Tirsdag 18.03

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
De to siste nettene har vært helt uutholdelige. Jeg aner ikke hva som er galt :o
Mannen tok heldigvis T i morges og leverte han! Ellers hadde jeg blitt en sur og sliten, lei og trøtt mamma tror jeg :p
Rolig formiddag her før vi triller ned til Barnetreffen. SPørs om ikke Lillebror sovner allerede på vei ned, skulle ikke forundre meg :)
HVa skal dere i dag?

Så dumt med sånne netter :( kansje språket hans er i ferd med å komme? At det er noe form for utviklingsprang?:)

Jeg har fått tatt meg en god etterlengtet dusj! Legen anbefalte sterkt om å ikke dusje de 4-5 første dagene pga såret og plasteret..så har gått i hårvask og kattevask :P tok også av plasteret og snittet er rett under navlen :) ikke store greiene :P nå har jeg gitt Leoh flaske og skal inn å stelle han litt før jeg spiser frokost :)
Ellers blir det å ta livet med ro fram til trollungene kommer hjem igjen :)<3

Så dumt med sånne netter :( kansje språket hans er i ferd med å komme? At det er noe form for utviklingsprang?:)

Jeg har fått tatt meg en god etterlengtet dusj! Legen anbefalte sterkt om å ikke dusje de 4-5 første dagene pga såret og plasteret..så har gått i hårvask og kattevask :P tok også av plasteret og snittet er rett under navlen :) ikke store greiene :P nå har jeg gitt Leoh flaske og skal inn å stelle han litt før jeg spiser frokost :)
Ja det er mulig. Jeg er hvertfall hele kake og han sovnet i vogna kl 9.15 :-p
Deilig med dusj da tenker jeg!
Fin dag i byen i dag
ImageUploadedByBV Forum1395133252.928402.jpg

Surfer mobilt!

Hallo :)

Idag hadde jeg vekkerklokken på 06.45, og da var den naturlige vekkerklokken min såklart våken kl 06.30 :p Men hun var så smørblid og glad at jeg måtte bare våkne og være glad jeg også ;) Vi hadde iallfall god tid, og var i barnehagen 08.20...det var da vi gikk hjemmefra i går :p Ennå rakk jeg å dusje (skjer aldri om morran), spise frokost og lage matpakker, og Hermine fikk lekt masse og sett Drømmehagen før bhg :) Herlig start på dagen!

Er kaldt idag, -7 og vind, men nydelig sol så måtte smøre solkrem på Hermine :)

Har nå vært på veiledning og veilederen min er veldig optimistisk og fornøyd med arbeidet mitt. Selv om jeg selv føler det går fryktelig sakte og at jeg bare surrer rundt :P

Ja det er mulig. Jeg er hvertfall hele kake og han sovnet i vogna kl 9.15 :p
Fin dag i byen i dag
Vis vedlegget 54100

Surfer mobilt!
åh, det så helt herlig ut! Nå fikk jeg også lyst på vår :eek: ...bare husk å pakke med varme klær når dere kommer hit :P

De to siste nettene har vært helt uutholdelige. Jeg aner ikke hva som er galt :eek:
Mannen tok heldigvis T i morges og leverte han! Ellers hadde jeg blitt en sur og sliten, lei og trøtt mamma tror jeg :p
Rolig formiddag her før vi triller ned til Barnetreffen. SPørs om ikke Lillebror sovner allerede på vei ned, skulle ikke forundre meg :)
HVa skal dere i dag?
usj, så kjipt med slike netter :( Hva kan plage han? Gråter han eller er det bare ørten oppvåkninger? :confused:

Jeg har fått tatt meg en god etterlengtet dusj! Legen anbefalte sterkt om å ikke dusje de 4-5 første dagene pga såret og plasteret..så har gått i hårvask og kattevask :p tok også av plasteret og snittet er rett under navlen :) ikke store greiene :p nå har jeg gitt Leoh flaske og skal inn å stelle han litt før jeg spiser frokost :)
herlig å bli ren? Jeg dusjer normalt ikke mer enn 2-3 ganger i uken, ellers får jeg eksem :P

usj, så kjipt med slike netter :( Hva kan plage han? Gråter han eller er det bare ørten oppvåkninger? :confused:
Han våkner og blir forbanna om jeg så mye som SER på vannflasken hans istedet for å slenge ut puppen :-o så jeg er litt sår... Og trøtt :-p

Surfer mobilt!

åh, det så helt herlig ut! Nå fikk jeg også lyst på vår :eek: ...bare husk å pakke med varme klær når dere kommer hit :P
Will do :-D

Surfer mobilt!

Han våkner og blir forbanna om jeg så mye som SER på vannflasken hans istedet for å slenge ut puppen :-o så jeg er litt sår... Og trøtt :p

Surfer mobilt!
hehe, huff, så slitsomt da! Og han våkner selv om du ikke er i rommet? Snodig...men det kan jo være ørten årsaker til at de våkner, og det er vel det han synes funker for å få sove igjen :P Her er det endel oppvåkninger i perioder, men som oftest roer hun seg med smokken, mens en og annen gang må vi ty til melk. Tenker at det da er drømmer, utviklingssprang, overstimuli eller voksesmerter som er årsaken...men umulig å si hva :P

hehe, huff, så slitsomt da! Og han våkner selv om du ikke er i rommet? Snodig...men det kan jo være ørten årsaker til at de våkner, og det er vel det han synes funker for å få sove igjen :P Her er det endel oppvåkninger i perioder, men som oftest roer hun seg med smokken, mens en og annen gang må vi ty til melk. Tenker at det da er drømmer, utviklingssprang, overstimuli eller voksesmerter som er årsaken...men umulig å si hva :P
Ja jeg lå i egen seng på starten v natta. Men til slutt orket jeg ikke å flytte meg. Ja jeg tviler på at han våkner FOR å få pupp, for han spiser og drikker veldig bra på dagen. Er vel mer at det er det som fungerer for å sovne igjen. Og jeg vil ikke at han skal vekke T heller, så da gir jeg han for at alle skal få sove...

