TIPS.............

x1xangelica

Elsker forumet
Noen som har noen gode tips om hvordan sette igang fødselen??

Nei det var det da..
Er jo fint at de funker også [:D]

trur æ snart har prøvd d meste her.
har bærre resultert i at æ fikk masse smerta (falsk alarm) å krafti bekkenløsning

Uff ja..'
Hadde hus rengjøring idag jeg og det funka ikke noe særlig...

Jeg for opp og ned trappa her en dag, men det funka dårilg det også.. Eneste som skjedde var at jeg fikk dritvondt i beina, og det kunne jeg klart meg uten,,,,

man får væl smøre sæ me dein tålmodihata men ikkje har længer

en gong så må nu dissa ungan finne veien ut.

håpe di har kart å kompass (å kan bruke d)

ja, engang må de jo ut..
Men det hadde vært fint hadde det vært nå med engang...
Begynner å bli dårlig med tålmodighet her i gården...

vi koste oss litt i senga vi, ca. 10 dager før termin. Og vips kom veene.....

Jeg flytta ei uke før termin sist, det funka veldig greit[:D] Men det krever litt planlegging, da...[;)]

Hei! Hører egentlig til inne på "før svangerskapet", men er litt rundt og titter...

Et akupunkturpunkt som brukes når man vil framskynde fødtsel er på "kjøttet" mellom pekefinger og tommel. Uten nåler kan man også klemme og massere der. Det kan være litt ømt eller vondt, men det gjør ikke noe.

VIKTIG: Ikke prøv dette før dere er like oppunder termin, da dette kan framskynde fødtselen, eller føre til sa hvis det er såpass tidlig!

Hvis man ikke er gravid, kan akupunktur eller massering av dette punktet lindre kvalme og stress.

Lykke til!

eg har hørt rødvin skal gjere susen! gjore ihvertfall det med ei mor i barnehagen vår!

ORIGINAL: anjuk

vi koste oss litt i senga vi, ca. 10 dager før termin. Og vips kom veene.....

Funka med forrgie mann, men ikke nå [:'(]

Hørt at hvis man drikker lakserolje skal det fremskynde fødselen

lykke til

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Hørt at hvis man drikker lakserolje skal det fremskynde fødselen

lykke til

Er litt usikker på den.. Har hørt at du kan få en helt forferdelig fødsel av det...

Sterk mat skal visst kunne sette igang fødsel. Og å løpe i trapper eller hoppe på trampoline.... Og vaske vinduer.... Og sex... og å massere den puta til bast.... og lakserolje... osv.... oi, nå ble jeg sliten...[:)]

ORIGINAL: lisemor81

Sterk mat skal visst kunne sette igang fødsel. Og å løpe i trapper eller hoppe på trampoline.... Og vaske vinduer.... Og sex... og å massere den puta til bast.... og lakserolje... osv.... oi, nå ble jeg sliten...[:)]

Hmm, har ikke prøvd å hoppe på trampoline eller lakserolje, men tror nok jeg skal holde meg unna de også...

ORIGINAL: neflonde

Jeg prøvde:
* sterk mat
* tungt fordøyelig mat
* gå LAAAAAAAAANGE turer
* løpe tapper
* hoppe tau
* kjøre FORT på spark
* en blanding med noen bruser, men husker ikke hva den het...

Men ingen av dem fungerte...Mormor sa at lakserolje og sånn får igang fødsel, men fødselen blir forferdelig da! Så det er ikke anbefalt!!!
Jeg vet ikke med rødvin, ingen som sa noe om det til meg... Og siden jeg er alenemamma, så hadde jeg heller ingen å ha sex med...
Men det som derimot fikk fødselen i gang hos meg var at jordmoren røsket litt i mormunnen...litt ubehagelig, men dagen etter var han ute! Jeg var 6 dager over termin...

Uff det hørtes ikke godt ut..
Godt jeg skal på sykehuset i morgen, får se hva de sier...

Back
Topp