tips?

renate m

Gift med forumet
vi har endelig fått noah til å sove i iegen seng.[:D] strålende fornøyd med det. MEN, 20-30 min etter han har sovnet våkner han igjen!! å da blir det en del sutring og grining før han sovner igjen. han er tydelig trøtt når han våkner.

noen tips til å få han til å sove uten å våkne? når han endelig sovner igjen så over han til neste måltid på natten en gang..

prøvd å gni et klagg på deg selv?  slik at det får din kroppslukt og legge det i sengen? [:)]
Ikke prøvd det selv. men søstern min prøvde det med sin, og det funka som gull [:D]

Et vanlig tips hvis han jevnlig våkner etter en bestemt tid, er å bysse før han våkner. (Jeg har ikke prøvd det selv, for mine barn har ikke våknet slik.) Det du gjør da er å sjekke klokken når han vanligvis våkner. Ta ham opp rett før eller ved første tegn til uro, og bysse til han sover godt igjen. Eventuelt la ham sove i vognen noen dager så byssing blir veldig enkelt. Tanken er at hvis du greier å forhindre at han våkner, så blir han vant til å sove en lengre periode. Da vil han etterhvert sove uten oppvåkning selv om du ikke bysser.

Back
Topp