Tipser om-tråden

Så søt! Om UL viser seg å være gutt må denne kjøpes selv om det vil være lenge til mini eventuelt kan bruke den når pappa er brannmann ;)
Matche med pappa <3
Her skal jenta få sånn og om det blir det!:D Kuleste! De voksne i barnehagen lurte på om de fantes til voksne :rolleyes: haha!

Her skal jenta få sånn og om det blir det!:D Kuleste! De voksne i barnehagen lurte på om de fantes til voksne :rolleyes: haha!

Man skal ikke kimse av sånt. Jeg er heldig og bruker 38 i sko, dvs at jeg kan gå i barneavd å kjøpe sko og støvler :p Alle 3 kidsa og jeg har minion støvler assa :p ✌️

Man skal ikke kimse av sånt. Jeg er heldig og bruker 38 i sko, dvs at jeg kan gå i barneavd å kjøpe sko og støvler :p Alle 3 kidsa og jeg har minion støvler assa :p ✌️
Haha samme her, str 35-37 funker best her alt ettersom om de er små eller store i str:P

Det er bare å handle på salg! Gjør ikke noe om det er litt tidlig vel?
Absolutt ikke:) Det ble Tripp Trapp-stol, og nå har vi handlet inn en del annet også. Det er jo så koselig å drive med disse forberedelsene:) Og veldig greit å kjøpe de største tingene på salg, det er jo mye å spare på det.

Det er bare å handle på salg! Gjør ikke noe om det er litt tidlig vel?
Nei da! Jeg kjøpte stol nr. 2 før jeg visste at jeg var gravid. Men var faktisk allerede det på det tidspunktet ;) Fikk en brukt en til 200 kr og den er som ny siden den sto hos ei som hadde den til barnebarna sine :)

Fikk en del ting billig/gratis av en kollega - det må jo Være et bra tips! :)

Back
Topp