Tips?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Nå har han lille i magen "plaget" meg hver natt i en uke! Tar ca 1-2 timer fra jeg legger meg til han sovner? Sover i 2-3 timer før han er i gang igjen, etter det er jeg oppe hver time omtrent :/ veldig slitsomt og det eneste som roer han er at jeg går litt rundt! Og nå er det ikke de små sparka nederst i magen, men harde spark overalt som gjør at magen hopper opp og ned, fram og tilbake. Noen som har det lignene og gjør andre ting for at babyen skal sove når du sover? :p

Misforstå meg rett, veldig koselig og godt å kjenne at han lever og har det bra, men om nattan kan han godt sove litt mer :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Måtte bare smile litt når jeg leste dette. Sånn har jeg det også:-) Har dessverre ingen tips, men det er fint å høre at andre har det på samme vis. Jeg har ikke prøvd å stå opp og gå rundt, blir bare liggende og stryke på magen. Synes det er skikkelig sært og fascinerende å kjenne den lille kroppen som skvetter rundt inni der:love7

Er helt vanlig at de våkner når du legger deg:) vet ikke om det er så mye å gjøre med det:(

Må fikk du meg til å tenke tilbake på forrige svangerskap og hotelltur med mannen! Han snorker og jeg står på badet, stup trøtt, og "vugger" magen til søvn ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

du får prøve å få baby til å svoe i ditt søvnmønster ;) for det er jo fra nå de har faste søvnmønster :P

Back
Topp