Tirsdag 15.juli

Vi har vært hos et vennepar hele ettermiddagen :) Spist middag der og barna fikk lekt ute sammen. Det er så herlig for gutten deres er den eneste ungen Hermine vil leke sammen med, og hun virker oppriktig glad for å se han hver gang vi treffes :rolleyes:

Nå er snuppa i seng og jeg skulle helst ha lagt sammen noe klær og lagt vekk 4 kurver med klær...men hører sofaen kalle og is rope fra fryseren så spørs om ikke det vinner :P
Klesvasken går vel ingen vei :-p
Jeg la vårt bare på en seng i påvente av neste pakking :-p

Surfer mobilt!

Så bra at Onkel ville passe Jenny!!! Vi er også bortskjemte med min familie som vil passe barn når det måtte være. Mannens familie bor langt unna, og svigermor (som er mest nærliggende å spørre) er så usikker på om barna er trygge nok på henne. T tror jeg hun kunne passet når som helst - han forguder henne! Men viljen er der hvertfall da, til tross for at vi ikke bor så nære.

Vi er nå på vei til henne! På Tjøme :) der er også eldre søs av mannen og småbrødrene hans! Der snakker vi også kule onkler som ungene digger :-D
Vi blir hos dem til helgen før vi drar med campingvogna til det blide sørland og Dyreparken :)

Surfer mobilt!

Så bra at Onkel ville passe Jenny!!! Vi er også bortskjemte med min familie som vil passe barn når det måtte være. Mannens familie bor langt unna, og svigermor (som er mest nærliggende å spørre) er så usikker på om barna er trygge nok på henne. T tror jeg hun kunne passet når som helst - han forguder henne! Men viljen er der hvertfall da, til tross for at vi ikke bor så nære.

Vi er nå på vei til henne! På Tjøme :) der er også eldre søs av mannen og småbrødrene hans! Der snakker vi også kule onkler som ungene digger :-D
Vi blir hos dem til helgen før vi drar med campingvogna til det blide sørland og Dyreparken :)

Surfer mobilt!
Ja, jeg er bortskjemt med min egen familie også. De er så glade i vesla vår og hun i dem, noe jeg er veldig takknemlig for. :) Tenkte bare å spørre ei anna bestemor for en gangs skyld, siden hun har ferie mens mine foreldre er i jobb, men nei. Kommer ikke til å spørre henne igjen med det første!
Kjekt at onkelen stiller opp istedet.:) Sikkert like greit. Han var ikke vanskelig å be, og jeg tror kanskje han syns det er spennende å være helt alene med henne, samtidig som at han ble stolt over at vi viser han den tilitten.:)

Så morro det blir for gutta å møte tanter, onkler og bestemor. Og det er jo sååå fint på Tjøme! Vi var en del hos tante på Nøtterøy som barn, og det er jo reine ferieparadiset der nede.♡
Kos dere masse på tur alle mann!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Surfer mobilt!
Håper vi sees i Dyreparken :D

Ja, han er så snill så.:) Han er 24, singel og bor for øyeblikket hjemme hos mamma, så jeg tror han liker å komme seg bort derfra litt.;) Også var han jo på båttur sammen med oss på søndagen, så Jenny husker han når han kommer hit. Veldig greit.:) Tror han koser seg sammen med henne.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjempe bra at han vil passe snuppa :D blir nok gøy for dem tenker jeg :)

Hehe men akkurat som å høre om min bror da :P like gammel, singel og bor hos mamma ;) bare at han er ikke så flink til barnestell og sånt.. men ungene elsker onkelen sin:D han er full av tull og tøys;)

Her buldrer og braker det løs, høres ut som om himmelen skal falle ned :eek: Skikkelig plaskregn også kom det helt plutselig. Bra vi har overspenningsvern på tvn for den slo seg av plutselig :p

Morro med mye vær! :)

Da har jeg kjøpt med en sånn vogn for 500kr:cool: fulgte med to bagger, regntrekk, myggnett og sånt vanlig trekk :D så nå kan jeg dra på tur med alle alene :D
1405451864439.jpg

Har Vært å shoppa masse i dag, spist grillmat og Mina har bada :-)

Min søster og jeg skal besøke en felles venninne etterpå å en tur til Oslo for å hente litt ting i boden våres :-)

Trøtt som søren og gleder meg til kvelden :-)
I morgen reiser vi tilbake til guttene. Gleder meg ♡♥

Har dere det fint i dag? :-) :-)
Mina og helkusinen Emira på 14 mnd :-);-):-) bestevennene :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Humøret hans ble mye mye bedre etter litt trening ;):P hehe..

Så fine jenter :D jeg syns lille Emira var lik Wael jeg?:P hehe

Marianne : de er jo nesten søstre :-) min søster er gift med broren til Khalid ;-) hehe

Anita : hjelper med trening for mange ;-)
Takk :-) ja, Emira og Wael ligner masse :-) artig

Her buldrer og braker det løs, høres ut som om himmelen skal falle ned :eek: Skikkelig plaskregn også kom det helt plutselig. Bra vi har overspenningsvern på tvn for den slo seg av plutselig :p

Morro med mye vær! :)

Så skummelt:eek: liker ikke det bråket fra himmelen :P haha

Kjempeflott vogn!!! :D

Det blir nok stas kan jeg tro! :)

Bare nesten ett år etter at minsten kom :p ;)

Haha ja litt etter tida :P men denne får akkurat plass til å trilles heeelt inn på et av soverommene til pappa.. så da klarte jeg ikke å la vær :) hehe..

Nå får jeg bare håpe det ikke blir altfor stas for Liana å sitte ved siden av Leoh:P han kan være litt småredd henne.. hahaha

Anita : hjelper med trening for mange ;-)
Takk :-) ja, Emira og Wael ligner masse :-) artig

Ja trening kan være terapi for mange :)

Så artig at de ligner:D men ikke så rart det da.. hehe

Back
Topp