Tips ? :)

Trine83

Forumet er livet
Hei

Har nettopp flyttet og pusset opp den nye stua. Skal ha en litt lys sofa som er bestilt

Denne:   http://fagmobler.no/index.php?kat_id=256&id=1626   (æsj, den komm ikke opp)
Bare det blir en 2 1/2 og 3 seter.  Har ikke klart å bestemme oss for spisebord enda, men har lysst på hvit, men vi blir ikke helt enige. Skal ha hvite skaper og stuebord.

Så lurer jeg på, om dere har noen tips hva jeg kan gjøre her, ville dere hatt noe gardiner eller noe? Sambo synes det er fint slik det er, men jeg føler det mangler noe. Det vil nok komme et spisebord her, hvis vi klarer å bli enige med oss selv. 

Æsj, det ble litt mislykket dette. Får ikke til større bilde 

vi har også nettopp pussa opp stua og gjort den lys. Her vart det kvite møbler og lys grå sofa. Har kansas sofa frå bohus. York serien i skjenk, stuebord og spisebord. New England stoler til spisebordet (sto mellom dei og Helena i lysaste fargen frå bohus). Utenom blir det liatorp vitrineskap i kvit. Tv-benken er det einaste vi er usikre på kva sort vi skal velge.
Anbefaler deg å sjå på York spsiebord, det er kjempefint :)

Så mye fine møbler dere har valgt :)  Eneste er at jeg vil ha på Vitrineskapet er 2-3 skaper uten glass nede, og 2-3 glassdører oppe.
Jeg klarte å få sambo med på et spisebord jeg aldri hadde trodd jeg hadde klart. det var faktiskt han som sa han skulle klare leve med det. Er ikke så ulikt deres, og heter Valencia på Living. Jeg fant noen stoler på Bohus som heter Modena, elsket dem. Men der setter sambo foten ned, aldri om han skal ha stoler med slik "kappe" på, heller skulle han ikke ha kurvstoleremoticon
Vet ikke hvilke stoler som kan passe til dette bordet.  Vi klarer ikke å bli enige om nesten noenting!!!
Vitrineskapet jeg drømmer om, heter Mirabeeau på bohus, men det kan jeg bare drømme videre om. For det koster nesten 30 000kr!!!!   

Back
Topp