Tiril eller Andrea?

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Vi sliter med navn til lillesøster..... Storebror heter Vetle, vi står mellom Andrea og Tiril..tror vi Det er jo selvsagt smak og behag, men tar imot alle synspunkt

Først og fremst, to pene navn som hun og dere uansett sikkert vil trives godt med.

Andrea har hatt sin popularitetstopp og er på vei "nedover", mens Tiril er på full fart "oppover", så risikoen for jevnaldrende med samme navn er jo størst med Tiril. Dersom dere tenker på slikt? http://ssb.no/navn?fokus=true

Ellers er Andrea litt mer internasjonalt kanskje? Og sånn sett synes jeg egentlig Tiril står best til Vetle:)

Personlig synes jeg også Tiril er penest.

Alt tatt i betraktning ville jeg kanskje gått for Tiril :)

Last edited:
Jeg syns Tiril står bedre sammen med Vetle, men personlig liker jeg Andrea best. Syns det er et pent og internasjonalt navn :)

Synes Tiril står best til Vetle jeg og,men samtidig er Andrea også et veldig fint navn...Har dere prøvd å kalle babyen for Tiril en halv dag og så Andrea en halv dag?Da finner man ofte fort ut hvilket som passer best :happy: Fine navn begge uansett!

Tiril :)

Synes Tiril passet veldig fint sammen med Vetle! :)

Andrea<3! Da tror jeg du unngår at det er mange med samme navnet :) synes også at Andrea passer best til Vetle

Tiril hadde jeg også valgt av de to navnene :)

Vi sliter med navn til lillesøster..... Storebror heter Vetle, vi står mellom Andrea og Tiril..tror vi Det er jo selvsagt smak og behag, men tar imot alle synspunkt
Hei. Sniker fra August 2016, var heldig å bli gravid 2 måneder etter sa. Så var med i deres gruppe tidligere :) Jeg setter en finger på Andrea da det er det min datter heter. Et nydelig navn :D

Back
Topp