Her skal jenta få sånn og om det blir det!Så søt! Om UL viser seg å være gutt må denne kjøpes selv om det vil være lenge til mini eventuelt kan bruke den når pappa er brannmann![]()
Matche med pappa <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal jenta få sånn og om det blir det!Så søt! Om UL viser seg å være gutt må denne kjøpes selv om det vil være lenge til mini eventuelt kan bruke den når pappa er brannmann![]()
Matche med pappa <3
Her skal jenta få sånn og om det blir det!Kuleste! De voksne i barnehagen lurte på om de fantes til voksne
haha!
Haha samme her, str 35-37 funker best her alt ettersom om de er små eller store i strMan skal ikke kimse av sånt. Jeg er heldig og bruker 38 i sko, dvs at jeg kan gå i barneavd å kjøpe sko og støvlerAlle 3 kidsa og jeg har minion støvler assa
![]()
![]()
Det er bare å handle på salg! Gjør ikke noe om det er litt tidlig vel?Både Babyshop og Barnas hus har tilbud på Tripp trapp-stoler nå (ikke tilbehøret). Litt tidlig å begynne å handlingen, men har litt lyst til å slå til også![]()
Absolutt ikkeDet er bare å handle på salg! Gjør ikke noe om det er litt tidlig vel?
Nei da! Jeg kjøpte stol nr. 2 før jeg visste at jeg var gravid. Men var faktisk allerede det på det tidspunktetDet er bare å handle på salg! Gjør ikke noe om det er litt tidlig vel?