Tirsdag 18.03

det dusjforbudet er irriterende hehe, jeg tok ikke hensyn til det jeg:rolleyes::eek:

Bra arret ikke er så stort:-) Mitt er styggere denne omgangen, på grunn av at de skar i det gamle, men det vises jo ikke uansett når det er i bikiniområdet:) Håper du fikk slappet av i dag:-)

Hehe hadde det vært mer enn 4 dager så hadde jeg nok tatt meg en dusj..og dem sa at jeg kan dusje om jeg dekket til plasteret godt..men ville helst at man ikke dusjet;) jeg gadd ikke å styre med å dekke det til :P men tok av plasteret etter jeg dusja idag og det var like tørt, så hadde nok gått fint;)

Ja det er nok forskjell på mitt og ditt arr:P dette jeg har er maks 1 cm lang..kansje mindre å! og det så ut som det er 3 eller 4 sting :) det er bra at dem tar ks ved bikiniområdet.. før så tok de hastesnitt nedover magen;)

Slappet av som bare det jeg :P

Heisann

Her har det blitt full vinter, det var ikke en del av planen min;)
Snøftet ble 3 uker i går, og i det fikk jeg det første lille smilet, nydelig:rolleyes::rolleyes:

Ellers har vi vært ute å trillet, jeg var innom barnas hus for å bytte noe, og handlet middag for noen dager fremover.
På matbutikken ble snuppa sur og jeg måtte ta henne opp, da gikk det forbi en gammel dame som stoppet og kjeftet på meg. Jeg måtte slutte å spise så mye usunn mat, for se hvordan ansiktet til datteren min så ut:D:D:D
Lillesøster har fått masse hormonutslett i ansiktet;) Det var seriøst dagens, og hun ble enda surere når jeg begynte å le av henne:p

Ellers har jeg kjøpt med to nye Pukka te, three fennel og detox, begge var gode:cool:

3 uker allerede?!!:eek: hun var jo akkurat 1 uke:P haha.. også så heldig med første smilet :D det har alltid smelta meg :)

Hahaha må le, kjerringer as! Noen skal alltid bry seg :P sikkert noe dem fikk høre i "gamledager", at dette utsletter har med kosthold å gjøre.. til og med Leoh som får flaske, fikk sånt utslett:P;) men mest på brystet og magen :)

Hehe hadde det vært mer enn 4 dager så hadde jeg nok tatt meg en dusj..og dem sa at jeg kan dusje om jeg dekket til plasteret godt..men ville helst at man ikke dusjet;) jeg gadd ikke å styre med å dekke det til :p men tok av plasteret etter jeg dusja idag og det var like tørt, så hadde nok gått fint;)

Ja det er nok forskjell på mitt og ditt arr:p dette jeg har er maks 1 cm lang..kansje mindre å! og det så ut som det er 3 eller 4 sting :) det er bra at dem tar ks ved bikiniområdet.. før så tok de hastesnitt nedover magen;)

Slappet av som bare det jeg :p
Ved katastrofesnitt så tar de fremdeles nedover magen, men da blir mor lagt i narkose og det skal skje skikkelig fort:-)

Bra du fikk slappet av, det skal jeg også gjøre nå som nasse er lagt:-)

3 uker allerede?!!:eek: hun var jo akkurat 1 uke:p haha.. også så heldig med første smilet :D det har alltid smelta meg :)

Hahaha må le, kjerringer as! Noen skal alltid bry seg :p sikkert noe dem fikk høre i "gamledager", at dette utsletter har med kosthold å gjøre.. til og med Leoh som får flaske, fikk sånt utslett:p;) men mest på brystet og magen :)

Ja det har gått skikkelig fort, men dagene er jo så like også:-)
Lillesøster er full i ansiktet, skikkelig kvisetryne:D Det kommer av at hormonene de har fått fra mor under svangerskapet forsvinner ut av kroppen:-)

Ved katastrofesnitt så tar de fremdeles nedover magen, men da blir mor lagt i narkose og det skal skje skikkelig fort:-)

Bra du fikk slappet av, det skal jeg også gjøre nå som nasse er lagt:-)

Ja har hørt at noen velger å gjøre det sånn enda.. på sykehuset her jeg bor, så gjør dem det til nød..men er ille fødestue her lenger, så de får egentlig ille lov:eek: men del gjør unntak selvfølgelig :) helsa kommer først ;)

Ja det har gått skikkelig fort, men dagene er jo så like også:-)
Lillesøster er full i ansiktet, skikkelig kvisetryne:D Det kommer av at hormonene de har fått fra mor under svangerskapet forsvinner ut av kroppen:-)

Hehe ja skulle tro dem er i puberteten:P Jentene hadde mye av utslettet og litt kviser.. men Leoh hadde litt mer av kvisene.. legen sa at det kommer av det du sier, eller umodne svettekjertler :)

Priceless!
Mannen og T fikk vafler til kvelds etter turn. Men så hørte de Isbilen og ble borte på et blunk
ImageUploadedByBV Forum1395167146.692196.jpg

Surfer mobilt!

