Tips

*Bobbo*

Forumet er livet
Skal lage en ny topptråd med masse tips til når vi ruger eller
tips generelt under prøverørsperioden før og etter.

Tips om f.eks hva som bedrer fruktbarheten osv...

Kjempe fint om alle har noe å bidra med skriver inn her,
så tar jeg ut det dere har skrevet, og lager en ny topptråd
av dette. Med masse informasjon og tips. [:)][:)][:)]

I første omgang er det kanskje viktig å få fram at vi MÅ ta folat og hvorfor????
De fleste veit vel kanskje det, men alikevel. Er greit å ta med helt elementære ting å.

Omega tre og multivitamin er jo fint om man tar. Mener å ha hørt at c-vitamin er bra for fruktbarheten både for menn og kvinner. Det samme med sink og selen. jeg bruker en sånn pakke som jeg kjøpte i Danmark som inneholder det viktigste vi kvinner trenger for fruktbarheten. Skal se hva det er i den.
Dette med vitaminer skal jeg undersøke senere, og eventuelt skrive her eller sende pm... har ikke tid ikveld da jeg har stor rydding på kontoret....(med litt bv fri innimellom[:D])

Kommer informasjon fra meg senere i ken, iallefall før helgen er omme. Det blir nok ganske mye.
Så for du skredder sy det.

Dersom noen har den listen jeg skrev for lenge siden om tips til rugeperioden så kan den kanskje være med.

opp med seg

Dette kommer nok med på Twinannes liste også, men nevner det likevel.[:)]

Akupunktur og moxa sigar (riktig skrevet?)
Slutte å røyke (for de som gjør det)
Ananas

Jeg skal sette meg ned i mogen og skrive, men jeg ant ut at jeg ikke greier å sende deg word dokument som vedlegg til din mailadresse gjennom BV. Så da må jeg sende deg det som PM i flere omganger, dersom du ikke sender din mail adresse til meg på PM. Du for finne ut hva du synes er best. Eller jeg kan skrive det inn her i flere omganger et for vært avsnitt så kan du kopiere herfra over til topptråden vår senere.

Hvordan vil du ha det Bobbo?

ORIGINAL: twinanne

Jeg skal sette meg ned i mogen og skrive, men jeg ant ut at jeg ikke greier å sende deg word dokument som vedlegg til din mailadresse gjennom BV. Så da må jeg sende deg det som PM i flere omganger, dersom du ikke sender din mail adresse til meg på PM. Du for finne ut hva du synes er best. Eller jeg kan skrive det inn her i flere omganger et for vært avsnitt så kan du kopiere herfra over til topptråden vår senere.

Hvordan vil du ha det Bobbo?

Sendt deg pm. [:)]

Bobbo da har jeg sendt deg mail, men det kommer mer men orker ikke mer idag.
det ble 3 word documeter som vedlegg

Temaene som kommer er :

Hvordan senke FSH
Mannelig infertilitet, med å forbedre sædkvalitet.

Da trenger jeg litt tid på meg.

Bobbo da har jeg sendt deg mail, men det kommer mer men orker ikke mer idag.
det ble 3 word documeter som vedlegg

Temaene som kommer er :

Hvordan senke FSH
Mannelig infertilitet, med å forbedre sædkvalitet.

Da trenger jeg litt tid på meg.

Fint, da skal jeg se på det en dag. [:)]
Men orker ikke idag.

Jeg har fått med varmeflask i bestemte preioder, fotbad, akupunktur, mayansk massasje, ananas, moxa rolls(sigaren), babyklister/fruvtus Femina, gulrøtter, grønn te med bringebær(antioksodanter). Eh...og endel mer selvfølgelig.

Det jeg ikke har tatt opp er vitaminer for oss damene, men det tar jeg med for mennene og mannlig infertilitet.
Det kommer noe inn for  høye verdier for FSH selvfølgelig.

Alt du får med deg Twinanne[:D][:D] Bra jobba[:)]

Noe jeg fikk greie på sykehuset var å holde meg unna sånn vitaminer man får på helsekost ol.. Søren kommer ikke på hva den ene het, er det ginseng kanskje? Hvertfall den. For den og mange andre kunne innholde noe som fremskyndte abort..

Drikk MASSE vann!

ORIGINAL: Ida82

Noe jeg fikk greie på sykehuset var å holde meg unna sånn vitaminer man får på helsekost ol.. Søren kommer ikke på hva den ene het, er det ginseng kanskje? Hvertfall den. For den og mange andre kunne innholde noe som fremskyndte abort..

Drikk MASSE vann!

ginseng ja, det har jeg å hørt faktisk..

Og en ting til...er det ikke sånn at ibux ikke er bra? kanskje greit å få med det å?

Bobbo mail angående mannlig infertilitet er sendt nå[:)]

Bobbo mail angående mannlig infertilitet er sendt nå[:)]

Takk, skal få gjort noen med det en dag.
Har ferie nå, så da går dagene unna.

Back
Topp