Tips

Leandora

Forelsket i forumet
et lite tips om du er bedt på fest og ikke vil at noen skal få snusen at man er gravid.. Kjøp en flaske med vin, med skrukork, og bytt ut innholdet der med alkoholfri vin.. da er det ingen som vil mistenke noe.. ei venninne gjorde det med deg sist sv.skap.. 

Hmm, akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre i kveld... Skal i dobbel 30-års dag, og vil ikke si noe enda. :)

Problemet mitt med dette trikset er at i min omgangkrets så sitter vi ikkje å drikker av hver vår vinflaske. Plutselig er det noen som tar min og sier ;- åh,jeg må ha litt av denne! Det er bare å forsyne seg av mine drikkevarer! Eller så er det noen som danser forbi å heller kveldens "vinner" i glasset.

Så jeg må holde meg unda fester med alkohol. Enkelt og greit.

Eller slik jeg gjorde på sist fest...
Hadde med en vodka-flaske som jeg hadde fylt opp med vann. Også hadde jeg med diverse blandevann og drink-mixer. Ingen skjønte noen ting, og jeg koste meg som bare det!
Det ble servert vin til maten også. men jeg bare tok glasset til leppene uten å drikke noe. Funka det også ;)

Lykke til!

ORIGINAL: Leandora

et lite tips om du er bedt på fest og ikke vil at noen skal få snusen at man er gravid.. Kjøp en flaske med vin, med skrukork, og bytt ut innholdet der med alkoholfri vin.. da er det ingen som vil mistenke noe.. ei venninne gjorde det med deg sist sv.skap.. 

Den alkoholfrie vinen smaker ikke bra...Prøvde det der i mitt forrige svangerskap.
Jeg satt der å tvang i meg det skvipet der[:'(]
Men det men heller kan gjøre er å lage seg alkoholfrie drinker...da er det ingen som kjenner at den er alkoholfri heller, hvis de vil smake. Bare si at du liker den litt tynn[;)]

Det er jo litt prosent i de alkoholfrie vinene også. Det var planen min nemlig, skulle i 30 års dag dagen etter jeg fant ut jeg var gravid. Kjøpte alkoholfri vin, men stod på flaska at det var null komma ett eller annet prosent, så jeg turde ikke drikke den jeg. Helte den ut og tok med meg blåbærsaft istedet! Skrapet bort den delen på etiketten hvor det stod alkoholfri.. hehe. Og så tok jeg med meg en tom colaflaske med juice oppi, (var en litt uvanlig juice med snål farge på) som jeg lata som var ferdigblanda drink.. Følte meg ur-smart!
I tillegg måtte jeg jo sørge for å sjenke kompisene mine såpass at de ikke merka noe, så hadde med noe Raki (tyrkisk sprit, farlige greier) som sørga for at de ble så lost at de glemte meg.. Tror nok jeg gikk fra festen uten at noen fatta mistanke:)

Back
Topp