Surfer mobilt!

Ja det er mulig. Jeg er hvertfall hele kake og han sovnet i vogna kl 9.15 :-p
Fin dag i byen i dag
Vis vedlegget 54100

Surfer mobilt!

Ja er jo greit for disse barna, som kan ligge i en så god vogn å sovne når de måtte trenge det :P hehe..
Her var det minusgrader idag tidlig:eek: men nå er det +3..skal bli så godt når denne sola kommer for fullt!:)

dusjen var utrolig god! Ville ikke gå ut derifra:rolleyes::p

Idag hadde jeg vekkerklokken på 06.45, og da var den naturlige vekkerklokken min såklart våken kl 06.30 :p Men hun var så smørblid og glad at jeg måtte bare våkne og være glad jeg også ;) Vi hadde iallfall god tid, og var i barnehagen 08.20...det var da vi gikk hjemmefra i går :p Ennå rakk jeg å dusje (skjer aldri om morran), spise frokost og lage matpakker, og Hermine fikk lekt masse og sett Drømmehagen før bhg :) Herlig start på dagen!

Har nå vært på veiledning og veilederen min er veldig optimistisk og fornøyd med arbeidet mitt. Selv om jeg selv føler det går fryktelig sakte og at jeg bare surrer rundt :P

Høres ut som en god morgen :) godt å få gjort unna så mye men alikevel ikke stresse :)

Haha bra at NOEN er fornøyd med arbeidet ditt da :D syns du er flink jeg :)

herlig å bli ren? Jeg dusjer normalt ikke mer enn 2-3 ganger i uken, ellers får jeg eksem :P

Ja deilig! :D hehe jeg pleier å dusje annenhver dag..kan ikke dusje oftere enn det pga jeg får lett tørr hud.. eksem må være vondt :( når søstrene mine var små så ble det anbefalt å ikke dusje/bade dem mer enn 1-2 ganger i uka pga eksemen.. litt verre nå som dem er tenåringer :P

Ja deilig! :D hehe jeg pleier å dusje annenhver dag..kan ikke dusje oftere enn det pga jeg får lett tørr hud.. eksem må være vondt :( når søstrene mine var små så ble det anbefalt å ikke dusje/bade dem mer enn 1-2 ganger i uka pga eksemen.. litt verre nå som dem er tenåringer :p
jeg var jo dekt av eksem fra topp til tå som barn :eek: Nå i voksen alder lurer jeg på om kanskje jeg også hadde en allergi for melk, som slo ut på huden og ikke på magen ;)

jeg var jo dekt av eksem fra topp til tå som barn :eek: Nå i voksen alder lurer jeg på om kanskje jeg også hadde en allergi for melk, som slo ut på huden og ikke på magen ;)

Ja det er jo godt mulig;) vi tenkte jo at søstra mi fikk mye munnsår og lignende pga eksemen..for mamma fikk beskjed om at sårene kom av svette og tette klær, spesielt på vinteren.. men nå som hun har påvist cøliaki, så er sjansen stor for at det er pga gluteninntaket

De to siste nettene har vært helt uutholdelige. Jeg aner ikke hva som er galt :eek:
HVa skal dere i dag?

Huff, sliter du med dårlige netter du også? Det er innmari tøft å ikke få nok søvn, det får fram det verste i oss alle tror jeg. Nasse stakkars fikk kjeft av meg i går på grunn av trøtta:(

Bra mannen hjelper til så du får avlastning når du kan:)

Jeg har fått tatt meg en god etterlengtet dusj! Legen anbefalte sterkt om å ikke dusje de 4-5 første dagene pga såret og plasteret..så har gått i hårvask og kattevask :p tok også av plasteret og snittet er rett under navlen :) ikke store greiene :p nå har jeg gitt Leoh flaske og skal inn å stelle han litt før jeg spiser frokost :)

det dusjforbudet er irriterende hehe, jeg tok ikke hensyn til det jeg:rolleyes::eek:

Bra arret ikke er så stort:-) Mitt er styggere denne omgangen, på grunn av at de skar i det gamle, men det vises jo ikke uansett når det er i bikiniområdet:) Håper du fikk slappet av i dag:-)

Har nå vært på veiledning og veilederen min er veldig optimistisk og fornøyd med arbeidet mitt. Selv om jeg selv føler det går fryktelig sakte og at jeg bare surrer rundt :p

For en deilig start på dagen, måtte det bli flere slike:-)
Flott å få skryt av veilederen da, da fikk du nok mer motivasjon vil jeg tro:)

Heisann

Her har det blitt full vinter, det var ikke en del av planen min;)
Snøftet ble 3 uker i går, og i det fikk jeg det første lille smilet, nydelig:rolleyes::rolleyes:

Ellers har vi vært ute å trillet, jeg var innom barnas hus for å bytte noe, og handlet middag for noen dager fremover.
På matbutikken ble snuppa sur og jeg måtte ta henne opp, da gikk det forbi en gammel dame som stoppet og kjeftet på meg. Jeg måtte slutte å spise så mye usunn mat, for se hvordan ansiktet til datteren min så ut:D:D:D
Lillesøster har fått masse hormonutslett i ansiktet;) Det var seriøst dagens, og hun ble enda surere når jeg begynte å le av henne:p

Ellers har jeg kjøpt med to nye Pukka te, three fennel og detox, begge var gode:cool:

Back
Topp