Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil tipse om ett glass biola med 1ss linfrø hver dag. Godt for magen
Begynte litt for sent sist, så nå er jeg føre var
Er det det funker motFungerer det godt mot hard mage? Går litt vel tregt om dagen
Drikk der glasset Blue_ la ut, så går det fintJa, hva hjelper mot treg mage egentlig? Og oppblåsthet? Jeg skal hvertfall ikke spise så mye mer kokt egg, det hjelper dårlig for å skape sexy stemning hjemme hvertfall! Vi lo masse da, det er godt for forholdet det også;-)
Jeg sliter veldig med kvalme, bare jeg reiser meg blir jeg dårlig. Har rydda kjøkkenet nå og jeg er kjempedårlig Har noen forslag til trening?
Fungerer det godt mot hard mage? Går litt vel tregt om dagen
Ja, hva hjelper mot treg mage egentlig? Og oppblåsthet? Jeg skal hvertfall ikke spise så mye mer kokt egg, det hjelper dårlig for å skape sexy stemning hjemme hvertfall! Vi lo masse da, det er godt for forholdet det også;-)
Jeg sliter veldig med kvalme, bare jeg reiser meg blir jeg dårlig. Har rydda kjøkkenet nå og jeg er kjempedårlig Har noen forslag til trening?
Salt kjeks!
Du kan jo prøve litt hjemme på gulvet. Med en matte, strikk og vannflasker
Hvis det er sånn nå så kanskje det hjelper med rolige turer i frisk luft? Ellers finnes det masse filmer på youtube for gravide. Noen av dem blir litt for tamme syns jeg, er vant til at trening skal være litt intensivt, men jeg skal surfe litt og se hva jeg liker. Orker ikke trene sammen med de damene jeg har pleid å trene med nå, for jeg sliter med vonde pupper og kvalme av og til, og jeg merket jeg ikke hang helt med sist heller, så jeg går nok over til hjemmetrening og turer for en stund.
Styrkeøvelser kan jo være fint, med veldig kontrollerte bevegelser og lite fart og hopping osv?
Saus, glemte saus! Noe så ekkelt som sausIngefær øl mot kvalme! Gjør underverker