Tirsdag 15 februar

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3

Og gratulerer til min søster som har bursdag i dag[:D]

Får ikke vært noe særlig på nett om dagen da maskina mi har tatt kvelden,og jeg venter på en teknikker.... men det går ikke akkurat fort[>:]
Unga er hos far sin denne uka, og jeg skal jobbe og jobbe.....
Skal se på leiligheten til BF i morgen, for han og dama skal flytte og jeg og gutta kunne overta den, og det kommer vi nok til å gjøre[:D] Passa oss meget perfekto[:D][:D]
Får vel snart legge meg[X(]

Ha en fiiiiin tirdag jenter!![:)][:)]

God morgen! [:)]

God natt her, Ida kom i 5-tiden og informerte om at hun hadde drømt (pleier hun aldri å gjøre...), men ellers har vi sovet sammenhengende.
Jeg skal på PulsSpinn kl 9, og ungene skal i barnepassen. Etterpå blir det den ukentlige turen til biblioteket, også MÅ vi innom en butikk og kjøpe bleiebøtterefill, det er tomt og dritten til Tobias STINKER! [:'(][8D]
I kveld blir det avslapning, jeg tenkte å prøve å huske Fruene i kveld, for det glemte jeg forrige uke.

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

god morgen!

skrev det lange innlegget også ble det borte, typisk[>:]

men uansett, ungene sov lenge i dag(over kl 7!!!) og i dag er det karneval i bhg til thomas. han er spiderman og fornøyd med det[:D]

jeg snakka med sjefen i går om å få andre arbeidsoppgaver, og det får jeg. må bare ringe å si det til hun som jeg har jobba med i over 1 år. litt synd å ikke jobbe med hun mere, men tror det er til mitt eget beste å bytte.

pent vær her i dag å, men vind. vi har tenkt oss på skirenn i kveld, håper det ikke blir så kaldt da!!

ha en fin onsdag[:)]

Da driver vi med frokosten her i huset. Jeg og snuppelure er nydusjet/badet, og Nicholas har faktisk ryddet rommet sitt[:)]

Skal kanskje bevege oss ut en tur men bortsett fra det har vi ingen planer. I kveld skal Nicholas på turning[:)]

Smålei av å være periodealenemor i dag... hjelper jo ikke på at Tobias hadde tidenes trassanfall i lekebutikken fordi han ikke fikk en Harry Knøl-bil, jeg har skikkelig vondt i ryggen for tiden, samt begynnende betennelse i ene håndleddet. Akkurat nå har jeg vondt i hodet og, men det er fordi det er dårlig luft her, og jeg har drukket for lite etter spinninga.
Mannen til bestis (altså huseier) kommer en tur i ettermiddag da, oppvaskmaskina har gått til streik nemlig. Håper han klarer å fikse det, jeg er nemlig smålat og orker ikke vaske kopper...

Det skjønner jeg Skrållan!! Her klager jeg min nød til gubben om at han hverken er hjemme på ettermidag/kveldstid onsdag og torsdag denne uken liksom[&:]

Jeg har vært ute med mine to små. Vi har gått tur og N har lekt i hagen. Jeg har snakket lenge i telefonen med ei venninne jeg ser altfor sjelden, og det var koselig. SÅ vi skal lunsje på torsdag[:)]

Nå sitter N nede og ser tv, samtidig med at han leker med Bakugan. Josephine sover i vogna si enda.

Og jeg skal straks begynne med middagen. Men er fortsatt usikker på om det blir spaghetti eller kalkun i dag. Jo, det ble kalkun nå[:D]

Har dessuten kranlet med div forsikringselskaper ang hus forsikringen vår. Vi byttet nemlig selskap i desember men det gamle sier de ikke har mottat oppsigelsen fra de nye, og det nye sier de har sendt den[:@]
Men nå har jeg snakket med de og ENDELIG ordnet de det, etter telefon fra en stk dritt lei Looney[:@]

Hehe, Looney, jeg skjønner jo egentlig at du klager over det, men på en annen side har du ikke så mye å klage over [8D] Han kommer hjem sent i morgen kveld da (istedet for torsdag, han fikk nemlig beskjed om at han må jobbe i trheim på torsdag), også er det jo faktisk ikke så alt for lenge igjen av Oslo-perioden hans heller [:)]

Da har jeg fått meg ny leilighet[:D][:D] 
Flytter inn endten 1 april ell 1 mai!! weeee hjelp må snart begynne å pakke.... paaaaaanikk

Da sover Nicholas etter enda en runde med turning. Det er fortsatt veldig moro visstnok. Og jeg sitter i garderoben og får endelig tid til boken min så helt greit for meg og[:)] Snuppelure og pappaen får kosetid hjemme alene. Perfekt for alle parter.

Josephine ligger her på sofaen med meg[:)][:)] Hun bør vel snart legge seg.

depper litt jeg................[&o]

akkutt redd for å ikke klare å gå ned mer i vekt eller holde meg der jeg er i det minste................sukk

grattis med ny bolig[:D]

joda, fruen, det tror jeg du klarer[:)] forsett slik som du gjør nå så går det så bra atte[:)]

Back
Topp