tips

tretroll

Forumet er livet
VIP
kjempemasse tilbud på bebisting på princess!!! Litt tidlig å tenke på kanskje, hva vi trenger av sånne dagligdagse ting som gulpekluter, håndklær, sengetøy og helsetepper....men er 30-50% så kan virkelig lønne seg!!!!!

Og forresten: for de som ikke bor så langt fra Drammen: barneland har opphørssalg, (vet ikke hvor lenge) - jeg fikk f.eks britax sete og basen til mindre enn hva bare setet koster!!!!! så kan virkelig lønne seg å ta en tur. de hadde en del vogner og masse ant igjen på fredag i alle fall[;)]

Takker og neier for tipset, aldri for tidlig til å spare penger.....[;)]

Helt engig! Aldri for tidlig til å spare litt penger!
Jeg har handla nesten alle klærene vi kommer til å trenge de første ukene pluss at vi kjøpte barnevogn (simo dou) på tilbud på barn og utstyr.
[:D][:D]

Oi, tusen takk for tips! Blir shopping på pappa'n og meg i morra..var å fikk høre hjertelyden i dag, så er ekstra gira nå!

dytter litt [:)]

tror det er frem til 9. september faktisk!?! men sikkert lurt å ikke vente helt til slutt[;)]

Hvor bor du da Dobbelt-vimsen?
Så kan jeg se etter på brosjyren om det er en princess butikk i nærheten av der du bor....

Skal vi se Oslo!
Bryn Senter
Colloseum senter
Lilleaker,CC Vest
Linderud Senter
Mortensrud Senter Syd
Storo Shopping
Stovner Senter

Sier dette deg noe?
Her i Hønefoss var det allerede utplukket,men her finnes det bare en butikk da...

Oj, overalt rett og slett[:)] Kan ikke huske å ha sett noen butikker med det navnet, jeg, men har vel kanskje ikke interresert meg så mye før[:)] Tusen takk for hjelpen!

Takk for tipset[:D] Visakortet kommer til å gå varmt før jenta mi kommer![;)]

takk for tipset[:)] var der i går å svidde litt plastik. så må har jeg fått i hus alle sånne ting

er litt irritert jeg da, for det var helseteppene jeg ville ha, og de er det utsolgt for over hele norge tydligvis. Klarte å svi av en 6-700kr allikevel da[&:]

Hi hi! Det var de helseteppene jeg dro ned for å få tak i og, he he. Men de beige som var på salg var jo allerede røsket vekk da, så ho kom med både kritthvite og rosa til meg og ga meg samme tilbudspris! [:D] Det var kult gjort det! Ble så fornøyd atte [:D]

takker for tipset. Tar meg nok en tur i morgen

Back
Topp