Priceless!
Mannen og T fikk vafler til kvelds etter turn. Men så hørte de Isbilen og ble borte på et blunk
Vis vedlegget 54127

Surfer mobilt!
Hahahaha, åh, fantastisk! :D ...sånn er jeg også når jeg hører isbilen :p Eneste gangen mannen så meg løpe da jeg var høygravid, da jeg jakta isbilen nedover gata...kom tilbake med is for 300kr :eek: :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Heisann

Her har det blitt full vinter, det var ikke en del av planen min;)
Snøftet ble 3 uker i går, og i det fikk jeg det første lille smilet, nydelig:rolleyes::rolleyes:

Ellers har vi vært ute å trillet, jeg var innom barnas hus for å bytte noe, og handlet middag for noen dager fremover.
På matbutikken ble snuppa sur og jeg måtte ta henne opp, da gikk det forbi en gammel dame som stoppet og kjeftet på meg. Jeg måtte slutte å spise så mye usunn mat, for se hvordan ansiktet til datteren min så ut:D:D:D
Lillesøster har fått masse hormonutslett i ansiktet;) Det var seriøst dagens, og hun ble enda surere når jeg begynte å le av henne:p

Ellers har jeg kjøpt med to nye Pukka te, three fennel og detox, begge var gode:cool:
Tenk at hun er tre uker allerede :D

Men i alle dager hva noen folk kan lire av seg :eek: Det er da det frekkeste!!!

Hahahaha, åh, fantastisk! :D ...sånn er jeg også når jeg hører isbilen :p Eneste gangen mannen så meg løpe da jeg var høygravid, da jeg jakta isbilen nedover gata...kom tilbake med is for 300kr :eek: :p

Skal si de forsvant fort... Og T var gråtkvalt da han så mannen og jeg kikke på hverandre for å vurdere om vi i det hele tatt skulle kjøpe noe is :p

Phuh, har landa i sofaen, helt gåen! Måtte bokstavelig talt løpe til barnehagen for å hente vesla, så har iallfall fått dagens trim :p

Henta ei litt betutta lita tøtte som rusla rundt ute uten å leke med noe i bhg :( Oppdaga så at hun ikke hadde tomlene i vottene, kikka rundt meg og så at ingen av de små på hennes avdeling hadde det :mad: Greit at de var to vikarer på jobb, men synes ikke det er noen unskyldning for å ikke kle på barna skikkelig! Det eneste hun gjør ute er jo å måkke, og uten tomlene i vottene får hun ikke gjort noenting. Usikker på om jeg skal nevne det, eller se om det skjer igjen...

Nå er vesla i seng, for 1.5 time siden, og jeg har vaska ulltøy, satt på en maskin med klær, rydda lekerom, stue og kjøkken. :) Sliiiiten!!! Nå blir det tv! :)

Skal si de forsvant fort... Og T var gråtkvalt da han så mannen og jeg kikke på hverandre for å vurdere om vi i det hele tatt skulle kjøpe noe is :p
Haha, huff, stakar, da hadde han bra lyst på is ;)

Phuh, har landa i sofaen, helt gåen! Måtte bokstavelig talt løpe til barnehagen for å hente vesla, så har iallfall fått dagens trim :p

Henta ei litt betutta lita tøtte som rusla rundt ute uten å leke med noe i bhg :( Oppdaga så at hun ikke hadde tomlene i vottene, kikka rundt meg og så at ingen av de små på hennes avdeling hadde det :mad: Greit at de var to vikarer på jobb, men synes ikke det er noen unskyldning for å ikke kle på barna skikkelig! Det eneste hun gjør ute er jo å måkke, og uten tomlene i vottene får hun ikke gjort noenting. Usikker på om jeg skal nevne det, eller se om det skjer igjen...

Nå er vesla i seng, for 1.5 time siden, og jeg har vaska ulltøy, satt på en maskin med klær, rydda lekerom, stue og kjøkken. :) Sliiiiten!!! Nå blir det tv! :)

Vanskelig nok å leke med votter som sitter skikkelig på!

Vanskelig nok å leke med votter som sitter skikkelig på!
Ja, det er det! Og hun har votter med glidelås, som de fleste små har, så det var ingen unskyldning for guttungen (så ut som han var 16) som var vikar! Han som er fast ansatt måtte be han om å ta av seg lua inne da han kom på jobb i morges :p

Ja, det er det! Og hun har votter med glidelås, som de fleste små har, så det var ingen unskyldning for guttungen (så ut som han var 16) som var vikar! Han som er fast ansatt måtte be han om å ta av seg lua inne da han kom på jobb i morges :p

Hahaha herlig :p :o

Ser ut som om dem bare har tatt på vottene raskt da:oops: men her i barnehagen så har dem ofte problemer med at de små trekker tomlene inn i vottene:confused:

JA det var det tydeligvis :p
De kom tilbake med en voldsom fangst. Bra vi har dypfryserskap!

Hehehe men is fra isbilen er jo kjempe godt da :D om sommeren så er det jeg og Emira som maser om is når den stopper inni gården her :P

Back
Topp