Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det enkleste rådet er vel å dusje når du ikke er alene, ja, men det har du kanskje tenkt påjeg dusjer også før samboeren min går på jobb.
Hmmm, å flytte spisestolen til badet var jo en god ide. En lignende variant:
Jeg har kjøpt Totseat, det er genialt! Har det i stelleveska og bruker når vi er på kafé og på besøk. Kan festes til en hvilken som helst stol. Så en sånn kan du jo feste til en stol på badet kanskje?
http://www.mimmis.no/produsent/56-totseat.aspx
Ellers er jo grind en åpenbar løsning, men det har du kanskje ikke?
Ja, eller så dusjer jeg når han sover da. Men kjedelig å kaste bort duppene på det synes jeg. Er så mye annet som frister![]()
Jeg kan ikke si 100% sikkert, men det virker veldig stabilt, man kan stramme den ganske godttror det skal mye til at en vanlig, stabil stol velter. Søk den opp på Amazon, der er det hundrevis av brukeranmeldelser - de fleste veldig positive. Min gutt kan ikke reise seg ennå, så han sitter ganske i ro i sitt Totseat.
Er jo uansett ikke veldig dyrt, og kan jo brukes på kafé osv om det ikke funker så godt i forb med dusjing.
Lurer på om vi trenger stropper til tripptrapp vi også. Var på kafé idag, og hun klatret nesten ut av ikea-stolen de hadde der.Samboer er så tidlig oppe, så det fungerer ikke her. Liker å dusje om morgenen, hjelper meg med å våkne
Har grind, men den står i stua som er i en annen etasje. Så det blir litt klønete...
Totseat ser jo helt genial ut! Hvor stabilt sitter de? Eller for å spørre på en annen måte, hvor mye må til før stolen vipper? Mini er aktiv, må ut å kjøpe seler til tripp trappen i morgen. Reiser seg opp overalt!