Tiptoe og håper jeg får bli.

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Helt utrolig, positiv på første søskenforsøk.

Er vi så heldige i alt uhell?!

Vi stråler :flower!

2uz6ted.png

Fikk også positiv CB digital i dag.

Jeg får termin i begynnelsen av august, men siden jeg må ha planlagt keisersnitt pga stygg fødselsskade sist kommer faktisk termin til å bli i juli. Muligens på min bursdag til og med :happy093

2uz6ted.png

Jeg får termin i begynnelsen av august, men siden jeg må ha planlagt keisersnitt pga stygg fødselsskade sist kommer faktisk termin til å bli i juli. Muligens på min bursdag til og med :happy093

Gratulerer Gledeståre! Så gøy at den satt på første!!
Tenk at vi er to Mars2016 her :happy:

Gratulerer Gledeståre! Så gøy at den satt på første!!
Tenk at vi er to Mars2016 her :happy:

Heiiiiii Pedal!!!

Jaaaaa, jeg husker deg!!!

TENK at det går AN!

Johoooo, gratulerer så mye selv Pedal!

Herlighet, koooor artig!

Krysse fingran for julibebis på oss begge! Når er din termin?

Wow, ble heeelt huuurrra- happyyy her! To tette på oss.

:hello2

2uz6ted.png

Grattulerer så masse:)

Heiiiiii Pedal!!!

Jaaaaa, jeg husker deg!!!

TENK at det går AN!

Johoooo, gratulerer så mye selv Pedal!

Herlighet, koooor artig!

Krysse fingran for julibebis på oss begge! Når er din termin?

Wow, ble heeelt huuurrra- happyyy her! To tette på oss.

:hello2

Ja, tenk at det går an. Lille mini er 8,5 mnd og skal trolig bli storebror til sommeren!!:joyful:
Foreløpig termin 19 juli. Har bestilt tidlig ul neste uke...
Her var det ikke like planlagt, men veldig gledelig! :happy:
Det blir to tette, alle sier det er kjempetøft i starten, men så helt fantastisk :happy093

Gratulerer så veldig mye!! Unner dere alt godt ❤ måtte snike fra mars 2016, for dette var fantastiske nyheter!

Gratulerer så veldig mye!! Unner dere alt godt ❤ måtte snike fra mars 2016, for dette var fantastiske nyheter!

Tusen takk FruJohnsen :happy:. Nå ble jeg skikkelig glad :love7. Kjempehyggelig å bli gratulert av kjekke marsmammaer :Heartbigred.

Håper det går bra med alle marssmåttingene og at mammaene nyter slutten på permisjonen sin. Ikke verst å få advent og jul på slutten i hvert fall

Gratulerer så mykje:-) tenk så utruleg mykje glede dei vil få av kvarandre i åra som kjem når dei er så tette <3

Gratulerer så mykje:) tenk så utruleg mykje glede dei vil få av kvarandre i åra som kjem når dei er så tette <3

Ja, det er et stort ønske hos oss at søsknene blir gode venner. Vi skal gjøre så godt vi kan for at søskenkjærligheten blomstrer fremfor søskenrivaliseringen.

Kjempegøy at vi er 2 marsmammaer her inne som også ( krysser fingre ) blir julimammaer :joyful::happy::singing:.

Back
Topp