tirsdag 060710

Looney

Forumet er livet
VIP

Jobb igjen straks as always.....Og i kveld kan jeg enten finne på noe med venninner, eller være hjemme og synes synd på meg selv som er nummer 5 i rekken. Jeg tror kanskje jeg velger det siste....[:D][:D][:D][:D]

Også skal jeg trene idag. Og innom vekrstedet med bilen pga en lør fjær på vandring.

Kos deg i ditt eget selskap du Looney! [:)][:)]

God morgen! [:)]

I dag våkna ungene kjempetidlig... har vært bortskjemte med unger som sov til ca 8 hver dag lenge nå, men i dag slo de opp øya 6.48. Way to early for me! [8|][&:][8D]
Ingen planer i dag egentlig, bortsett fra spinning i kveld. Må vel finne på noe for å få dagen til å gå. Ute er det overskya as we speak, jeg ser det har regna i natt, men det holder på å lette opp litt.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Da har vi stått opp og spist frokost[:)]

Har tenkt oss på trening i dag som vanlig

ellers så vet jeg ikke hva vi skal finne på for noe i dag kanskje trillings[8|]

Faen og!

Jeg hadde jo en sånn der blå Cubus-kjole som de snakka så mye om på generell, som jeg solgte siden den har blitt for stor. Førstemann til mølla-opplegg, og sendte den avgårde til ei oppi nord. Hun fikk den rasende billig, siden glidelåsen er litt fucka. Hun skulle bare betale portoen på ca 50 kr (kjolen koster 50 kr i butikk også nå, så sånn sett er det jo greit).
Jeg sendte kjolen jeg, og nå ser jeg at PM'ene fra henne er forsvunnet på innboksen min. Hun har sletta seg da, ikke sant? [8|] Hun har nemlig ikke overført pengene enda!!! [:@][:@][:@] Joda, det er bare 50 kr, men hallo da!

Det hun sikkert ikke har regna med, er at jeg har fullt navn og adressen hennes nedskrevet. Frister litt å gå videre med det, men kanskje ikke verdt det for 50 kr?

Hva feiler det folk? Gjøre seg til fant for en femtilapp[:@][:@] Hadde vært meeeget frista til å bare slenge ut navn jeg[>:]

Jeg har nettopp våkna, og mannen som stod opp med lillemor sitter og sover i stolen i stua[8|] Sinnsykt så trøtte vi er for tiden[&:]

Lurer på om lillemor skal få ringe til en venninne i dag og spørre om hun vil komme på besøk og kanskje sove her....

Tenk å gjøre noe slikt for en lusen femtilapp[>:][>:][:@]

Her er mini levert i bhg, og jeg sitter her og glor. Har lyst å trene, men blør for mye (sorry ekle detaljer[X(]). I går hadde vi besøk og jeg kjente bare det begynte å fossblø gjennom bukse og alt... jeg måtte jo bare bli sittende til de hadde gått[X(][X(] Er det mulig... jeg er drittlei nå!!!![:'(]

Utenom det så vil kjæresten reise på storbyferie med meg og utsette sydenturen til jeg kan bade!!! Wohooo... gleder meg til å komme meg vekk!![:D] OG.... vi skal muligens bygge hus sammen hvis tomt og slikt går i orden!! DET hadde vært noe det!!![:D][:D][:D][:D] Men blir jo først om noen år, men da har man å glede seg til[:D]

Jeg har leta opp henne på gule sider, bare at på den adressen hun oppgav, så bor det ingen ved det navnet! Derimot bor det ei anna dame der, så jeg sendte sms til henne og lurte på om hun har kjøpt kjole av meg. Ingen svar enda, men det kan jo hende hun er på jobb, så venter ut dagen før jeg gjør noe mer. Filleonkelen min, som også er min fadder, er ganske høyt opp i politiet her i distriktet, så skal vel få skremt Tjuvradden tenker jeg!! [;)]

Delia: Herregud, jeg synes synd på deg!! [&o] Håper blødningene gir seg snart!

Blir ikke noe overnattingsbesøk, hun skulle reise på ferie i morgen tidlig. Hva skal vi da finne på?

Kjøpte en luktespray på bodyshop i går som man kunne bruke på alt mulig inkludert oss selv. Så nå har jeg spraya håndklærne på badene, og det lukter så godt når man går inn dit!! Skulle ha det på sengetøyet og, men jeg klarer ikke å sove i sånne lukter, blir så dett i desen da[:)]

herreguuuud, så klar jeg er for ferie... stiv nakke og hodepine både i går og i dag. har helldigvis fri i morgen, hvis ikke hadde jeg blitt hjemme uansett. åååå, kan det ikke bare bli helg????

thomas og pappan er på shoppingtur og maria er hos foreldrene mine så godt og stille her. skal bare slappe av jeg, akkuart satt på ei maskin klær til ferieturen. begynner å bli litt klart nå ja[:D][:D]

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten fotballenke[X(] Skal jeg bli med mamma og mormor på shopping, trene eller begge deler?? Gubben skal jo til kompis for å se fotball og jeg skal IKKE være med nemlig.

GAAAAAAAAD!!

Hjemme fra shopping. Ble sko og en topp til sure meg[:)] Nå er jeg hjemme - alene selvfølgelig - og kjeder meg allerede. Gidder liksom ikke finne på noe heller så får jo skylde meg selv litt....

Jeg har shoppa på nett i dag jeg. Halv pris på pompdelux.no. Masse fine klær der[:)]

Jeg er trøøøøtt... får legge meg i rett tid, skal opp ganske tidlig i morgen. Skal på GU nemlig, jippi! [&:]

Jeg er ikke mye hjemme og kjeder meg nei, men nå så[X(]

Forresten fått ttime til ordinær ul 3 september[:)][:)]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er trøøøøtt... får legge meg i rett tid, skal opp ganske tidlig i morgen. Skal på GU nemlig, jippi! [&:]

Lykke til i morgen skrållan!
Jeg var på torsdag. Gikk fint. Grua meg egentlig først når jeg satt på venterommet, men har funnet en hyggelig, irsk, kvinnelig gynekolog jeg virkelig liker, så det gjør saken noe bedre.

Takk! Gruer meg ikke enda, regner med det kommer på venterommet hos meg og, hehe. Regner med legen min gjør det fort og greit egentlig.

Back
Topp