Tirsdag 19.04!

Kjære, som jeg har drømt i natt! Tror jeg brukte hele natta jeg, drømte verdens leeeengste drøm om bestevenninna mi som skulle føde, og så endte det med keisersnitt til slutt. Håper jeg ikke jeg er sanndrømt [&:]
Jeg stikker på PulsSpinn kl 9, og så blir det butikken en snartur før hjem til dusjen. Skal på lunsj med bestevenninna mi og ei annen god venninne kl 12, det blir nok koselig! [:)][:)]
I ettermiddag skal jeg rydde på rommet til ungene, det ser ikke ut! [:'(]

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!
Ferie er digg altså!!!
Har sendt barn avgårde i barnehagen sammen med T som skal videre på jobb. Jeg har satt på en maskin med klær og hat stupt under dyna igjen!
Av med lyden på telefonen og skal søve til jeg våkner av meg selv!

Må pakke i dag, på torsdag reiser vi til england!

Trøtt jeg[>:] Nicholas mtte tisse 05.45 men la seg igjen men måtte fortelle ganske ofte at han var lys våken. 06.05 ville det andre trollet stå opp, men hun lurte jeg og vugget i søvn igjen i vogna[:)] Nicholas ble truet til å sove litt til, men klokken syv var vi alle våkne[:)] Samboeren skal på jobb, og N skal få en kort visitt i bhg.

I dag kjørte sambisen Heidi opp i bhg[:)] Det var nok stas for henne tenker jeg[:)][:)]

Jeg sitter her på morningskvisten med Vilde..Vi skal nemlig inn til hudlegen kl 9 for å få svar på MR..Spennende å se hva som skal gjøres[:)]

Ellers så er planen å levere Vilde i bhg etterpå, så stikke på trening før jeg starter opp med klesvasking her hjemme

Når jeg henter jentene i ettermiddag så starter påskeferien opp her..Dem har fri i morgen. Var jo kun halv dag så..

Og i dag har vi sol og null vind og varmt ute[:)][:)][:)]

Jeg MÅ trene i kveld for jeg spiser altfor mye godis om dagen[X(] Hva skjedde med bikiniformen liksom[8|] Og når jeg ser de tre gigantiske påskeeggene Nicholas har fått så MÅ han ha hjelp til å tømme de nemlig[:D]

Josephine sovnet, jeg har dusjet og Nicholas leker med Ninjago greiene sine. Ro i heimen enn så lenge.

Josephine hadde akkurat en deilig seanse her hvor hun spiste og bæsjet samtidig. Sånt er jo herrlig[:o]

ORIGINAL: Looney

Jeg MÅ trene i kveld for jeg spiser altfor mye godis om dagen[X(] Hva skjedde med bikiniformen liksom[8|] Og når jeg ser de tre gigantiske påskeeggene Nicholas har fått så MÅ han ha hjelp til å tømme de nemlig[:D]

Josephine sovnet, jeg har dusjet og Nicholas leker med Ninjago greiene sine. Ro i heimen enn så lenge.

Josephine hadde akkurat en deilig seanse her hvor hun spiste og bæsjet samtidig. Sånt er jo herrlig[:o]
[/color

heheheheheh måtte le litt av dette

Da har vi vært hos hudlegen..Fikk beskjed at alt var bra og at hennes fødselsmerker ikke var dype slik at dem berørte indre organer[:)]
Og at dem hadde blitt mindre siden sist[:)]

Så da ble hun avlevert i bhg slik at jeg fikk trene litt[:D]

Men fikk tlf på treningen da helt på slutten at hun hadde 38.1 i feber men at dem ville legge henne i vogna slik at hun kunne sove litt..Og jeg sa så lenge hun ville det så var det heilt greit

Så lurer litt på hva som feiler Vilde da siden hun er skikkelig hås..Jeg sier at hun har fått seg en wisky stemme jeg hehe...Fy mg[8D]

Hmz fikk time hos på helsestasjonen for Heidi..Jeg fylte ut et skjema i forbindelse med 4 årskontrollen og nå ville dem snakke med meg om akkuratt dette[8|][8|]

Lurer på hva dem har funnet[8|]

Noen andre som har opplevdt dette[8|]

Har ikke hatt 4årskontroll enda vi... 

Ikke opplevd det nei, buffi...

Jeg har forresten et ubrukelig mannfolk til gi-bort-pris! Søren ta at det er enda en UKE til han skal på jobb igjen!!

Nicholas ville sove hos oldemor og oldefar så da fikk han det. De skulle nemlig gå på påsketivoliet i byen. Josephine er var nybadet og skulle kose seg med mamma på sofaen under teppet frem til leggetid. Hun sovnet[:)] og nå er hun lagt for kvelden.

Mulig vi drar allerede i morgen på påsketur plutselig[:)]

Kl 20.15 skal jeg på spinning.

Måtte hente minisnuppa i bhg i dag for hun hadde 38.1 i feber..Nå i kveld var den 39.3..Får håpe at en god natt søvn gjør underverker[:)]

Hun har nemlig en playdate i morgen[:)]

Hjemme fra trening, og har nettopp spist nystekte rundstykker[:)] Snart skal jeg hoppe i køya og lade litt[:D][:D]

Back
Topp