Tips

Lurt! Jeg sov med et par bamser (den ene stappet jeg ned mellom puppene, og det er favoritten enda :D Ha ha)

Oi, lammeskinn, ja! Kom på nå at vi har kastet det gamle. Ut og handle!!!!

Vi har kjøpt lammeskinn til vogna, sånn som passer til. Men Hvordan er det å ha lammeskinn i f.eks vugge /lekegrind o.l der babyen skal ligge/sove iforhold til tips rundt ventilering o.l? Noen som vet?

Vi har kjøpt lammeskinn til vogna, sånn som passer til. Men Hvordan er det å ha lammeskinn i f.eks vugge /lekegrind o.l der babyen skal ligge/sove iforhold til tips rundt ventilering o.l? Noen som vet?
Vår oktoberjente sov på skinn. Uten det ble hun veldig kaldt gjennom vinteren. Nå ser vi an temperatur litt :)

• Liker
Reactions: J87
Eg har brukt det egentlig over alt, de skal jo regulere veldig godt, kansje høre med de på butikken?

• Liker
Reactions: J87
Nei, men har lest mye positivt ved å la barna sove på såkalte soveskinn ♡ Sjekk ut det som står på nøstebarn sine sider bl.a :)

Hmmm.... Har ikke kjøpt noe saueskinn vi. "Må" man ha det?
Ja det må du ha ;) Hehe... Neida, må MÅ jo ikke noe som helst, men det er jo veldig greit å ha, da. Vi har hatt det i vogna og sengen helt fra starten av. I sengen har vel bare vært den første vinteren, men i vogna har det vært helt til de har sluttet med vogn. Verdt 500,-, eller hva det nå koster. Holder baby lun og sval :)

Ja det må du ha ;) Hehe... Neida, må MÅ jo ikke noe som helst, men det er jo veldig greit å ha, da. Vi har hatt det i vogna og sengen helt fra starten av. I sengen har vel bare vært den første vinteren, men i vogna har det vært helt til de har sluttet med vogn. Verdt 500,-, eller hva det nå koster. Holder baby lun og sval :)

Men jeg har jo en sånn pose til vognen. Trenger man et lammeskinn under?
Hadde håpet at "alt" var kjøpt inn nå, så bare tanken på å skulle dra i butikken (det blir uansett ikke i dag) er veldig fjern...

Men jeg har jo en sånn pose til vognen. Trenger man et lammeskinn under?
Hadde håpet at "alt" var kjøpt inn nå, så bare tanken på å skulle dra i butikken (det blir uansett ikke i dag) er veldig fjern...
Har saueskinnet inni posen :)

Har saueskinnet inni posen :)
Blir ikke det veldig varmt da? Med lammeskinn OG vognpose? kommer kanskje veldig ann på ungen selvfølgelig, min første ble aaltfor varm nedi bare posen og han hadde body og strømpebukse på seg som oftest. Vet selv hvis jeg sovner på lammeskinnet i sofaen så koker jeg :laugh:

Back
Topp