Tips?

Myshelle

Elsker forumet
Noen som har noen tips til at jeg kan få i meg vann? Kaster bare opp av vann og saft. Det eneste jeg omtrent kan drikke er kald sprite med isbiter. Og det er jo ikke så sunt i lengden.

kjenner til problemet, noen ganger funker det med farris, mens andre ganger føler jeg bare at jeg blir skummende i munnen av det, husker at jeg hadde det på samme måte med andremann, veldig frustrerende, jeg elsker kaldt vann, gleder meg til jeg kan drikke ubegrenset igjen :)

Huff det er slitsomt når det er sånn.. Ser sånn frem til jeg er i bedre form..

Ville ha drukket brus med god samvittighet denne perioden. Evt kan du jo drikke sprite zero? Er væske i det og det er det viktigste at du får i deg.

Så kan du prøve: farris blandet m/eplejuice eller lemonade (siden du liker sprite)

Ville ha drukket brus med god samvittighet denne perioden. Evt kan du jo drikke sprite zero? Er væske i det og det er det viktigste at du får i deg.

Så kan du prøve: farris blandet m/eplejuice eller lemonade (siden du liker sprite)
Ja jeg drikker det jeg klarer.. Det kommer vel til å endre seg håper jeg.

Huff , sist gang var det eneste jeg fikk i meg uten å kaste opp cola ! Huff men får man ikke i seg noe annet vil jeg tro det er bedre å få i seg noe brus istedenfor ingenting ! :)

Jeg fortalte legen min at det eneste jeg får i meg er cola, og da fikk jeg beskjed om å drikke det. Bedre å få i seg noe, selv om det er brus, enn og ikke få i seg noe å bli dehydrert :)

Huff , sist gang var det eneste jeg fikk i meg uten å kaste opp cola ! Huff men får man ikke i seg noe annet vil jeg tro det er bedre å få i seg noe brus istedenfor ingenting ! :)
Ja det jeg prøver å tenke også. At det er bedre enn ingenting.. :) gleder meg til jeg klarer å drikke vann igjen.

Jeg drikker brus nå. Kaster opp av vann og jeg elsker vann. Gleder meg til jeg kan drikke vann igjen. Drakk mye jus tidligere, men klarte å kaste opp jus over hele badet og etter det så frister det ikke gitt. Ellers har iste med isbiter funket greit.

ta en og en teskje med vann imellom brus drikkinga, så får du i deg litt ihvertfall, men brus er jo uansett bedre enn ingenting:)

Kanskje det er kullsyra som gjør at det ikke kommer opp igjen da? Hva med å drikke farris, bris ol.? det er jo ikke usunt :)

Er jo vann i brus å ! Du kan jo evt vanne ut Brusen :P når jeg hadde spysjuka hjalp det å vanne ut eplejuice ;)

Suge på isbiter, (sitron)saft, eventuelt lage saftis? Utover det har jeg ingen tips som ikke allerede er skrevet, jeg ville egentlig bare si at jeg syns ufattelig synd på dere som er SÅ dårlige! Jeg skal slutte å klage over den usle kvalmen min, i hvert fall.

God bedring! Håper virkelig det går over snart.. Stakkars dere :(

Back
Topp