TiRsDaG 110111

Looney

Forumet er livet
VIP
For en kul dato å føde på..........

Men jeg føder nok ikke i dag heller dessverre...

Gubben skal legge seg nå, og prøver få meg med. Han finner virkelig ikke roen om jeg ikke ligger der sammen med han. Men jeg er jo ikke trøtt enda[>:] Og det klør, klør, klør og klør i hele kroppen for øyeblikket. Har tatt en paraset i håp om litt søvn i natt for ellers kan jeg fort risikere å bli sprø, og det ønsker jeg å unngå[;)]

Tirsdagens planer er Nicholaskos[:)] Han har jo ikke bhg på tirsdager så da blir det hjemmedag. Men vi skal på shopping for vi må ha noe utstyr til turning og lameller til kjøkkenet.

EN kompis av gubben kommer på middag, og jeg og N skal på første dag på turning på kvelden.

Også er vi enda en dag nærmere termindatoen

god bedring i sukiheimen[:)] høres kjent ut. vi var veldig mye syke før, men denne høsten og vinteren har det vært minimalt[;)] nesten så vi blir glad om vi må ta en syktbarndag[8D][:D]

jadda, da sitter vi her å spiser og ser barnetv. snakk om vanedyr.

i dag skal jeg trene og ordne litt her hjemme, ellers null, nix, nada planer! deilig[:)]

ha en fin torsdag[:)]

God bedring til alle i sukiheimen, og skikkelig kul dato i dag Looney! [:D] Sett i gang og press, hehe!
Kos deg med ingen planer MaRtE! [:D]

God morgen! [:)]

Jeg er jo hjemme alene, og ensom, så jeg la meg tidlig i går. Leste litt Pondus før jeg sovna. Og opp i vanlig tid i dag, hehe. Har jo sovet mange timer sammenhengende jeg nå så.
Hører det er glatt ute idag, bilene sliter med å komme seg opp bakken ved siden av huset. Begynte å regne i går nemlig, på den fiiiine snøen vi hadde. Og i dag er det -2 grader igjen, da blir det jo glatt.
Jeg stikker på PulsSpinn kl 9 i dag. Det blir deilig! [:)] Etterpå skal jeg på Interoptik for å høre om priser på linseabonnement hos dem, samt brillepriser. Har fått beskjed fra sambo om å fikse meg briller nå, så må vel gjøre det da.
Aner ikke når ungene kommer hjem i dag, men det blir kos! [:D]

Ha en flott dag dere! [:)]

ORIGINAL: mandy4

Nå har ergoterapeuten vært her og tatt mål til E sin stol.Spent på om det blir bedre for henne å sitte da. 3 hyperaktive barn hjemme i dag..
kan jeg spørre hvorfor dere skal forandre på stolen?? ikke fått med meg i så såfall, men håper det blir bedre[:)]

jeg tror forresten jeg har tannpine, eller begynner å få, for første gang i mitt liv...[:-] det murrer litt rart på den ene sida nedi munnen, skikkelig rart. vondt å tygge på den sida[X(]

ORIGINAL: MaRtE:)

Nå har ergoterapeuten vært her og tatt mål til E sin stol.Spent på om det blir bedre for henne å sitte da. 3 hyperaktive barn hjemme i dag..

kan jeg spørre hvorfor dere skal forandre på stolen?? ikke fått med meg i så såfall, men håper det blir bedre[:)]

jeg tror forresten jeg har tannpine, eller begynner å få, for første gang i mitt liv...[:-] det murrer litt rart på den ene sida nedi munnen, skikkelig rart. vondt å tygge på den sida[X(]

E har hypermobile hofteledd og sliter med å finne en sittestilling mer enn 2 sekunder av gangen.Det forstyrrer spisingen og alt annet som krever stillesitting.Nå får hun "kontorstol tilpasset hennes mål  med rygg,armlener og masse justeringsmuligheter. ENDELIG blir vi tatt på alvor. Håper det letter hverdagen og humøret hennes litt. [;)]
så bra dere får hjelp! husker vi hadde ei på ungdomsskolen som hadde egen kontorstol i klasserommet, hun ble operert husker jeg. men jeg vet ikke hva det var med henne da, men tror det var noe hoftegreier.

EN relativt god natt med søvn for min del, og det gjorde godt[:)]  Nå har jeg og Nicholas spist ostesmørbrød til sen frokost. Jeg skal kaste på meg litt sminke før vi skal på shopping.

Ellers lite å melde annet enn ingen fødsel i allefall[>:][X(][:o]

Jeg har fått lønn!!

