tips??

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Vi har dåp neste helg. Blir ca 30voksne og 15barn.
Tenker å bestille et tradisjonelt koldtbord til 20 pers å lage en del selv utenom. Å ha pølse m brød til barna som vil ha det!

Noen tips til hva vi kan lage selv som er enkelt? :rolleyes:

Last edited:
Karbonader med stekt løk, salater, brød, de vanlige dressingene som thousand Island og hamburgerdressing. Eggerøre er enkelt å lage.

Vi hadde pølser til barna. Til de voksne: spekemat, eggerøre, sild, røkt laks, reinsdyrkarbonader, kyllinglår- og vinger, ørret, roastbeaf, brød, waldorfsalat, potetsalat, vanlige salater, spanske kjøttboller. Det jeg kom på i farten, selvom dåpen var istad :p

Ramser opp ting jeg kommer på i farten: Kalkunbryst,grillskinke,skalldyrfat,spekefat,ulike typer sild, loff,smør, flatbrød,ørret, laks og eggerøre etc.:)

Bestille; reker, pastasalat, lammerull, marinert svinenakke.spekesinke. røkt laks. Honninglaks.potetsalat. kyllingsalat.lammestek. sennepssild. Roastbiff.

vi lager; druesalat, eggerøre, eggesalat, fenalår, kyllinglår. Pølse m brød..

andre forslag?

Bestille; reker, pastasalat, lammerull, marinert svinenakke.spekesinke. røkt laks. Honninglaks.potetsalat. kyllingsalat.lammestek. sennepssild. Roastbiff.

vi lager; druesalat, eggerøre, eggesalat, fenalår, kyllinglår. Pølse m brød..

andre forslag?

Da ville jeg laget et skikkelig ostefat, et fat med oliven-feta-tzaziki, dipper, fruktfat

Enn brus og juice? Kor mye treng man? Kake etterpå...

Vi hadde pølser til barna. Til de voksne: spekemat, eggerøre, sild, røkt laks, reinsdyrkarbonader, kyllinglår- og vinger, ørret, roastbeaf, brød, waldorfsalat, potetsalat, vanlige salater, spanske kjøttboller. Det jeg kom på i farten, selvom dåpen var istad :p[/quote

kor mye drikke gikk d? Tenke ha brus, jjuice å iste

Back
Topp