resultatet!

Nå skal jeg hive i meg litt frokost og se Dr Phil Housewifes, haha[:D]

Så forresten at Paradise Hotell starter igjen den 7 mars, jeg gru-gleder meg! [:D]

Her er været strålende, blå himmel, sol, og tempraturen er ikke så ille. Skikkelig påskestemning!

Skal prøve å få meg en dupp etterhvert, gjøre klart til middag og hente Amalie min[:)] Blir nok å hente med akebrett i dag!

Skrållan: God trening, og lykke til med lynet-klippen!

Hegepia: Kos dere med gubbens bursdag og god tur[:D]

Goood Dag[:)]

Langt på dag, å endelig har jeg tid til fem min med kaffekoppen. Eller har egentlig ikke det da[&:] Dagen har vært effektiv så langt, kjørt unger, vaskemaskin, vært på jobb i minst 3 timer, handlet og vært på posten.

Nå må jeg opp til sentrum igjen, må på nav (jeeei[:-]) å se om jeg blir klokere, handle bleier++ og hente unger. I dag er det tomatsuppe med baggiser til....lenge leve Toro[:)]

I ettermiddag håper jeg på å få gått på playdate til naboen, har noen interiørting hun har bestillt, og jeg trenger hjelp til å begynne å hekle bestemorruter. Huset ser aldeles forferdelig ut, så må ta en times tid med powerryddings. I kveld skal det brettes klær, ooooog jeg har et håp om energi nok til litt trenings....

Men, deeer var mine 5 minutter gått, stress å være småbarnsmor[:D] Ha en herlig dag, dere

Tobias er nyklipt, ble hanekam helt ned til nakken, knalltøff! Nå sover han endelig, og jeg skal spise en meget sen lunsj takket være trassete barn og masse melkesøl ved deres lunsjbord. Sliten allerede jeg, og klokka er langt unna leggetid.

Hegepia: God tur til Paris! [:D] Ble ikke Lynet-klipp da, han klarte ikke sitte rolig lenge nok, haha! Skal legge ut bilde jeg [:)]

Back
Topp