Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Jeg er gravid med donoregg ved Medicus i Oslo. Har ikke utelukkende positive opplevelser med den klinikken, men dersom du har landet på ed så ville jeg anbefalt det. Som [USER=157262]@Daisybloom[/USER] sier så samaerbeider de med finsk eggbank. Vi var veldig heldige og fikk donor veldig raskt (ca 1 mnd) men har skjønt at andre har ventet mye lenger. Bare spør hvis du lurer på noe Men hvis DK er et alternativ for deg så ville jeg kanskje heller vurdert det. De er veldig strenge i Norge mtp hva man får vite om donor og hvilke kriterier de velger etter (litt snevert kanskje).
Jeg er gravid med donoregg ved Medicus i Oslo. Har ikke utelukkende positive opplevelser med den klinikken, men dersom du har landet på ed så ville jeg anbefalt det. Som [USER=157262]@Daisybloom[/USER] sier så samaerbeider de med finsk eggbank. Vi var veldig heldige og fikk donor veldig raskt (ca 1 mnd) men har skjønt at andre har ventet mye lenger. Bare spør hvis du lurer på noe
Men hvis DK er et alternativ for deg så ville jeg kanskje heller vurdert det. De er veldig strenge i Norge mtp hva man får vite om donor og hvilke kriterier de velger etter (litt snevert kanskje).