Tipstråd

En tråd i 'Juli 2020' startet av lilla2103, 26 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lilla2103 Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Tenkte det kunne være artig med en tipstråd - det være seg tips til alkoholfri drikke, gravidvennlige alternativer til mat man ikke lengre kan spise, litteratur eller ting til baby :)

Mine tips som jeg kommer på i farta: den alkoholfrie ølen fra Brooklyn Brewery - smaker nesten som vanlig øl og det er ikke åpenbart at den er alkoholfri ved første øyekast (dette står med ganske liten skrift). I tillegg vil jeg anbefale Evergood sin koffeinfrie traktekaffe - jeg er kaffeavhengig og trenger mer enn 2 kopper om dagen (spesielt i helgene). Smaker ikke forskjell fra vanlig traktekaffe :D

Noen som har noen andre tips?:)

• Liker Liker x 1
  2. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

3. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Og triks i den kommende festsesongen.
    Hell over alkoholfri vin over i en vanlig vinflaske :D
    Ha Onico-snus i en vanlig snusboks

• Liker Liker x 2
  4. lilla2103 Glad i forumet Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jepp, brukte vintipset i går på fest :) Funker bra!

5. Tulipen Elsker forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Når kvalmen/høgravidsommeren kommer kan det være digg med frosne druer. De blir ikke harde som isbiter, men nesten som ... snøballer? Og de er DØDSDIGGE. Overlevde på dette som gravid.

• Liker Liker x 4
  6. BMA Andre møte med forumet

Himmelstund alkoholfrie cider smaker utrolig godt og man tenker ikke over at det ikke er alkohol i den selges på vinmonopolet og på systembolaget. Sommersby alkoholfrie cider er også god, men ikke like god som himmelstund

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020

Dette har jeg hørt flere ganger, men aldri testet. Virker som jeg må det nå! :p

• Liker Liker x 1

Del denne siden