TIPS!!!!!!!!

tojenter

Forumet er livet
For de av dere som har kabel-tv eller parabol.... i kveld kl 22 starter det er program som heter "In the Womb" på National Geographic.... Er nok sikkert verdt å få med seg!!!!! Gleder meg allerede

I kveld blir det nok en kveld i og se på det for min del. renger med at det er mangen andre som kommer til å se det også

Ha ha ha nå blir mannen glad[:D]. Endelig får han se NG uten at jeg kommer og bytter kanal, men da skal han vel ikke se[;)].

ORIGINAL: tvilling38

Ha ha ha nå blir mannen glad[:D]. Endelig får han se NG uten at jeg kommer og bytter kanal, men da skal han vel ikke se[;)].

Er nok sikker på at det ikke er favoritt programmet til min mann også!
Men vi pleier å se en del på denne kanalen og på discovery vi da. Men dette  kommer vel til å bli et av de bedre programmene som de har sendt[;)]

ORIGINAL: ainakor79

ORIGINAL: tvilling38

Er nok sikker på at det ikke er favoritt programmet til min mann også!
Men vi pleier å se en del på denne kanalen og på discovery vi da. Men dette  kommer vel til å bli et av de bedre programmene som de har sendt[;)]

Er det ikke bare fra verdensrommet på Discovery? Får den følelsen jeg[;)]. Mannen er evig slave av kanalen og syklig opptatt av verdensrommet spør du meg[:D]. Kanskje det bare er han som plukker ut alle sf-programmene??

Back
Topp