tips

babyønske13

Elsker forumet
vi skal i bryllup om to og halv uke til søsteren til mannen min. og der skal det serveres spekeskinke med honningglasert melon. problemet er at jeg elsker jo spekeskinke, men kan jo ikke spise det pga at jeg er gravid, men så liker jeg ikke melon, det er det verste jeg vet. kan jeg spise spekeskinke eller må jeg la det være? det ser rart ut hvis jeg ikke rører forretten i det hele tatt

La mannen din spise forretten din også...
Et aldri så diskret lite bytte av tallerkener etter at gubben har fortært forretten sin... :p

Vet din søster at du er gravid? I tilfelle kan du spørre om å få et alternativ.
Om hun ikke vet og du ikke vil si det, så hva med å spørre om å få et alternativ fordi du ikke liker melon?

Eller så får du bare gi den til mannen din...

Vet din søster at du er gravid? I tilfelle kan du spørre om å få et alternativ.
Om hun ikke vet og du ikke vil si det, så hva med å spørre om å få et alternativ fordi du ikke liker melon?

Eller så får du bare gi den til mannen din...

det er mannen sin søster, de vet at jeg er gravid, alle sammen. men tror ikke jeg kan få noe annet :(

Da er det vel ingen som reagerer på at du ikke spiser forretten. :)

Alt går vel bra i små mengder så jeg hadde uten tvil spist det med god samvittighet

jeg har ikke spurt henne. men regner med at jeg ikke får noe annet siden det er mat de fleste spiser. bare jeg som er kresen og kan ikke spise spekeskinke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp