Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mandy4kan jeg spørre hvorfor dere skal forandre på stolen?? ikke fått med meg i så såfall, men håper det blir bedre[:)]
Nå har ergoterapeuten vært her og tatt mål til E sin stol.Spent på om det blir bedre for henne å sitte da. 3 hyperaktive barn hjemme i dag..
ORIGINAL: mandy4så bra dere får hjelp! husker vi hadde ei på ungdomsskolen som hadde egen kontorstol i klasserommet, hun ble operert husker jeg. men jeg vet ikke hva det var med henne da, men tror det var noe hoftegreier.
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: mandy4kan jeg spørre hvorfor dere skal forandre på stolen?? ikke fått med meg i så såfall, men håper det blir bedre[:)]
Nå har ergoterapeuten vært her og tatt mål til E sin stol.Spent på om det blir bedre for henne å sitte da. 3 hyperaktive barn hjemme i dag..
jeg tror forresten jeg har tannpine, eller begynner å få, for første gang i mitt liv...[:-] det murrer litt rart på den ene sida nedi munnen, skikkelig rart. vondt å tygge på den sida[X(]
E har hypermobile hofteledd og sliter med å finne en sittestilling mer enn 2 sekunder av gangen.Det forstyrrer spisingen og alt annet som krever stillesitting.Nå får hun "kontorstol tilpasset hennes mål med rygg,armlener og masse justeringsmuligheter. ENDELIG blir vi tatt på alvor. Håper det letter hverdagen og humøret hennes litt. [;)]
ORIGINAL: Looneyjobber du i staten, looney?? for det gjør mannen og han har å fått lønn, jeg derimot...[>:] jobber i det private og må vente en hel uuuuke....[X(] jaja, slipper å shoppe bort pengene. men jeg skal til tannlege torsdag og fysio på freddan, så da er det bra noen har fått lønn[8D]
Jeg har fått lønn!!
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: Looneyjobber du i staten, looney?? for det gjør mannen og han har å fått lønn, jeg derimot...[>:] jobber i det private og må vente en hel uuuuke....[X(] jaja, slipper å shoppe bort pengene. men jeg skal til tannlege torsdag og fysio på freddan, så da er det bra noen har fått lønn[8D]
Jeg har fått lønn!!