tips ved bleieslutt

Krølle_

Forelsket i forumet
Jeg har ei jente på snart 3. Hun ville plutselig ikke ha på seg bleie lenger og er VELDIG flink til å tisse på do, har ikke hatt noen uhell.
MEN Bæsjing det funker ikke, det gjør i trusa, hva skal man gjøre??? Noen tips??

Jeg har sagt henne skal få klistremerke når hun bæsjer på do, men nå tror hun at hun får klistremerke HVER gang hun er på do (har litt lite språkforståelse)

Vi kjøpte klistermerkebok, ok klistemerker!

1 merke for tissing
2 merker for bæsj

Vips så var det gjort :)

Vi brukte også klistremerker, han fikk klistre selv på et eget belønningsark på kjøleskapet. En type klistremerker for når han hadde vært flink en hel dag i barnehagen og en type når han hadde vært flink hjemme. Funka kjempefint [:)]

ORIGINAL: MorTherese*

Hvor lenge er det siden hun sluttet med bleie da? Det er helt normalt at de går lengre tid før de går nr 2 på doet. Ikke stress med det og la henne heller få på bleien når hun vil bæsje[:)] Om hun går å holder seg så gi henne noe så ikke magen blir så hard[:)]

Hun sluttet for 2 uker siden, Stresser ikke med bæsjingen eller men jeg er SÅ lei av å vaske bæsj i trusa lixom. Jeg sier til henne at "si ifra når vi skal bæsje så tar vi på bleie", Jada sier hun. Også står jeg kanskje å lager middag eller å steller lillebroren, så kommer hun etter 5 min "jeg har bæsjet".

Back
Topp