Tipsetråd

3barnsmamma1

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Tenkte det kunne være kjekt med en tråd hvor vi kan legge ut tilbud som kan være verdt å få med seg :)

Barnas hus har tilbud på nxt90 :) hadde den sist gang og elska den! Passer like perfekt til meg på 155 og mannen på 197, da det er justering på lengden på håndtaket:joyful:

Vedlegg

• 91F5B785-8D0A-47B7-B1D6-76C241E73971.png
    91F5B785-8D0A-47B7-B1D6-76C241E73971.png
    2,2 MB · Visninger: 45
Barnas hus har tilbud på nxt90 :) hadde den sist gang og elska den! Passer like perfekt til meg på 155 og mannen på 197, da det er justering på lengden på håndtaket:joyful:

Åi det er en av dem vi vurderer! Ganske stor høydeforskjell på meg og mannen også. Litt for tidlig å kjøpe for vår del da, håper å finne noe tilsvarende tilbud senere i høst!

Åi det er en av dem vi vurderer! Ganske stor høydeforskjell på meg og mannen også. Litt for tidlig å kjøpe for vår del da, håper å finne noe tilsvarende tilbud senere i høst!
Ja vi elska den! Solgte den da frøkena knapt bruker vogn og jeg syns den var for dyr og fin til å stå til pynt:oops:

Jeg har aldri sett noen ha så gode tilbud på emmaljunga før. Bare sånn til informasjon. Men kan jo finne noe bra på finn.no!

Rabattkode på stellesekk.

Vedlegg

• Screenshot_20220509_072155_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20220509_072155_com.instagram.android.jpg
    905,6 KB · Visninger: 30
Stellesekk er virkelig ett must, mye bedre enn veske synes jeg;)
Ja, jeg har skjønt at sekk er lurt, så har tenkt at det blir sekk her. Og har sett meg ut akkurat den her. Sikkert derfor jeg fikk opp reklame for den:knegg:

Ja, ikke sant! Hvilken sekk har du? Er du fornøyd med den? Hva liker du (ikke)?

Back
Topp