Tips!

Tusen takk for tipset!! Ble lammeskinn på 40% her og!

Da ble det lammeskinn her også :) Hadde kjøpt et fra før, men når jeg så dette tipset fant jeg ut at jeg like gjerne kunne kjøpe et ekstra.. Skal jo bruke det både i senga, vogna og lekegrinden - så da slipper jeg å flytte på det ene hele tiden :)

Jag köpte faktiskt ett extra lammeskinn idag, så nu har vi ett i sängen och ett i vagnen. De är ju sååå mjuka och Goa :) köpte endel vaskekluter och lakan också :)

Jeg skal dit i morgen. Gleder meg. Sett meg ut noen dynetrekk
Også.

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Jag betala 299 för de :)
Da ble det lammeskinn her også :) Hadde kjøpt et fra før, men når jeg så dette tipset fant jeg ut at jeg like gjerne kunne kjøpe et ekstra.. Skal jo bruke det både i senga, vogna og lekegrinden - så da slipper jeg å flytte på det ene hele tiden :)
Tusen takk for tipset!! Ble lammeskinn på 40% her og!
Men er det kun langhåra lammeskinn? Så sånn ut på nettet. Og skal ikke lammeskinn være godkjent for baby på en eller annen måte? Spør fordi jeg er helt blank. Og 40 % er bra tilbud.

Men er det kun langhåra lammeskinn? Så sånn ut på nettet. Og skal ikke lammeskinn være godkjent for baby på en eller annen måte? Spør fordi jeg er helt blank. Og 40 % er bra tilbud.

Nei, korthåret lammeskinn til baby :-) sjekk i barneavdelingen. Det ser helt likt ut som skinnet jeg kjøpte på Tøff og liten til en helt annen pris :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg fant korthåret lammeskinn til baby. Det lå sammen med babytinga :)
Det kjentes veldig godt ut, og var likt skinn som jeg har sett andre steder. Og til 299,- så må vel det være en bra deal ;)

ImageUploadedByBV Forum1377692837.006788.jpg
Da har jeg benyttet meg av tipset! Tror jeg betalte 300,- for dette.. :D
Kjempe gøy! Ser ut til at hunden har fått ny bamse også :P

Fra mobilen :-)

Da har jeg også vært der ;) Og så har jeg hamstret masse ull til både baby, og de to guttene vi har fra før på obs :)

Noen som vet hvor lenge tilbudet varer? Tenkte å ta en shoppings i morgen om det fortsatt e tilbud :)

Tilbudet varer nok ut uka tenker jeg. Jeg kjøpte en med lang ull nå. Har en med kort og må en med lang. :) Ble brukt en god slump penger i dag også. ;) Men hadde blitt dyrere om jeg hadde ventet.
Kjøpte overdras med tisselaken vet jo aldri om jeg får en stor gulper. Sengekant. Trampe dyne sett. Kose kluter.
Jepp da var mor litt mer lettet. :)

Tilbudet varer nok ut uka tenker jeg. Jeg kjøpte en med lang ull nå. Har en med kort og må en med lang. :) Ble brukt en god slump penger i dag også. ;) Men hadde blitt dyrere om jeg hadde ventet.
Kjøpte overdras med tisselaken vet jo aldri om jeg får en stor gulper. Sengekant. Trampe dyne sett. Kose kluter.
Jepp da var mor litt mer lettet. :)

Gøy når man kan handle uten å tømme lommeboken:P

Fra mobilen :-)

Back
Topp