Tips???

tante82/MAx6

Glad i forumet
Håpe en spire setter seg fast innen tre måneder,vis ikke bli det prøverør og hormonbehandlings start i dessember. Blir sprø snart av å ha sex annenhver dag,spes når hummøret er veldig opp og ned. Noen tips til å øke sex lysten under prøve perioden??

Vet du.. jeg kan dessverre ikke hjelpe deg [:(] For jeg slet noe sinnsykt med lysten etter så mange år med prøving jeg også. Det ga meg liksom ikke det jeg tenkte på så da ble lysten sakte men sikkert borte. Uff, det er ikke lett det der altså [:(]

Men skal jeg trøste deg med en ting, nå er det motsatt nå som vi endelig vet at vi får hjelp [8D] Og nå er det for kosens skyld! Nå drømmer jeg til og med om det.. hihihi.. sikkert litt ekstra nå fordi vi har forbud, og man vil jo alltid ha det man ikke kan få [8D]

Håper det ordner seg for deg [;)] Masse lykke til!

Her har vi aldri hatt pliktsex og det fungerer godt[8D] Blir bare tull om vi har avtale om annenhver dag[:)] Men om dere ønsker å fortsette med annenhver dag så vil jeg anbefale å bruke fantasien, finn på nye ting, les noveller på nettet (vet det er en nettside, men husker ikke den i farten nå) Kan finne ideer der[8D][8D][8D] Flørt med hverandre tidliger på dagen uten å gjøre noe med det, for å få opp stemningen til senere[8D] Masse lykke til med jakten[8D][:D]

Takker,det var godt å høre at det ikke er bare meg. ja,man vil jo altid ha det man ikke får[:D]

Har slitt litt med dette vi også.. Men har ikke det problemet, alt ble bedre når vi visste vi fikk hjelp..

Et lite tips: Mannen her i huset fikk økt lyst etter at han begynte på zink for å bedre kvaliteten.. Blir av og til nesten for mye av det gode.. [:D][:D][:D]

Hehe det er godt det er flere som har hatt det "problemet".

Kjøp en søt liten natt kjole, tenn stearinlys[:D]

Back
Topp