Tirsdag 18 desember

totteline

Gift med forumet
Her i stavanger våknet vi til -5 grader i dag.... skikkelig deilig spør du meg[:D]. Da får jeg litt julestemning.
Mina ligger enda og. nå har hun sovet siden 21.30 og jeg har ikke vært oppe og puttet inn smukken en gang. Andrea ligger også godt under dyna og sover. Litt godt å få litt tid for seg selv alene om morgen.

Her er det ikke de store planene. Jeg skal til kiropraktoren og massøren med ryggen min, da skal Mina til farmor og farfar så lenge. Og så skal jeg få kjøpt ett par ekstra julegaver.

Ha en fin før julsdag alle sammen[:D]

God morgen!

Her har jeg vært lat i mårrest... Småen våkna vell egentlig klokken 8... Men han har ligget å sett på uroen sin over senga å pludra for seg selv til klokka var kvart på ni [8D] Så da fikk mamma'n seg noen dupper i ny og ne [:D] Nå har vi tatt morgenstellet, og fått på reine klær, så nå er det tid for mat snart [:)]

Etter at det har regnet å blåst i flere dager, så såg jeg nettopp ut av vinduet... Å utbrøyt plutselig for meg selv "å dææven, har det snedd?" Hehe... Ble litt glad nå, men så ser jeg at det er jo mest bare slaps [&:] Og det er meldt storm og regn i dag.. Så blir vell ingen bytur på meg i dag heller...

Og i kveld, er det tv kveld [:D] Grey's og Medium [:D]

I dag sto vi opp klokka kvart på ni!!!!!
Juhu.. Det e tidlig tel å være ho Hannah egentli... men det va litt godt å stå opp i ei vettig tid (igår sov ho tel 10.20)..
Vi har ingen plana i dag, bærre sløve tenke eg... hehe...
Næ må vell vanske litt klær, sette alle julegava på plass sånn at vi veit kor vi har alle og at alle kjem tel rett plass....

Her e det 5 varmegrader og pess regn......
All snyen e borte å eg har ikkje julestemmning i det heile tatt.......[:(][:(]
Syns det e heilt teit å slå på advents staken som står i vinduet når eg ser ut......

Totteliten kan ikke du gi meg ett spark bak sånn at jeg kommer meg opp i 0630 tiden!for her sover vi alt for lenge.

i dag skal jeg bare være hjemme å rydde. skulle egentlig beynt å vaske badet men var mye koselig å sitte her. Er så skjeldent jeg gjør det.

Her er det 15- så vi holder oss inne. jeg har lyst på snø[:@]

i dag skal jeg prøve å gjøre litt rent i huset, men tar det når mannen har komnmet hjem. han begynner 14 dager ferie fra i dag. deeeeeeilig!
ellers skal jeg printe ut de siste bildene til julegavene og gjøre de klare.

Lucia sover enda hun.......men hun var ikke i seng før TO i natt,så eg e litt trøtt,selv om eg sov til 9...
i dag har eg ikke stelt meg eller noe enda...[&:]
gjordt litt husarbeid,så no skal eg stelle meg og så skal vi ut i kulden[:)]

Back
Topp