Tirsdag 17.08.2010

* Lene *

Flørter med forumet
God morgen, jenter! Opp og hopp! Kan'ke sove bort dagen, vøtt... [8D]

Neida. Dere sto vel opp i otta hele bunchen, tenker jeg.. [8|] Her var det morgen sånn sjuish, og etter et kvarters sangstund i dobbelsenga var det tid for barnehagen. Vi måtte seff smøre matpakke, stelle oss, osv, så vi var der ikke før sånn rundt åtte.

Nå er jeg hjemme igjen, men jeg aner jo ikke hva jeg skal fylle dagen med! Jeg vet hva jeg burde fylle den med, for jeg har en skittentøysdunge som rekker halveis opp til taket, og vinduene mine er så skitne at jeg ikke trenger gardiner for å forhindre innsyn lenger... Menneh, sånt er jo kjeeeeedelig! [:'(]

Klokka halv to skal Andrea og jeg ned på Svartlamo'n. Hun skal ta piercing. Jada... Jeg vet hun er bare 15 (eller snart 15). Jeg blir vel kåret til ÅRETS MOR av mine foreldre, tenker jeg. Men, det skiiiter jeg i. Jeg har hatt trynet fullt av metall selv, så jeg forstår faktisk hennes brennende ønske om å lage et ekstra hull i trynet. Hun får bare ta den ut dersom hun angrer seg. Jeje..

Ellers så må jeg planlegge helgens eventer; et par-tre bursdagsselskaper for store lille Amundsen min som fyller 3 år på fredag. Weee!!!

Lene: hvor i ansiktet skal Andrea ta piercing?
kjenner jeg er glad for at det er ei stund til jeg må ta standpunkt til slike ønsker/spørsmål[8D]

*

Jeg har vært rundt om i byen å ordna med div kaker til dåpen på søndag.
Hadde først en bomtur, men fant til slutt et bakeri som ikke tok blodpris for ei kransekake...

Nå sover Andreas i et læven uten sidestykke... de holder på å asfalterer, legger kantsein og kjører
gravmaskiner med stålbelter istedet for hjul (som bråker noe sinnsykt[:@]), så det at gutten sover er et under[:)]
Jeg skulle ha vaska leiigheten, men mista piffen før jeg starta...
Heldigvis så skal vi ikke ha dåpen her hjemme, for da hadde jeg vel stressa livet av meg[8|]
Men jeg får vel ta meg i nakken å shine opp her, det blir så godt etterpå.

I dag blir det hjemmelagde burger til middag, må nesten grille når det er så fantastisk fint vær[:)]

Gabriel er SKIKKELIG morgengretten om dagen, og det går slag i slag med sutring, grining, roping, gnåling og andre kule trassreaksjoner fra klokka ringer til vi sitter på bussen - derfra går det stort sett greit.
Skikkelig kult når jeg selv er så trøtt at øya bare vil skli igjen. [8D]

I natt kom faktisk G opp i senga til meg litt før 03 - kan ikke huske sist det skjedde!
Etter litt romstering sovnet han, og vi sov begge to til klokka ringte. [:)]

En kveld til, så er det to barnefrie kvelder med IKEA-tur og oppakking/montering på timeplanen. [:)]
Blir nok "juksemiddag" i dag også, dessverre - vet ikke om jeg ORKER noe "seriøst" rett og slett.

Ja, og så fryyyser jeg!
Var meldt sol og så regn, så jeg tenkte "først litt varmt og så varmt, klamt og lummert", mens det startet med masse regn rett før vi dro hjemmefra - hvilket førte til at jeg sitter her på kontoret og synes det er KALT og at jeg skulle tatt med en ordentlig jakke, og bukse i stedet for skjørt. [;)]

Hun har tatt en såkalt Monroe-piercing. På venstre side av overleppa. Hun ble kjempefin. [:)] Men da vi kom ut hadde neon rappa skiltet bak på bilen, så nå er det et underlig styr for å få tak et nytt... Anmeldelse, papirer hit og dit og greier og greier... [:'(] Jaja..

Nå er det massasje på gang her. Jeg har ekstrem hodepine, og min kjære mann har tilbudt meg en massasje for å se om det bedrer seg. Snille Andreas. *LOVE*

Back
Topp