Tipstråd fra aug13 jentene

Ett lite tips til : trenings matte eller baby treningsmatte er alfa Omega når de små skal begynne å leke på gulvet
Vi kjøpte på xxl mener på vi betalte mellom 4 og 500 kr
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Jeg lurer på noe som ikke har med utstyr å gjøre...Men har dere noen tips/ viktige erfaringer dere kan dele med tanke på forholdet (mor og far) i perioden etter man har født og det første året?
Det er så mange artikler om forhold som ryker og par som sliter når de får baby. Sambo og jeg snakker om at VI skal jo klare dette osv, men ting blir jo annerledes når man plutselig er avhengig av hverandres hjelp på en helt annen måte, og kanskje ikke får søvn ++ over lengre perioder.
Ta vare på hverandre.. Vit at forholdet endrer seg, men at dere fortsatt er kjærester.. Være gode med hverandre og vis kjærlighet. Se en film sammen på kvelden når småen ar lagt seg eller gå trilleturer å prat sammen om litt andre ting enn baby:)
 
Noen som har risarosaposen? Tenker på ifh til bruk i ulike årstider osv...
Den er visst bra i bagen men ikke i sportsdel har jeg hørt.. har ikke hatt den selv..:) Men de er veldig fin.
 
Hvilke størrelser (klær) er det vanlig å få mest av med venner/familie etter fødsel? :)
Tenker litt hvilke størrelser jeg kanskje ikke trenger å kjøpe så mye av. Er det litt forskjellig, eller sikter de seg inn på de minste størrelsene?
 
Hvilke størrelser (klær) er det vanlig å få mest av med venner/familie etter fødsel? :)
Tenker litt hvilke størrelser jeg kanskje ikke trenger å kjøpe så mye av. Er det litt forskjellig, eller sikter de seg inn på de minste størrelsene?
Vi fikk nesten bare 68. Og med en som er født 5 uker for tidlig og var liten leeeenge er det den størrelsen vi bruker nå:D fikk bare et par plagg i 56 og 62:) utrolig vanskelig å vite på forhånd. Det greieste er vel kanskje å være flink til å bytte til større/mindrestørrelsenår du ser hvor mye dere får:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvilke størrelser (klær) er det vanlig å få mest av med venner/familie etter fødsel? :)
Tenker litt hvilke størrelser jeg kanskje ikke trenger å kjøpe så mye av. Er det litt forskjellig, eller sikter de seg inn på de minste størrelsene?
Vi fikk kun 56.. ett par plagg i 68.. Byttet det meste i større størrelser.. Ville kjøpt noen få plagg i 50 og 56 sånn at du har nok til en ukes tid ca.. og så heller vente til babyen er født og gavene kommer..:)
 
Vi fikk kun 56.. ett par plagg i 68.. Byttet det meste i større størrelser.. Ville kjøpt noen få plagg i 50 og 56 sånn at du har nok til en ukes tid ca.. og så heller vente til babyen er født og gavene kommer..:)
Signerer

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Noen som hadde/har leander vugge? Å hvor lenge kunne du bruke den?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke hatt vugge men hatt bed side crib fra troll er ikke de nokså like i strl tro? Mener å huske jeg kunne bruke den til ca 5 mndr elns , kunne nok brukt den lenger men min er en magesover så da ble den for smal

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg lurer på noe som ikke har med utstyr å gjøre...Men har dere noen tips/ viktige erfaringer dere kan dele med tanke på forholdet (mor og far) i perioden etter man har født og det første året?
Det er så mange artikler om forhold som ryker og par som sliter når de får baby. Sambo og jeg snakker om at VI skal jo klare dette osv, men ting blir jo annerledes når man plutselig er avhengig av hverandres hjelp på en helt annen måte, og kanskje ikke får søvn ++ over lengre perioder.
Har ikke noe konkrete erfaringer. Når prinsessen var blitt 6 uker ish så la vi henne alltid i vuggen sin på
Rommet vårt. Da fikk vi litt voksentid med å lage god mat sammen, se film osv. Tror vi har kranglet en gang siden hun kom til verden. Jeg blir ofte irritert for ti g men biter det i meg for vet jo at kanskje ikke han tenker på samme måte som meg;) men er blitt flink til å gi beskjed om ting på en fin Måte:) Så kanskje det er derfor vi aldri krangler? Nå skal det sies at i gen av oss er veldig kranglete da. Og diskuterer vi noe lity så ender det stort sett opp i latter. Latter er viktig;kr


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For en fantastisk tråd! :D Og så deilig å se at jeg har reasearchet rett! Nå er jeg myyyye sikrere på at de innkjøpene jeg har gjort faktisk kommer til å komme godt med. :D Flinke damer som tar initativet selv! Blir nesten (ikke bare nesten) litt rørt! Ahhh <3
 
Back
Topp