Tips

ajasto

Forelsket i forumet
Noen som har ett tips til meg om hvilken bæresele jeg bør kjøpe? Det er jo ett hav å velge mellom. Syns alle ser så ekle ut med tanke på at det er babyer det dreier seg om. Greit nok når dem er større men jeg bør egentlig ha meg en som jeg kan bære i til både barnedåpen og konfirmasjonen. Da er hun vel ca 3-4 mnd. Noen som har noe å anbefale?[:D]

Sjal eller manduca....

Har ikke helt sansen for sjal jeg..... vet ikke helt hvorfor da men[8|]. Kanskje jeg skal satse på manduca.....[&:]

ORIGINAL: Olive76

Sjal eller manduca....

helt enig!
veldig fornøyd med begge delene jeg[:D]
(er en stund siden de er brukt nå da, for lillemor nekter å bæres, "gå sjøl" er ofte hørt her[8D])

Jeg elsker meitai da.. men om du vil ha billig sjal (elastisk er best til nyfødt og opp til omtrent et halvt år) eller slynge så er det nå opphørssalg her: http://rebozo.no/store/ 

Manduca![:D]

Om du bestemmer deg for mei-tai så si fra, har en som ikke er brukt (Alannah nektet å sitte i den). Så jeg slepte rundt på henne i Baby bjørn (vondt i ryggen ja[:)])

Må signere de andre.. Sjal, Manduca og Meitai.. Rasmus liker seg godt både i sjalet og Manducaen, men jeg kan bære lenger i sjalet uten å bli sliten enn i Manducaen.. Meitai har jeg ikke kjøpt enda, men det blir det litt nærmere sommeren..

Back
Topp