Tips?

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Jeg har frem til nå hatt mini i vippestolen mens jeg dusjer, men nå er han for tung. Hvordan gjør dere det? Han kan ikke være på gulvet alene, han krabber og reiser seg opp overalt.

Jeg dusjer helst på kvelden når mannen er hjemme. Om jeg på død og liv skulle dusjet når vi er alene må jeg nok nesten ha han i spisestolen sin. Den er sånn gammeldags som kan bøyes ned slik at han får bord foran. Vippestol utgår her også nå, blir snart pakket vekk og gulvet er uaktuelt.

Dusjer før mannen går på jobb, vi er som regle opp før han.

(Er han ikke er hjemme så man jeg fortsatt han henne i vippestol eller på gulvet..)

Det enkleste rådet er vel å dusje når du ikke er alene, ja, men det har du kanskje tenkt på ;) jeg dusjer også før samboeren min går på jobb.

Hmmm, å flytte spisestolen til badet var jo en god ide. En lignende variant:

Jeg har kjøpt Totseat, det er genialt! Har det i stelleveska og bruker når vi er på kafé og på besøk. Kan festes til en hvilken som helst stol. Så en sånn kan du jo feste til en stol på badet kanskje?
http://www.mimmis.no/produsent/56-totseat.aspx

Ellers er jo grind en åpenbar løsning, men det har du kanskje ikke?

Jeg rydder bort alt hun kan tukle med på badegulvet, og så går jeg i dusjen. Her reiser hun seg også, men det går bra. Som regel står hun med oppreist med begge hendene på dusjkabinettet og titter på meg:)
Pleier å ta med leker inn også.
Eller så dusjer jeg når hun sover første duppen.

Ja, eller så dusjer jeg når han sover da. Men kjedelig å kaste bort duppene på det synes jeg. Er så mye annet som frister;)

Det enkleste rådet er vel å dusje når du ikke er alene, ja, men det har du kanskje tenkt på ;) jeg dusjer også før samboeren min går på jobb.

Hmmm, å flytte spisestolen til badet var jo en god ide. En lignende variant:

Jeg har kjøpt Totseat, det er genialt! Har det i stelleveska og bruker når vi er på kafé og på besøk. Kan festes til en hvilken som helst stol. Så en sånn kan du jo feste til en stol på badet kanskje?
http://www.mimmis.no/produsent/56-totseat.aspx

Ellers er jo grind en åpenbar løsning, men det har du kanskje ikke?

Samboer er så tidlig oppe, så det fungerer ikke her. Liker å dusje om morgenen, hjelper meg med å våkne:)

Har grind, men den står i stua som er i en annen etasje. Så det blir litt klønete...

Totseat ser jo helt genial ut! Hvor stabilt sitter de? Eller for å spørre på en annen måte, hvor mye må til før stolen vipper? Mini er aktiv, må ut å kjøpe seler til tripp trappen i morgen. Reiser seg opp overalt!

Ja, eller så dusjer jeg når han sover da. Men kjedelig å kaste bort duppene på det synes jeg. Er så mye annet som frister;)

Det er jo et alternativ, men er enig i at det er mye annet som frister mer;)

Jeg kan ikke si 100% sikkert, men det virker veldig stabilt, man kan stramme den ganske godt ;) tror det skal mye til at en vanlig, stabil stol velter. Søk den opp på Amazon, der er det hundrevis av brukeranmeldelser - de fleste veldig positive. Min gutt kan ikke reise seg ennå, så han sitter ganske i ro i sitt Totseat. ;) Er jo uansett ikke veldig dyrt, og kan jo brukes på kafé osv om det ikke funker så godt i forb med dusjing.

Jeg kan ikke si 100% sikkert, men det virker veldig stabilt, man kan stramme den ganske godt ;) tror det skal mye til at en vanlig, stabil stol velter. Søk den opp på Amazon, der er det hundrevis av brukeranmeldelser - de fleste veldig positive. Min gutt kan ikke reise seg ennå, så han sitter ganske i ro i sitt Totseat. ;) Er jo uansett ikke veldig dyrt, og kan jo brukes på kafé osv om det ikke funker så godt i forb med dusjing.

Takk for svar:) Er jo uansett kjekk å ha på reise etc. Søkte litt på ebay og fant de ned i 130kr. Så da blir det nok litt nettshopping nå:)

Samboer er så tidlig oppe, så det fungerer ikke her. Liker å dusje om morgenen, hjelper meg med å våkne:)

Har grind, men den står i stua som er i en annen etasje. Så det blir litt klønete...

Totseat ser jo helt genial ut! Hvor stabilt sitter de? Eller for å spørre på en annen måte, hvor mye må til før stolen vipper? Mini er aktiv, må ut å kjøpe seler til tripp trappen i morgen. Reiser seg opp overalt!
Lurer på om vi trenger stropper til tripptrapp vi også. Var på kafé idag, og hun klatret nesten ut av ikea-stolen de hadde der.
Sitter riktignok litt strammere i tripptrappen, har en pute som gjør det litt tettere.

Back
Topp