Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes mye bedre ut, det skal jeg teste!Ristet brød med smør, salt, pepper og ferske cherrytomater
Tenker egentlig at verken du eller babyen (eller barna du har hjemme) tjener noe på at du skal presse deg på jobb, syns heller ikke det er rett at du skal medisinere deg for å gå på jobb. Om du tar dosene på kveld og morgen, så skjønner jeg at du må sove endel på dagen i arbeidstiden, du trenger den lille energien du har til barna dine. Syns ikke du skal se på det som en svakhet, men heller en styrke til å erkjenne hvor hardt det faktisk kan vere å være gravid. Du får mange år å jobbe senere, nå er ikke tiden for å presse på detBruker phenergan og pyridoksin mot kvalme, men blir så ekstremt trøtt og "ruset" av det så kan bare bruke det på kvelden. Har hittill fungert greit, men nå merker jeg at kvalmen på ettermiddagen/kvelden begynner å øke på så vurderer å øke dosen. Noen andre som har erfaring med dette? Vet ikke hvordan jeg skal klare meg i hverdagen når jeg er så kvalm og spyr, men vet heller ikke hvordan det skal gå om jeg svimer rundt! Kvalmen lettere litt om jeg tar en tupp på dagen, men jeg kan jo ikke ta en sovepause på jobb... vil virkelig ikke sykemelde meg heller.

Handler ikke om jeg ser på det som svakhet, men har noen oppgaver på jobb som MÅ gjøres av meg og jeg må ha tid til å lære opp noen andreTenker egentlig at verken du eller babyen (eller barna du har hjemme) tjener noe på at du skal presse deg på jobb, syns heller ikke det er rett at du skal medisinere deg for å gå på jobb. Om du tar dosene på kveld og morgen, så skjønner jeg at du må sove endel på dagen i arbeidstiden, du trenger den lille energien du har til barna dine. Syns ikke du skal se på det som en svakhet, men heller en styrke til å erkjenne hvor hardt det faktisk kan vere å være gravid. Du får mange år å jobbe senere, nå er ikke tiden for å presse på det![]()

Ånei! Da skjønner jeg at det er stress, har du noen du kan lære bort til allerede nå? Kan du legge opp til 1-2 timers soving i arbeidstiden på jobb? Jeg tenker her at arbeidsgiver kan komme litt på banen for å tilrettelegge slik at du feks kan ta delvis sykemelding. Men vil gjerne at du skal huske på at i arbeidetslivet er man alltid erstattbar, du er ikke erstattbar på hjemmebaneHandler ikke om jeg ser på det som svakhet, men har noen oppgaver på jobb som MÅ gjøres av meg og jeg må ha tid til å lære opp noen andre![]()

Enig! Ikke mye annet som frister. Spiser flere for dagenNorske epler hjelper her![]()
Ja, disse har gått ned på høykant helt til sist uke, mistet helt sansen for varm mat..Rett i koppen supper og nudler