Tips til

to_små

Betatt av forumet
barnehage-niste til en ett-åring??? Prøver være kreativ, men føler det går mye i det samme..

ORIGINAL: AnaBanana

Her er det ei tørr brødskive, eventuelt avansere med melkefri smør på. Oi oi oi [8D]

Lett å avansere fra ei tørr brødskive da[;)] Hvorfor ingen pålegg? Jeg tenkte prøve lage fylte horn i dag. Snuppa er matlei. Tror ho dåner hvis ho åpner matboksen og finner leverpostei eller prim igjen [8D][;)]

Elias får med smøreoster på .. ulike , ellers får han prim eller leverpostei .. + får med riskake og yoghurt... GÅR NED :P

Snuppa mi elsker brødskive, med smakfullt pålegg, så leverpostei er pføysann men ulike krydderoster, riskake, druer, småtomater osv har jeg alltid oppi, fargerikt :)

Kremoster fra Tine, primog leverpostei er favoritter her.
Og så spiser han havrekjeks, tomater, agurk, paprika og ost. Dette til frokost da. Lunsjen får de i bhg, så da får de ferske skiver med diverse pålegg og grønt til. Noah elsker det! [:)]

ORIGINAL: gullungene

Joachim har 1 brødskive med variert pålegg, sånn fruktpure greie, oxo har jeg med noe annet ved siden av, bytter litt på, pannekaker, middagsrester, idag fikk dem fiskepudding, som jeg hadde trykket ut med peppekake former, stas :) druer, agurk, kiwi..

SMART! så aldri noe av det da jeg jobba i barnehage:) Morro for ungene det da[:D]

Back
Topp