Tipstråd.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Etterhvert lærer man seg nyttige ting og tips. Kanskje vi kan dele våre gode tips og råd med hverandre? :)

Jeg anbefaler feks alle å ha med purelan i fødebagen. Det ble min redning som amme-mamma.

Også syns jeg libero sine ammeinnlegg er ti ganger bedre enn natusan sine. Libero sine er myke, natusan gjorde meg nesten mer øm og sår.

Det er nok en lur tråd ja! :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Super tråd:)

Enig med at Libero sine ammeinnlegg er bedre!:) brukte de ved amming av de 2 barna mine som er født :)

★Sender fra pipe-gjøken★

For de som ammer : Gå på do rett før man ammer. Det skal hjelpe på at etterriene ikke blir så ille ;) (De sier at de gjerne blir værre for hver fødsel, men jeg hadde vondere sist enn denne gangen :) )

For de som ammer : Gå på do rett før man ammer. Det skal hjelpe på at etterriene ikke blir så ille ;) (De sier at de gjerne blir værre for hver fødsel, men jeg hadde vondere sist enn denne gangen :) )

Jøss, det må jo prøves! :) Husker de var ille nok sist, så er veldig spent denne gangen :)

Var vondere med nr 2 enn med nr 1 hos meg..så håper jeg er like heldig som deg :P heheh..

Var vondere med nr 2 enn med nr 1 hos meg..så håper jeg er like heldig som deg :P heheh..

Ja det da jordmor til meg også fungerte veldig bra!

Jeg anbefaler å ta med en bok eller strikketøy eller noe å sysle med på sykehuset , det er tid utenom å amme ogsp

Det var et supert tips som garantert skal prøves ut! Hadde etterrier fra helvete sist:confused:

Ja det da jordmor til meg også fungerte veldig bra!

Jeg anbefaler å ta med en bok eller strikketøy eller noe å sysle med på sykehuset , det er tid utenom å amme ogsp

Hehe enig der..skal ja med noe jeg driver å broderer..men satser på at formen min er like fin som sist, for da dro jeg hjem dagen etter :P:)

Back
Topp