ORIGINAL: Looney

Jeg har fått lønn!!
jobber du i staten, looney?? for det gjør mannen og han har å fått lønn, jeg derimot...[>:] jobber i det private og må vente en hel uuuuke....[X(] jaja, slipper å shoppe bort pengene. men jeg skal til tannlege torsdag og fysio på freddan, så da er det bra noen har fått lønn[8D]

Så bra dere får hjelp mandy! [:D]

Jeg har trent kjempebra spinningtime, og etterpå spiste jeg lunsj med bestis! [:)] Nå skal jeg hoppe i dusjen (ja, vi gadd ikke dusje før vi spiste, siden vi var to svettinger, hun var med på spinninga hun også), før ungene kommer hjem! [:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

Jeg har fått lønn!!
jobber du i staten, looney?? for det gjør mannen og han har å fått lønn, jeg derimot...[>:] jobber i det private og må vente en hel uuuuke....[X(] jaja, slipper å shoppe bort pengene. men jeg skal til tannlege torsdag og fysio på freddan, så da er det bra noen har fått lønn[8D]

I kommunen. Og både kommunen (ikke alle kommuner) og staten har lønningsdag den tolvte[:)][:)]
gubben jobber i privat sektor og har ikke lønningsdag før 25. Men da fordeler vi det greit utover måneden i allefall da[:)]

Sjefen selv lagde et spetakkel uten like før vi kom oss på shopping, men vi kom oss avgårde til slutt da. Nå har han fått gymsokker med spidermann og Hulken t-skjorte, så da er han fornøyd. Jeg fikk kjøpt svarte persienner til kjøkkenet mitt og blir fornøyd når gubben har hengt den opp.

Snart middagslaging, turning og hjemmekos[:)][:)]

Gleder meg til å kunne trene igjen jeg[:)][:)][:)]

jeg har trent, sånn skikkelig[:D][:D] bare noen år siden sist, på tide!!! veldig godt for kroppen, nå får vi bare håpe det forsetter[:)] nytt senter her, maxgym. helt greie saler, men jeg har vel aldri sett en sånn liten garderobe før.

nå kommer snart resten av familien hjem, da blir det middag. bra det, for jeg er sulten!!!

Jeg har fått hjem småskattene mine! [:D][:D] Vi har spist middag, og nå ser de på Dora. Etterpå blir det kveldsbad før kveldsmat, og så skal vi fortsette å lese Bittesmåene før det blir natta [:)]

jeg har spist noe som kroppen min ikke vil ha...[X(] hatt mageknip i flere timer nå, sittet litt på do og raper som hen helt! jadda, trivelig...

men til forandring ble mannen nødt til å legge på senga alene, artig til han det[:D]

Hehe, god bedring MaRtE! [:)]

jeg trekker tilbake hele det der "ååååh, så koselig det blir å få ungene hjem igjen!"-bullshitet! Kveldsbadet ble forandra til en badekarslagmark, de satt bare og slo og sparka hverandre, skikkelig villmenn. Kveldsmat skulle de da ikke ha, de straffer sin mor ved å ikke spise, må vite. Boklesningen ble bare avbrutt av en liten som som prata nonstop om den derre forbanna Lynet McQueen, og jaggu ligger de ikke våkne ENDA!!!! [:@] Tobias har vrengt av seg pysjen, greit nok det, men så har han funnet ut hvordan han tar av seg bleia da... Diplom til han idioten som sitter i Oslo som har lært sønnen sin det! [:@] Så minstemann vrengte da av seg bleia han, og gjorde som mannfolk flest, nemlig klådde på lillemannen sin. Nå ligger han og hylgriner, mora har tredd på han ny bleie og TRUSE over.
Gikk inn til han nå, og jaggu har han ikke åpna bleia si på tross av trusa. Han fikk seg en advarsel, håper han sovner snart nå, nå er jeg LEI!!!!!!

Klikker snart

er så lei av å hoste[&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]

Hatt en klikk i vinkel dag her i huset i dag også, opptil flere ganger. N er ekstremt testende på grenser om dagen, så like greit å slå hardt ned på det for han tester helt til jeg sprekker uansett[:@] Tidligere i dag sto han og hylte i sofaen: "er dere ikke glade i meg heller"? Så da måtte vi ha en liten samtale om at vi er glade i han uansett osv....bla bla ukebla....[:D] Og sovnet gjorde han ikke før rundt ni tiden[>:]

Men han var flink og koste seg på turning da om ikke annet[:)][:)] Så turning skal vi fortsette med utover våren. De var der inne alene uten foreldre, og gjorde stort sett som de skulle. N ble vel hentet i toppen av ribbeveggen engang hvor han ikke skulle vært der[:D]

Back
Topp